Acaba Zarar Verir mi?

İtacHi_
13-10-2008, 17:05   |  #1  
İtacHi_ avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,895 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2006

Arkdaşlar çok uzun süre pc oynamam nedeniyle pc im kaldırıldı(aile üyeleri tarafındanAğlıyor)Bnun üzerine yalvar yakar herkezin görebileceği bir eyrde pc kurmama izin verildi.Bu uygun alanda salon.Bizde 82 ekran tüplü sony televizyonn var(zamanında 2.750YTL vermiştik şimdi 500 YTL etmiyo ama görüntü kalitesi mütiş).Şimdi bende kasayı tv ye bağlamak istedim.Mouse girişine benziyen bi giriş var.Ekran kartının kutusundan bu kablo çıkmıştı ve kabloyu takmada bir sorun yok ancak sorun şurda.Diyelimki ben kabloyu bağladım bu hertz farkı bana bir sorun yaratacak mı ??Tv 50 hertz arkasından 50 hz yazıyordu.Bu ayarı nasıl yapıcam??Pc yi tv ye bağlarsam net görüntü elde edermiyim bunları hemen öğrenmek istiyorum kafede zamanım bitiyoAğlıyorAğlıyor

Acil cevap bekleniyor!!!!

soulmy
13-10-2008, 17:13   |  #2  
soulmy avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,939 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

 

O 50 hertz dediğin şey elektik prizindeki alternatif akımın frekansıdır. Yani saniyede 50 defa + - kutupları yer değiştirir. Yani bir problem çıkarmaz. Dikkat etmen gereken şey şu:
Televizyonlar 25 fps olarak yayın yaparlar (Amerika'da 30 fps). Bu nedenle bilgisayarın görüntü frekansı 25 in katı olan 75 hz olmalıdır.