AirTies Air 4450 Yardım

26ismail26
26-01-2013, 22:45   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 3
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Beyler Merhaba.Ben Kablolu Net kullanıyorum.Aldığım cihaz Airties Air 4450 Bu cihazı diğer modemimle bağlayıp internetimi kablosuza çevirmeyi planlıyorum fakat bağladığımda pcmden nete giriyorum ama wifi ağına bağlanamıyorum Lütfen Bilen Biri Yardım etsin.

Son Düzenleme: 26ismail26 ~ 26 Ocak 2013 22:59
murat5038
26-01-2013, 23:03   |  #2  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 681
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

http://airties.com/eicd/Easy_Ins ... _TR_Air4450_FTP.zip

içindeki sana yardımcı olacakdır.

Burdanda lazım olcak şeylere bakabilirisn


Not: şifreleme tipleri aynı olsun

grezimonk
27-01-2013, 02:10   |  #3  
grezimonk avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 37
4,172 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

önce dhcp aktarma yap sonra wireless aç mac filitresini aç bağlanacak cihazların mac adresini tek tek gir dikkat et onaylı listeye gir varsayılan seçenek redti... şifre tipini wpa2 yap minimum 22 karakter şifre yap... bende air 6271kn modelini o şekilde kullanıyorum... modemin ağ çıkışını wan girişine tak... airteisi ayarlarken 1, 2, 3 nolu portlara tak...

Son Düzenleme: grezimonk ~ 27 Ocak 2013 02:12
26ismail26
27-01-2013, 14:03   |  #4  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 3
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

dedikleriniz olmadı ben zaten modemi pcden bulabilsem gerisini yapacam ne control panele giriyo nede o verdiğiniz program buluyo zaten modemi pc bulsa gerisi kolay

murat5038
27-01-2013, 15:54   |  #5  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 681
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

Wlan kısmındaki yeri diğer modeme ethernet kablosuyla bağladınmı,USB kablosuyla pcne bağladınmı,On/off Onda mı,Güç kabosunu takdınmı.

Bunları yaptıkdan sonra görmüyor diye bişey olamaz ve en yukardaki yazdıklarımı yapınca.

grezimonk
27-01-2013, 16:03   |  #6  
grezimonk avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 37
4,172 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

airteise kabloyu tak... pc ile bağlansın web arayüzden Lan ayarına gir DHCP seçeneği köprüle/atlat  olsun yada iptal et... sonra wifi ayarlarını yap mac filitresini aktif et... airteisin web arayüzü erişilmez olacak...

26ismail26
27-01-2013, 16:07   |  #7  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 3
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Wlan ile diğer modeme bağladım bilgisayarıda 4 tane girişten ilkine bağladım yine olmadı tam bi anlatıverseniz anlıcam valla

murat5038
27-01-2013, 16:36   |  #8  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 681
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

Kılavızda ne yapman gerektiği çok açık yazıyor iyi okuyun. 2.1.1, 2.1.3 sayfaları arasını iyice okuyun.

26ismail26
27-01-2013, 17:04   |  #9  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 3
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Kılavuzdaki gibi Hepsini Bağladım fakat sadece bilgisayardan nete girebiliyorum telefonumdan wriless modemi buluyor faklat bağlanmıyor ağ şifresiz olduğu halde birazdan resim koyacağım

26ismail26
27-01-2013, 17:15   |  #10  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 3
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

murat5038
27-01-2013, 21:07   |  #11  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 681
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

Diğer modeme giren kablo yazdığını WAN olana bağlıyacaksın ve şifre koymadan olmaz şirfre koy wpa2 olsun ve kullanıcı kılavuzuna bak hiç bakmıyorsun iyice başdan sona oku herşey yazıyor yaw.

26ismail26
29-01-2013, 11:51   |  #12  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 3
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

snn dediğin gibi yapıncada bilgisayara net gelmiyo hemde control panelinede girmiyo

murat5038
29-01-2013, 14:40   |  #13  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 681
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012
Alıntı: 26ismail26  
snn dediğin gibi yapıncada bilgisayara net gelmiyo hemde control panelinede
 

Ben diyeceğimi dedim bağlantı şekli o şekilde oalcak geriis kılavuzda yazıyor en başdan beri kaç kere dedim kılavuzu anlayıp iyice oku sonra yap diye.

SRHB222AA0000
29-01-2013, 14:49   |  #14  
SRHB222AA0000 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
143 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

192.168.0.1 gibisinden odemin arayüzüne ulasın ve kapalı port varsa acın :) ve gerekli tüm işlemleri ayarları yapınız.