Alkol,kalp yetmezliğine neden oluyor

viking20
30-11-2008, 02:21   |  #1  
viking20 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

 

Alkol,kalp yetmezliğine neden oluyor
Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp ve Damar Cerrahisi Uzmanı Opr. Dr. Mustafa Karaçelik, alkolün kalp kası hücrelerinde geri dönüşü olmayan hasarlara yol açarak,kalp yetmezliğine neden olduğunu söyledi.

omergulcicek
30-11-2008, 02:23   |  #2  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

konuyu ilk okuyan biri olarak,alkolu içen zararlı olduğunu bile bile içiyor zaten. Şimdi kalp yetmezliğine neden olduğunu öğrendide ne oldu ? Yine içmeye devam edecek

tukyam
30-11-2008, 03:10   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
126 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Çevresel faktörler,aile ortamı,iş,okul,imkanlar,ekonomik faktörler,psikoloji...
Herşeyi göz önünde bulundurun,insanları yargısız infaz etmeyin.Herkezin zevkleri,tercihleri
kendine has bi yaşam tarzı,ailesi ve ortamı vardır.
Doğru ya da yalnış.Doğru ve yalnışlar da insanların kendi düşüncelerine göredir.
Bence alkol kullanmak yalnış bir davranış değil.
Tabi ki sağlık açısından zararlı miktarı arttıkça.
'öğrendi de ne oldu?Yine içmeye devam edicek'
Yanlış,pişkin,ukala bi tavır.
paylaşım güzel.zaten alkol dozu abartıldıkça kalp,damar,ciğer,beyin,boşaltım sistemi,üreme organları,yaşamsal önemi büyük tüm organlara oldukça zararlı.
içen içer...

CU_GS7
30-11-2008, 10:30   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Her gün 1 kadeh kırmızı şarap da kalp ve damar sağlığına iyi geliyordu bir aralar.. =)
Neyse az ya da fazla yaşamışım, bence çok önemli değil..

uGuR.uK
30-11-2008, 11:17   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

abartılmadıkça içilmesinde bir sakınca yok, yeter ki içmeyi bilsinler yeter. ben 15-16 yaşımda başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam; kimisine göre erken, kimisine göre normal bişey bu, önemli olan insan kendini ve limitlerini bilmeli.

Reborn91
01-12-2008, 20:46   |  #6  
Reborn91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Atın ölümü arpadan olsun, yeterki "şişene" kadar değil, "doyana" kadar yesin.

eolos
01-12-2008, 23:12   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,036 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

arkdaşlar siz ne yapıyorsunuz ya alokole özendirme felan bu forumda 12 13 14 yaşlarında arkadaşlar var biraz duyarlı olalım lütfen !!!!!!!

Barış
01-12-2008, 23:13   |  #8  
Barış avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
1,971 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

dostum duyarlı olalım tamamda zaten kişinin içme niyeti varsa ona sen engel olamazsın...

ya sen 16deqilde 26da içersin
zaten bunu içinde zararını bilir...bilmeyende yoktur

eolos
01-12-2008, 23:26   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,036 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

arkadasım da tartısılacagı yer burası değil sen cocukların neden sıgaraya başladıklarını hangi ortamlara hangi yaşlarda girdiklerini biliyosundur. çünki sen olgun yaşlara gelmiş bir insansın fakat onlar bunun bilincinde değil onlar şöyle düşünebilir aaaa forundaki x kişi içiyo bende içeyim yapmayın arkadaşlar.

Barış
01-12-2008, 23:28   |  #10  
Barış avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
1,971 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

17yaşındayım ve sigarada kullanmıyorum...aslında güzel bi konuya deyindin...
ne oluyorsa arkadaşlık ve çevreden oluyo...