Amazon Yardım

yakuzaaa
11-10-2016, 18:59   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2014

selamın aleyküm konuyu yanlış yere açtım galiba aradım ama bulamadım hiç bir yerde yardım tarafı lütfen banlamayın gerekli yere konuyu aktarın lütfen çok büyük bir sıkıntım var galiba

şimdi amazon dan bir mause ve mause ped satın altım fiyatı toplamda 79,66 yapıyor 2 ürünün şimdi ürünü dün saat 5 gibi aldım ve hemen bankadan msj geldi 79,66 yurddışı çekim yapılmıştır die şimdi bakıyorum ürün hala kargoya verilmedi sonradan biraz araştırdım ve ürünü aldığım yerde prime okey yani onay simgesi vardı ürünü oradan almışım şimdi araştırdım prime üyelik de para çekiyormuş şimdi benim param prime üyeliğemi gitti yoksa aldığım mause ve mause ped e mi gittti araştırdığımda mause ped ve mause + kargo parası toplamda 79,66 yapıyor ingilizcem yok param nereye gitti bilmiyorum son olarak ürünü ilk çektim baktım bi kıpırdama yok aynı üründen bir tane daha çektim yanlız bu aldığım ürünlerden sadece bir sete yetecek kadar para var sonradan çektiğim sete kart para vermez limit yok şimdi bu para hangisine gitti bilmiyorum prime üyelik almasından korkuyorum benim işime yaramazki prime üyelik bu arada kargo siparişinin üstünde  Arriving Oct 24 - Oct 31 yazıyor ve şimdi bunları iptal etsem para hesaba hemen geçermi iptal etmemin sebebi tekrardan düzgün şekilde sipariş vermek yardım edin allah rızası için

Son Düzenleme: yakuzaaa ~ 11 Ekim 2016 19:16 Neden:
yakuzaaa
12-10-2016, 11:01   |  #2  
OP Taze Üye
4 mesaj

şimdi ürünün hangisi olduğunu bulduk sıkıntı ürün sıfır değilmiş iptal etmiyorlar translate ile çevirdim altta konuşmaları size vereceğim ne yapmam gerek ürün bana gelmeden iptal etsinler ya

Me: Hello Order# 116-0903279-2867403 You cancel ruckus please after 1 month logitech g900 I will take
You are now connected to Saima from Amazon.com
Me: Order# 116-0903279-2867403 cancel please
?
Saima: Hello, my name is Saima. I'm here to help you today.
Thank you for the order number lewon16.
lewon16, As I have checked item has entered in shipping process to being packed for delivery so now order can not be cancelled as Cancel the order option has been removed by default.
Best I can do for you, Once the order will ship out, I will contact to carrier to return back the item for for full refund, I will issue you refund once I will contact to carrier to return back the item.
However if you still receive the item so you can refuse the package as well.
Me: product zero is not it
and warranty turkey Does that include ?
Saima: lewon16, I assure you that once the order will ship out, I will contact to carrier to return back the item for full refund.
Me: okey thenkyou
logitech g700s order product zero is not it
and warranty turkey Does that include ?
Saima: Yes lewon16, product zero is not it and yes you can use warranty of the item in Turkey as well.
Me: thenkyou Good luck with
good work
Yes lewon16, product zero is not it ?
Saima: Yes.
You are welcome !And just for today, have I resolved your issue?
Me: zero thatI got
Saima: Is there anything else I can. do for you today ?
Me: product used not zero you say
Saima: lewon16, I will issue you refund of the order once I will contact to carrier.
Me: okey
Saima: Am I able to clear up your doubts ?
Me: no
just me friend good english he knows
from him translation for I will help
Saima: If you need help with translation, a local library or university may offer translation services or a translation service online may be helpful.
Me: product cancel make I want
See you
Saima: item has entered in shipping process to being packed for delivery so now order can not be cancelled as Cancel the order option has been removed by default.
I will contact to carrier to return back the item or you can return the item as well.
Me: you contact Pass please
Saima: Sure lewon16. Once I will contact to them, I will get back to you with confirmation e-mail.
I will create the followup to get back to you.
Me: ok
See you

yakuzaaa
12-10-2016, 11:59   |  #3  
OP Taze Üye
4 mesaj

tamamdır sorunu hallettim ürün iptal edildi konuyu kapata bilirsiniz