adsldeki soygun

memoli_vip1
28-01-2007, 20:35   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
84 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

türk telkom güya adslde indirim yaptım diyor ama boş laf.1024kb 3gb sınırlı internete 29 ytl ödüyoruz.bakın çine limitsiz 2048kb adsle 15 ytl ödüyor.buna seyirci kalmayalım ve dur diyelim.inşallah yakında bu soyguna dur demek için bir site açacağım hepinizi beklerim....
Kızgın

viking20
28-01-2007, 20:51   |  #2  
viking20 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006
270

destek.

make-believe
28-01-2007, 20:53   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,836 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
memoli_vip1
türk telkom güya adslde indirim yaptım diyor ama boş laf.1024kb 3gb sınırlı internete 29 ytl ödüyoruz.bakın çine limitsiz 2048kb adsle 15 ytl ödüyor.buna seyirci kalmayalım ve dur diyelim.inşallah yakında bu soyguna dur demek için bir site açacağım hepinizi beklerim....
Kızgın
Çok doğru.

BOOMFUNKMCS
28-01-2007, 21:32   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
3,375 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

burası Türkiye! millet aç mı kalsın :) ,tüyü yolunacak tavuğuz.

Son Düzenleme: BOOMFUNKMCS ~ 28 Ocak 2007 21:33
CLubber
28-01-2007, 22:31   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

Dünyanın en pahalı internetini kullanıyoruz değerini bilelim...

bvural2003
28-01-2007, 22:50   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2005

bizde bu suskunluk oldukça daha çok kazık yeriz.avrupa hükümet antidemokratik bir uygulama yaptığında halk nasıl yürüyorsa biz bunu yapamayacağımıza göre türk telekomun adsl tarifesini pretesto etmek amacıyla bir site açılsın destek verelim bakalım ne olcak

theironman
29-01-2007, 22:37   |  #7  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

ne yapabiliriz ki? Sorunu dile getirmeyi bırakın, herkes biliyor zaten. Ne yapabiliriz onu söyleyin.

nazif_bahar
30-01-2007, 03:03   |  #8  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
55 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

Herzamanki gibi hiçbir şey(Malesef)... Burası Türkiye. Ne Mutlu Türküm Diyene!!!

barslan
13-02-2007, 05:00   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

ya biz bu tt a dava açamazmıyız.. yada tüketici hakları bu konuyla ilgili birşeyler yapamazmı.. kağıt üzerinde adsl hızım 1024 ama pratikte hiç bu değere ulaşamadım. Bizden bu hizmet karşılığında bi dünya para alıyolar ama paramızın karşılığını göremiyoruz. ttnet in kendi sitesinden yaptığım hız testinde bağlantı 246 gibi bi değer çıkıyo.. şu komikliğe bakın tt bana tahaahüt ettiği hızın ancak 4 te 1 ini sağlaya biliyor.. bu durumda 30 ytl yerine 7,5 ytl ödememiz gerekiyor sanki :) ve bağlantı günde birkaç kez kopuyor hele pazar günlerini hiç sormayın...

ben tüketici haklarını aramayı düşünüyorum. inş onlar bi çare bulurlar.

TuncaBozkurt
13-02-2007, 16:29   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

Bu link bu sorun için oluşturulmuş:


BBB
14-02-2007, 22:15   |  #11  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
99 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2004

Ben İsveç te öğrenim görmekteyim. Türkiye deki ailemle daha rahat bağlantı kurabilmek üzere bizimkiler telekomdan sözde 1 Mbit hız taahhüt eden pakete perşembe günü abone oldu. Bize ertesi akşam hattımızın açılacağı söylense de açılmayınca aradığımız müşteri hizmetlerinden en geç 3 iş gününe (hafta sonu sayılmadığından) salıya kadar açılacağı bildirildi. Hattımız açıldığında verdikleri modemde arıza olduğu ortaya çıktı. Modemi alıp gittiğimizde bize 3 gün içinde değiştirebileceğimiz ve geç kaldığımız söylendi. Oysaki bu süre içinde zaten hat alamadığımızdan test etme şansımız dahi yoktu. Üstelik bizim hiç bir şeyden anlamadığımız varsayımıyla bir hakaret etmedikleri kaldı. Modemi ya da hattımızdaki paraziti kontrol edeceklerine uzun süre sadece laf kalabalığıyla modemlerini ve henüz üç ay önce hizmete giren son teknoloji yeni hatlarını savundular. İki senelik abonelik garanti ettiğimizden dönme şansımız da yoktu.
Sorunumuzu kendimiz çözmek zorunda olduğumuzu anlayıp başımızın caresine baktığımızda verilen hattı test etmek aklıma geldi. Telekomun testine güvenmediğimden isveç tüketici haklarının http://www.konsumentverket.se sitesinden TPTEST 5.0 adsl test programını indirdim. Bu testte vaad ettikleri hızı sağlayamayan şirketler tüketicinin parasını iade ile yükümlüdür ve zaten böyle bir durumla karşılaşan tüketici 'şanslıdır' zira doğrudan şirkete başvuran aboneler mevcut bir sorunu ortaya çıkarttığı ve çözümüne katkı sağladığı için çoğunlukla teşekkür ve özür babında ya bir senelik abone ücreti alınmaz ya da bir üst bağlantı hızı kendisine hediye edilir.

Gerçek anlamda üstelik hem upload hem download için 10 Mbitlik Fiber Lan bu bağlantı için üstelik sadece aylık 49 Kron yani sadece 9,5 Ytl ücret alınmaktadır.

İnanmak güç geliyorsa  http://www.telepriskollen.se/Internet/Topplista.aspx?iKorg=3 tüm bağlantı hız fiyat ve servis sağlayıcıların linklerine bir göz atın.

Hattım iyi olduğu halde sonuç diğer arkadaşlarınki ile hemen hemen aynıydı. Gerçekte verilen hız sadece 0.3.

ÇÖZÜM mü? Tüketici mahkemelerine test sonuçlarıyla toplu halde yağmur gibi başvurarak vaad edilenden dört misli düşük verilen hizmet için asimetrik indirim ve tazminat talep etmek. 29 Ytl yerine 2 - 3 Ytl mahkeme kararları ve tazminatlarla karşılaşan şirketler bakalım tavırlarını gözden geçirmiyorlar mı. Gerisi aynı dertlerden muzdarip olduğu şüphesiz 'gerçek' Türk yargıçlarına düşer... Bunu yapmadıkça hiç birimizin şikayete hakkımız olamaz...

Saygılarımla ...