"acer"bilgisayarın iade ve mahkeme serüveni(BİTTİ)

GeCCCe
06-04-2010, 02:24   |  #1  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

merhaba arkadaşlar,

yaklaşık 2 yıldan fazladır acer kullanıyordum..2 adetde acer laptopum var.ancak 14 aralıktan beri daha 1 aylık acer ım halen serviste..

buyrun link  ve acerın alakasız cevabı;


http://www.sikayetvar.com/sikaye ... ni+Isleme+Koymuyor+

http://www.sikayetvar.com/sikaye ... a+iadem+Yapilmiyor+


bu linkdeki  acerın cevabını  okuyunca ne kadar saçma olduğunu sizde göreceksiniz..

Son Düzenleme: GeCCCe ~ 03 Temmuz 2010 03:11
sombre06
06-04-2010, 16:47   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
132 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

vay be gerçekten yazık işte böyle şeyler 3 kuruşa müşteri satmalar müşterimi kaybetmektense para kaybetmeyi yeğlerim demişti bi adma william bosch du sanırım. çünkü müşteri hem reklamdır senin için hem paradır.. ama acerın burada ne yapmaya çalıştığını anlamak gerçekten zor mantık çerçevesinin sınırlarını zorluyorlar. Size geçmiş olsun bu saatten sonra bedava verseler acer almanızı onun haricinde acer almamanızı öneririm. 1 acer laptobum var bidahada acer almam garantiden 1 kişi bilemi memnun olmaz. Kolay gelsin paylaştığınız için teşekkürler.

Ahmet_79
06-04-2010, 17:05   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,538 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Geçmiş olsun, Yazık ne denebilir ki.

nonpasaran
06-04-2010, 17:23   |  #4  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

herhalde yanlarına bırakamayı düşünmüyorsun kanunda hükümlere uyulmadığı takdirde verilecek cezalar var tük.mah. ikinci bir dilekçe ver ve kurumun tük.kor.hak.kanun gereğince cezalandırılmasını ve alacağının acer dan icra yoluyla tahsilini iste kimse sana hayır diyemez

GeCCCe
06-04-2010, 20:58   |  #5  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
Alıntı: nonpasaran  
herhalde yanlarına bırakamayı düşünmüyorsun kanunda hükümlere uyulmadığı takdirde verilecek cezalar var tük.mah. ikinci bir dilekçe ver ve kurumun tük.kor.hak.kanun gereğince cezalandırılmasını ve alacağının acer dan icra yoluyla tahsilini iste kimse sana hayır
tabiki yanlarına bırakmıycam..tüketici hakem heyetine başvurdum ilk başta para iadesine hükmedildi ama acer itiraz etti..sanayi ve ticaret bakanlığına gittim şikayet dilekçesi verdim ama mahkemede olan bi süreç olduğu için dava sonucunu bekliyorlar..ankara il sanayi ve ticaret müdürlüğüne dilekçe verdim dönüş bekliyorum...en son olarakda tüketici mahkemesinden 22 şubatta dava açtım duruşmayı bekliyorum..icra süreci mahkemeyi kazanmamdan sonra işleyebilecek bir süreç..çünkü karar lehime çıkarsa  o kararı icraya koyup alacağımı tahsil edicem.zaten davayı kazandığım taktirde 1500 lira laptop ücretimi yasal faizi ile+avukatımın vekalet ücretini+benim diğer mahkeme masraflarımı da karşılamak durumunda kalacaklar..inanın aylardan beri sinirlerim harab oldu bunlarla uğraşmaktan...

Süleyman.
06-04-2010, 21:41   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Geçmiş olsun. Gerçekten çok kötü. Yurt dışında bu kepazeliklerin hiçbirini yapamıyorlar. Bana kalırsa iş biraz da bizim distribütörlerde bitiyor. Bir tanıdığım da üç buçuk ay serviste kalan bilgisayarı için zor bela değişim gerçekleştirebilmişti, aynı marka...

ErKaN-23
06-04-2010, 22:33   |  #7  
ErKaN-23 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
931 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

aslında acer kötü bir marka değil rezil eden teknik servisi, 2007 yılında bir notebook aldım hata bu ya biraz kullandıkdan sonra xp yüklemişdim tekrar geri dönmek için bulunduğum ildeki servise sordum hdd den yüklü olan recoveryi yani vistayı geri yüklermisiniz diye, bunun bunun mümkün olmadığını ama sadece istanbuldaki ana servisin yapabiledeğini geri yükleyip vistayı ve recovery kısmının çalışır halde gönderebileeğini söylediler, ve benden 50 tl artı kargo parası talep ettiler, bende vazgeçtim sonra internetde araştıma yaptım çok basit üç dakikalık bir işlem olduğunu gördüm ( xp de recovery kısmına bir programla girip mbr dosyasını c ye kopyalıyorumz  sonra cmd ekranında kısa bir komutla recovery kısmını çalıştırıyoruz, işlem bu)
 
sonuca gelince......
adam gibi bir maaş verip de işi bilen birini işe almazlar, sonra toplarlar çoluk çocuğu size meslek öğretip hayatınızı kurtaracaz deyip kandırırlar veririler 400-500 e adam çalıştırırlar sonuç bu......

nonpasaran
06-04-2010, 22:47   |  #8  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Olay tamamen marka ile alakalı 
Servisi genelde ithalatçı firmalar finanse ediyorlar
Üretici işi zora koşun derse zora koşuyorlar
Bir de dandik makinelerını satabilmek adına kar marjlarını düşük tutunca bu tip değişimler onlara külfet geliyor.

Asus servisi çok şikayet alan bir servistir.
Tamamen giderleri azaltmak adına personelden kısıyorlar.
Ama benim bir notebook umu yapamamışlardı yasal servis süresi içinde
Sadece benden değişim belgesini verebilmek için 1 hafta süre istediler.
Ve sorunsuzca değişim belgesini verdiler
Ve ithalatçı da sorunsuzca bana istediğim makinayı verdi
Buradan çıkan sonuç Asus geri gelen ürünler için ithalatçıya zorluk çıkarmıyor
Acer çıkarıyor
Yada acer Türkiye'deki insanlar ruh hastasıAğzı kulaklarına varıyor

ErKaN-23
06-04-2010, 22:55   |  #9  
ErKaN-23 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
931 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

vallaha kendileri bilir, ne istiyorlarsa yapsınlar bir kere düşerim ikincisi olmaz

GeCCCe
07-04-2010, 02:25   |  #10  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

@nonpasaran
"ruh hastası" kısmına güldüm  valla gece gece:DD
aslında asus,toshiba, pek sorun çıkaran markalar değillder hp ve acer ile kıyaslanınca..ama şikayetvardaki acer ve hp şikayetlerini okuyunca insan dehşete düşüyor..ben aslında bikaç yıllık acer kullanıcısıyım.şu anda servisteki laptopla beraber iki tane acer ım var..bilgisayarlarım servis dışında pek problem yaşatmadılar bana ama ne gün servislik oldum hayatım bir sinir harbi içinde geçmeye başladı..

Son Düzenleme: GeCCCe ~ 07 Nisan 2010 02:32
nonpasaran
07-04-2010, 10:44   |  #11  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: GeCCCe  
@nonpasaran
"ruh hastası" kısmına güldüm  valla gece gece:DD
aslında asus,toshiba, pek sorun çıkaran markalar değillder hp ve acer ile kıyaslanınca..ama şikayetvardaki acer ve hp şikayetlerini okuyunca insan dehşete düşüyor..ben aslında bikaç yıllık acer kullanıcısıyım.şu anda servisteki laptopla beraber iki tane acer ım var..bilgisayarlarım servis dışında pek problem yaşatmadılar bana ama ne gün servislik oldum hayatım bir sinir harbi içinde geçmeye başladı..
moralini bozmak istemem ama ekşi sözlüğe acer yaz ve 4 sayfa boyunca yazılan yazıları oku 
artık ondan sonra gülermisin ağlarmısın bilmem Ağzı kulaklarına varıyor

hallovenn
07-04-2010, 11:03   |  #12  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

Merhaba
 
Ben senin durumunu donanımhaberden takip ediyorum..Bende bir acer mahduru olarak bu acer a artık söylenecek söz bulamıyorum..tanıdık tanımadık herkese ve bütün forum sitelerine şikayetlerimi yazıyorum. Biz yandık bari başkaları yanmasın

bosluk
07-04-2010, 12:58   |  #13  
bosluk avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 39
1,894 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

Büyük geçmiş olsun. Kaç mesaj çekmişsiniz hepsine de otomatik yanıt yazmışlar. Memnuniyet hedefi olan firmalar zaten arayıp sormadan iade ya da değişim yapıyorlar ürünlerinde. Ben MSI marka bir dizüstümü, aradan 2 sene civarında bir süre geçtikten sonra servisine göndermiş ve soru bile sorulmadan paramı günlük döviz kuru üzerinden hiç kayıp yaşanmadan geri alabilmiştim.

Yanlız bu durumu şu şekilde yapmak gerekiyor. Acer'in Türkiye değil, direkt olarak asıl yabancı sitesini açıp, oradaki servis kısmına yazacaksınız. Konuyu, problemi, Acer Türkiye'nin ne şekilde davrandığını, ne yanıtlar ya da yanıtsızlıklar verdiğini, ne şekilde mağdur olduğunuzu, markaya Türkiye masasının ilgisizliği yüzünden nasıl güvensizlik duyduğunuzu ve açık biçimde siteminizi; geniş, düzgün bir ingilizce ile ve uzun uzun seri numarası/adres/telefon bilgilerinizin tümü ile belirteceksiniz. Ne hikmetse soruna şirketin ülkemizdeki imitasyon değil de asıl yetkilileri el attıklarında birkaç gün içerisinde herşey sorgusuz sualsiz halloluyor. Umuyorum sizin probleminiz de giderilecektir. Tekrar geçmiş olsun dileklerimle...

GeCCCe
07-04-2010, 14:34   |  #14  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

@nonpasaran
sadece ekşi sözlük değil şikayetvar.com daki acer şikayetlerini bile okumam yetti..forumlardaki şikayetleri,hukuk sitelerindeki şikayetlerin biçoğunu okudum..akıl alacak gibi değil gerçekten.özellikle hukuk sitelerinde laptoplarla ilgili sorun yaşayanların ürünlerinin markaları ya acer ya hp ne hikmetse..benim artık aylardır bunlarla uğraşmaktan sinirlerim demir gibi oldu hiç üzülüp sıkılmıyorum.allahın izniyle davayı kazanınca güzel bir ders vericem onlara.ayrıca böyle hakkımı aradığım içinde vicdanende rahatım..dünyada iyi ve kötü ilk varoluştan beri var arkadaşlar herzamanda olacak.biz mücadele gücümüzü yitirmeden mücadele etmeliyiz.bu adamlar türk bir firma değil!!gelipde bizim ülkemizden çuvallarla paraları götürecekler sonrada bizi böyle mağdur etmelerine müsademi edeceğiz?yok yaa başka?
@halloven
donanımhaberde de hemen hemen bütün forum biliyor bu konuyu ve herkes bu olaya kitlenmiş durumda..sağolsunlar herzamanki gibi çok destek oluyorlar.şikayetvar.comdaki acer başlığı altındaki 3 şikayetimin okunma oranları 300 ü aşmış durumda ve hala artıyor..donanımhaberde açtığım konuların okunma oranları toplamda 2000 e geldi dayandı..
biz yandık ama o kadar çok kişiye ulaştımki gazetelerin tüketici köşeleri dahil, tek kişi olmama rağmen acer hakkında inanılmaz boyutlara varan bir kampanya yürüyor şu anda.ve devamı gelecek...
@bosluk
acer abd ye bi mail attım ama tam anlatmadım sanırım derdimi..bana attıkları dönüş mailimde benim bilgisayarın seri nosunun onların databankasında mevcut olmadığını ve acer tr ile görüşmem gerektiğini söylediler...sanırım onlar garanti ile ilgili bi konuda yardım istediğimi zannettiler..ama ben güzel bi ingilizce şikayet yazdırıp bikaç gün içinde acer ın yabancı mail adreslerinin hepsine göndericem birer nüsha..özelliklede bu kadar sorun yaşamam sebep olan acerın supervisor'ı olan sadık beyi şikayet edicem..ondan sonra zaten mahkemeye kaldı 1 ay şurda..mahkemeyi kazanırsam bununla yetinmiycem bu mağduriyetim onlara dahada pahalıya mâl olacak!!

nonpasaran
07-04-2010, 16:14   |  #15  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: GeCCCe  
@nonpasaran
sadece ekşi sözlük değil şikayetvar.com daki acer şikayetlerini bile okumam yetti..forumlardaki şikayetleri,hukuk sitelerindeki şikayetlerin biçoğunu okudum..akıl alacak gibi değil gerçekten.özellikle hukuk sitelerinde laptoplarla ilgili sorun yaşayanların ürünlerinin markaları ya acer ya hp ne hikmetse..benim artık aylardır bunlarla uğraşmaktan sinirlerim demir gibi oldu hiç üzülüp sıkılmıyorum.allahın izniyle davayı kazanınca güzel bir ders vericem onlara.ayrıca böyle hakkımı aradığım içinde vicdanende rahatım..dünyada iyi ve kötü ilk varoluştan beri var arkadaşlar herzamanda olacak.biz mücadele gücümüzü yitirmeden mücadele etmeliyiz.bu adamlar türk bir firma değil!!gelipde bizim ülkemizden çuvallarla paraları götürecekler sonrada bizi böyle mağdur etmelerine müsademi edeceğiz?yok yaa başka?
@halloven
donanımhaberde de hemen hemen bütün forum biliyor bu konuyu ve herkes bu olaya kitlenmiş durumda..sağolsunlar herzamanki gibi çok destek oluyorlar.şikayetvar.comdaki acer başlığı altındaki 3 şikayetimin okunma oranları 300 ü aşmış durumda ve hala artıyor..donanımhaberde açtığım konuların okunma oranları toplamda 2000 e geldi dayandı..
biz yandık ama o kadar çok kişiye ulaştımki gazetelerin tüketici köşeleri dahil, tek kişi olmama rağmen acer hakkında inanılmaz boyutlara varan bir kampanya yürüyor şu anda.ve devamı gelecek...
@bosluk
acer abd ye bi mail attım ama tam anlatmadım sanırım derdimi..bana attıkları dönüş mailimde benim bilgisayarın seri nosunun onların databankasında mevcut olmadığını ve acer tr ile görüşmem gerektiğini söylediler...sanırım onlar garanti ile ilgili bi konuda yardım istediğimi zannettiler..ama ben güzel bi ingilizce şikayet yazdırıp bikaç gün içinde acer ın yabancı mail adreslerinin hepsine göndericem birer nüsha..özelliklede bu kadar sorun yaşamam sebep olan acerın supervisor'ı olan sadık beyi şikayet edicem..ondan sonra zaten mahkemeye kaldı 1 ay şurda..mahkemeyi kazanırsam bununla yetinmiycem bu mağduriyetim onlara dahada pahalıya mâl olacak!!
Benimde blogumda Notebook satın alma rehberi adında bir yazım var. Daha yayınlanmasının üzerinden 1.5 ay geçmesine rağmen 15 000'in üzerinde okunma sayısı var
Bu konudan sonra oraya bir kara liste ekledim ve ilk kesinlikle almayın tavsiyesi verdiğim marka acer oldu
İlla tavsiyeme uyup almayan olur.Bunlarda buranın muz cumhuriyeti olmadığını anlarlar Zonk<

GeCCCe
07-04-2010, 23:17   |  #16  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

@nonpasaran
okudum blogunu gerçekten çok emek vermişsin eline sağlık.çokda faydalı ve güzel bi çalışma olmuş.özellikle son kısmı bi harikaydı acer la ilgili olan:DD acera da gönderdim mail olarak bu bloğu müşteri memnuniyetsizliği politikalarının sonuçlarını görsünler..tekrar tebrik ediyorum seni güzel iş çıkarmışsın..

emre__
07-04-2010, 23:29   |  #17  
emre__ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,519 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

asus ta baya gelişme var pazar günü mail atıp notebook un bataryasının yenisini sormuştum nasıl temin edebilirim diye 245 lirayı banka hesabımıza havale edin kargoyla yollayalım diye pazartesi geri döndüler. he benim servisle bi sorunum yok f3sv kasa menteşe çatlağından kasa değişimine gitti makina sapasağlam geldi :D

nonpasaran
08-04-2010, 00:50   |  #18  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: emre__  
asus ta baya gelişme var pazar günü mail atıp notebook un bataryasının yenisini sormuştum nasıl temin edebilirim diye 245 lirayı banka hesabımıza havale edin kargoyla yollayalım diye pazartesi geri döndüler. he benim servisle bi sorunum yok f3sv kasa menteşe çatlağından kasa değişimine gitti makina sapasağlam geldi :
bilirsin bi ara sendeki makinanın aynısı bende vardı
bu asus servisi yüzünden 1 cep telefonu birde telsiz telefon kırdım. Şaka değil gerçekten kırdım.
Ama sonuçta adamlarda en azından iş ahlakı var.Yapamadılar makinayı hiçbir problem çıkarmadan değişim kağıdını verdiler.Aldığım mağaza kapanmıştı.Arayıp sordular ithalatçısını bulup konuştular beni yönlendirdiler Vs.vs
Ha işleri yoğun mu yoğun tele çıkan var mı yok ama en azından işlerini yapıyorlar

GeCCCe
11-04-2010, 15:36   |  #19  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

ya arkadaşlar ben bu asusun canını yerim..bakın iki link vericem şimdi bunlardada kullanıcı hatası olmuş adamlar tamir ücretlerini yatırmışlar,sonra 30 işgünü geçince asus sadece o arızanın tamir ücretini keserek adamlara paralarını iade etmiş..benim olayımla nerdeyse aynı ama nedense acer süründürüyor...



burda kullanıcılar şikayet etmişler ama bunlarınki "buldunda bunuyon" hesabı..bakmayın şikayet ettiklerine asus normal olarak arıza tamir ücretini almış ve iadelerini gerçekleştiriyor..olması gerekende bu.helal olsun.

GeCCCe
20-04-2010, 15:24   |  #20  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

arkadaşlar olay var olay:DD
az önce acer in servisi olan dataprodan yetkili birisi aradı sanayi ve ticaret bakanlığına şikayet etmiştim ben onun için firmayı denetlemeye gitmişler..ve kadın bize ceza kesilecek şu anda sizin şikayetiniz için dedi.bende ne yapabilirim dedim?siz kullanım ömrü süresince yedek parça bulundurmak zorundasınız ama yurtdışından getiriyorsunuz ben sizimi bekliycem dedim?kadında haklısınız zaten ceza yazıcaklar dedi bize:DD
biz acer ı arayılalm size dönücez dedi.ondan sonra aradı acer ı bana geri dönüş yaptı ve iade&değişim formunun bikaç gün sonra elimde olacağını söyledi inanamadım:DDDDDD
bende dedimki eğer davadan önce elime geçerse dediğiniz gibi o zaman davayı geri çekerim aksi halde devam edicem işlemlere diye.kadında yok dedi bikaç güne elinize geçer dedi form...
walla arkadaşlar bunlara güven olmaz elime form geçmeden açıkcası inancım yok bu işi çözeceklerine ama bikaç gün içinde elime geçerse form onuda paylaşıcam kesinlikle burada bekleyip görücez:))
iyiki bakanlığa gidip şikayet etmişim ya seviyorum seni sanayi ve ticaret bakanlığı:))))

GeCCCe
23-04-2010, 00:13   |  #21  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

arkadaşlar adamlarda ne iş ahlakı var ne başka birşey bakın yukarda ben anlattım durumu sözde birkaç gün içinde onay formu gelecektiya hani bakın bugün neler oldu..size şimdi acer a attığım maili aynen kopyalıyorum buraya..
  
"acer müşteri hizm.yetkilileri ve ......... bey
sanayi ve ticaret bakanlığına hakkınızda yapmış olduğum şikayet ile ilgili 20 nisan tarihinde yetkili servisiniz olan datapro bilişime ceza kesilmesi üzerine datapro yetkilisi .............. beni arayarak firmalarına ceza kesildiğini ve sorunun çözümü ve şikayetin tekrarlanmaması için acer la konu hakkında görüşeceğini söyledi..sora 5 dk sonra geri aradı beni ve kalan 33e+kdv ödendiği takdirde iadenin yapılacağına dair bana bir mail atacağını,o mailde bulunan forma bağlı olarak da bu parayı yatırır yatırmaz iade formunun birkaç gün içinde elimde olacağını söyledi.
bende tamam dedim gönderdi formu onayladım yatırdım paranın kalanınıda sonra tekrar görüştük dün ve bana iade formu gün içinde(21 nisan) kargolanacaktır adresinize görüştüm ben ........ bey ile dedi...
ve 22 nisanda yani bugün tekrar aradım ve şimdide acer ın dava dan feragat belgesi istediğini bu şartla formu göndereceğini söyledi..
ben zaten form gelince paramı alınca dava otomatik olarak düşer..paramı aldığım halde gidip davada hak iddia edecek halim yok yani ortada paramı almış olduğuma dair ispat olacak..
şimdi resmen dün bana o parayı ödettiniz ve şimdi ayak diriyorsunuz.bu hamlenizle şimdi birde beni dolandırmış oldunuz ve tüketici mahkemesi zaten sürüyor bunun yanında savcılığa suç duyurusunda da bulunucam..
ve dataprodan o gelen maili size göndericem şimdi bu mail benim elimdeki en büyük kanıt oldu ve çok teşekkür ederim size davayı kazanmamı kesinleştirdiğiniz için.
ve sanayi ve ticaret bakanlığına bir daha şikayet edicem bu işi çözmediğiniz için ve tekrar ceza yemenizi sağlayıcam.emin olabilirsiniz.hatta onlara denetçilerin yanında işi çözermiş gibi yaparak onları kandırdığınızı ve yalan beyanda bulunduğunuzuda anlatıcam gittiğimde..
dava duruşmasına 2 hafta kaldı sadece..birkaç gün içinde o form kargolanmaz ise bana,davada daha çok maddi kayıplar vererek mağlup olacaksınız.
  
şimdi ekte dataprodan gelen mailin taratılmış hali var.resmi olarak bana tahhütte bulundunuz ve parayı ödememe rağmen gerçekleştirmediniz.bu bir suçtur."
  
e arkadaşlar durumu anladınız sanırım az çok bu nasıl iştir?böyle birşey ne gördüm ne duydum kendim yaşamasam birisi anlatsa inanmazdım...adamlar parayı ödemeden önce feragat belgesi falan hesapda yok durmadan başka bir şey çıkatıyorlar..ama artık yeter duruşmaya az kaldı bu son yaptıklarıda onları bitirecek olay olacak!!
burda bana gönderdikleri form var bakabilirsiniz..

Son Düzenleme: GeCCCe ~ 23 Nisan 2010 00:16
GeCCCe
27-04-2010, 23:29   |  #22  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

evetttt arkadaşlar.. acer ın bu feragat zırvalığından sonra okkalı bi mail attım kendilerine.bana gönderdikleri formda tahhüt ettiklerini parayı ödememe rağmen iade işlemin yapmadıklarını ve bunun suç olduğunu beni dolandırmış olduklarını,savcılığa haklarında suç duyurusunda bulunacağımı vs. yazdım.pazartesi son bir kez aradım mailim sonucunda bi gelişme varmı diye.bana iade formunun hazır olduğunu ve kargolanacağını bildirdiler.hatta görüştüğüm yetkili bana form üzerindeki numarayıda verince inandım..sonrasında yine pazartesi öğleden sonra aradım kargo takip numarası verdiler bana.ve ciddi ciddi bugün elime geçti iade formuuuuuuuuuuuunanamıyorum ya aylardır süren ve inanılmaz şekilde koşuşturduğum yasal mücadelem bittimi benim şimdi arkadaşlar?yarın gidip electroworldden iade işlemini yapıcam bu formla..
electroworldede bi sıkıntı çıkarmazlarsa bu işe son noktayı koymuş olucaz))))))))))

Ahmet_79
28-04-2010, 02:32   |  #23  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,538 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Geçmiş olsun.

GeCCCe
28-04-2010, 23:01   |  #24  
GeCCCe avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

herkese tekrar marhabalar;
konuyu ilk yazdığım tarihten bu güne kadar geçen süre zarfında biraz yorucu ve çok sinir bozucu bi süreç geçirdim..bu yasal mücadelem sırasında herşeyi kendim okuyarak araştırarak öğrendim ve sonrada öğrendiklerimi uygulayarak işlemlere devam ettim..
acer firmasına 22 şubatta tüketici mahkemesinden dava açtığım sıralarda birde sanayi ve ticaret bakanlığına şikayette bulunmuştum..
20 nisanda duruşmaya 20 gün kala sanayi ve ticaret bakanlığı şikayetim üzerine acer ankara bölge onarım merkezi olan datapro bilişime ceza kesince dataprodan beni aradılar ve sonrada acer ile görüşerek bana ücret iade formunu gönderdiler..yani bakanlığın bi küçük dokunuşu ile duruşmaya çok az bir süre kala acer dize geldi ve ücret iadesini kabul etti..bugünde gönderdikleri ücret iade formu ile gittim paramı aldım..

bu serüveni okuyan herkese ders olsun..hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin.doğru şekilde ararsanız hakkınızı sonuca ulaşmanız 2 aya kadar düşebilir..
1)ilk olarak sanayi ve ticaret bakanlığına şikayet edin
2)tüketici mahkemesinden dava açın
3)hakem heyetine başvurun

bunların sıralamasını bu şekilde yaptım çünkü snayi ve ticaret bakanlığına şikayet ettiğiniz tarihten sonra 1.5-2 ay sonra ancak firmayı denetlemeye gidiyorlar.mahkemeden dava açtığınızdada 2 ay sonrasına duruşma günü veriliyor(ankarada böyle)..hakem heyeti kararıda 1-1.5 ayda çıkıyor.yani siz bu sıralamayı yaparsanız hakem heyeti kararı mahkemeye kadar yetişir böylece delil olarak kullanabilirsiniz davada..bakanlığın müdaheleside mahkemeye 10-15 gün kala gerçekleşir ve bu durumda firma mahkemeye gitmeden bile çözebilir bu durumu..çözmesede zaten duruşmaya girersiniz olur biter.
siz bunları yapmayıpda hakem heyeti kararı alırsınız 1.5 ay bekleyip sonra karar çıkar ve (parasal sınırın üstündeyseniz 938.75 tl) firma hakem heyeti kararında uymaz siz mahkeme açmak zorunda kalırsınz bi 2 ayda mahkemeyi beklersiniz size en az 4 aya mâl olur..ama benim dediğim gibi yaparsanız çok zaman kazanırsınız ve çözüm şansınız daha çok olur.

hakkınızı aramaktan asla vazgeçmeyin..

ekleme:2008 yılındada 7 günlük cayma hakkı ile sorun yaşadığım ekonomikticaret.com ve anycool firmasını böyle dize getirerek kargo parasına varana dek hesabıma yatırttırdım ve iade işlemini gerçekleştirdim

hadi selametle..

hariciadam
30-04-2010, 10:49   |  #25  
hariciadam avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
1,192 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

acer  şuanda  tam bir kaosun ortasında  dır ve  kurtulma çabaları içinde batmaktadır ! teknik servis altına gelen her ürüne nerdeyse iade vermektedir !