amd x6 lı sistem toplamayı düşünüyorum yorum Ltfn!

yks_007
04-07-2010, 01:04   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

İşlemci: AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz / 3.3 GHz Turbo Core 9 mb Cache 245 us
Anakart: ASUS M4A89GTD PRO/USB3 AMD 890GX/SB850 AM3 DDR3 2000MHz (O/C) Anakart 182 us
Ekrankartı: GTS250 GDDR3 1GB 256Bit Nvidia DX10 Ekran Kartı 179 us
Ram: PATRIOT 4GB (2*2GB) Sector 5 Gaming DDR3 1333MHz CL9 Dual kit Ram 145 us
Kasa: ASGARD-II PURE BLACK EDİTİON 500W MidT ATX Siyah Kasa 95 us
Sabit disk: 3.5" 1Tb Caviar Black SATA 3.0 64MB Cache 7200Rpm 120 us

şafak89
04-07-2010, 01:35   |  #2  
şafak89 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
2,523 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

sistem baya gözülür al bence şimdiden hayırlı olsun:)

panter94
04-07-2010, 09:29   |  #3  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
99 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

ekran krtı hariç iyi bir sistem olmş.
ekran kartını dx11li al en azından .

işlemci : http://www.vatanbilgisayar.com/a ... ils.aspx?I_ID=44231 378 tl
hdd : http://www.vatanbilgisayar.com/w ... ils.aspx?I_ID=44252 191 tl
anakart :http://www.vatanbilgisayar.com/a ... ils.aspx?I_ID=44576 290 tl 
ekran karrtı : http://www.vatanbilgisayar.com/s ... ils.aspx?I_ID=44540 317 tl
kasa : http://www.vatanbilgisayar.com/a ... ils.aspx?I_ID=46089 174 tl 
ram : http://www.vatanbilgisayar.com/p ... ils.aspx?I_ID=45094 269 tl 

toplam : 1619 tl





Batuhan Karsan 26
04-07-2010, 09:40   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 62
2,471 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

panter94'ün söylediği ekran kartını alın.

TnDnmz
04-07-2010, 21:08   |  #5  
TnDnmz avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 20
2,235 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Aslında bu ekran kartı olsa daha iyi olur ama hd 5770 kötü değil.
 POWERCOLOR HD5830 PCS 1024 MB, PCIExp Ekran Kartı, DirectX 11, DDR5, 256 bit, 800/4000

firaristt
04-07-2010, 22:38   |  #6  
firaristt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,194 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

HD 5850 weya 5870 alabiliyorsanız ikisinden birini alın ancak o kadar para weremicekseniz 5830 weya 5770 düşünün derim... sonuçta x6 lı sistem alıyorsunuz ama sağlam bi 600watt psu olmalı en azından... bide 5850 weya 5870 spr olur :D

TnDnmz
04-07-2010, 23:20   |  #7  
TnDnmz avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 20
2,235 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Ama o zaman 5830 dan 5850 artan parayı siz verin arkadaşa hd 5850 alsın :)

CenkJK
05-07-2010, 00:37   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
352 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

o ekran kartını sakın alma gts ler bitti artık dönem dx 11 hoş pek fazla oyun yok ama almısken iyisini almalısın bence

yks_007
05-07-2010, 13:39   |  #9  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

arkadaşlar dedşğşnşz üzre ekran kartını deiştim. bişey merak ediyorum. hd 5770 lere bakarken bu isimde 8 ürün çıktı. performansları hiç değişmemesine rağmen görüntüleri ve fiyatları değişiyor. hangisini seçicem. şimdilik 3 yıl garantili ve 316 tl olanı seçtim. diğer tekliflerinizde beni aşıyor. k. bakmayın :)

  hatta vatan'a gittim orda atininkini yazmışlar.nerdeyse 400 tl :S tabikide ordan almıcam. birde kasayı deiştirdii 480 watt yeter dedi ama. gold'taki kardeşin önerdiği kasayı yazıyorum. kasa : c.master rc*690 650 watt . siz ne önerirsiniz. fiyat abartı olmasın :D

MystCrose
05-07-2010, 14:40   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

bende sadece ekran kartına takıldım biraz yanı ddr3 1 gb olması ıyı ama dx11 tercıhımdır

yks_007
06-07-2010, 14:45   |  #11  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010
Alıntı: yks_007  
arkadaşlar dedşğşnşz üzre ekran kartını deiştim. bişey merak ediyorum. hd 5770 lere bakarken bu isimde 8 ürün çıktı. performansları hiç değişmemesine rağmen görüntüleri ve fiyatları değişiyor. hangisini seçicem. şimdilik 3 yıl garantili ve 316 tl olanı seçtim. diğer tekliflerinizde beni aşıyor. k. bakmayın :)
http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=5999.  hatta vatan'a gittim orda atininkini yazmışlar.nerdeyse 400 tl :S tabikide ordan almıcam. birde kasayı deiştirdii 480 watt yeter dedi ama. gold'taki kardeşin önerdiği kasayı yazıyorum. kasa : c.master rc*690 650 watt . siz ne önerirsiniz. fiyat abartı olmasın :
hadi arkadaşlar cevap yazında artık alıcam. son 1-2 gün :)

International Affairs
06-07-2010, 14:58   |  #12  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
Alıntı: yks_007  
hadi arkadaşlar cevap yazında artık alıcam. son 1-2 gün :)
Max bütçeniz ne kadar?

firaristt
06-07-2010, 15:11   |  #13  
firaristt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,194 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

480Watt yetmez en azından kaliteli bi 550Watt psu lazım olur... hatta mümkünse 600-650Watt olması iyi lur psu nun :D kasa olarak bunu düşünebilirsin :D

Lian Li Dragon Lord 700Watt 325TL

International Affairs
06-07-2010, 15:15   |  #14  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
Alıntı: firaristt  
480Watt yetmez en azından kaliteli bi 550Watt psu lazım olur... hatta mümkünse 600-650Watt olması iyi lur psu nun :D kasa olarak bunu düşünebilirsin :D

Lian Li Dragon Lord 700Watt

700 watt boşu boşuna önerip durmayın aşırı elektirik yiyor diyorum 600 watt üstü saniye başına yediği elektirik çok fazla ayrıca 500 watt hiç de az değil yetmez,dar boğaz yapar,psu patlar gibi kelimelerde yanlış 500 watt hiçde az değil durup dururken 700 watt önermek yanlış olur en azından bu şekilde bir siisteme mantık olarak 550-600 watt yeterli gelir, aşırısı pc ye bile zarar verebiliceğini düşünüyorum.

firaristt
06-07-2010, 15:22   |  #15  
firaristt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,194 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

bn psu patlar dedimmi??? yük altında o sistem bile 550Watt kullanır...  ileride bi ekran kartı değiştircek olsa yine psu alcak yine para wercek birde işin o kısmını düşünün... psu nun fazlası sisteme zarar wermez... ( kaliteli ise bi sorun çıkarmaz zaten kolay kolay )  tamam o zaman 600Watt lık bi kasa buluruz =)) sorun değil :D

Lian Li Dragon Lord 600Watt MidT ATX Kasa 293TL

International Affairs
06-07-2010, 15:26   |  #16  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
Alıntı: firaristt  
bn psu patlar dedimmi??? yük altında o sistem bile 550Watt kullanır...  ileride bi ekran kartı değiştircek olsa yine psu alcak yine para wercek birde işin o kısmını düşünün... psu nun fazlası sisteme zarar wermez... ( kaliteli ise bi sorun çıkarmaz zaten kolay kolay )  tamam o zaman 600Watt lık bi kasa buluruz =)) sorun değil :D

Lian Li Dragon Lord 600Watt MidT ATX Kasa

Sisteme zarar verir demiyoruz zaten boş yere bu derece yüksek psu alınmaz,isterse ilerde her şeyini değişin gine 600 watt çok yeterli olur,Yok başka birisi parası boldur her şeyini alır sonrada 1000 watt psu alır bunada kimse bir şey diyemez çünkü o derece yüksek sistem içinde bu uygundur:)

yks_007
06-07-2010, 16:04   |  #17  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

yalnız iyi güzelde ses yapmayan bi psu isterim. ve uçuk bi fiyatı olmayan

firaristt
06-07-2010, 16:35   |  #18  
firaristt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,194 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

bütçenizi söylemediniz ki uçuk fiyat dediğiniz ne kadar??? o sistemin kasası en azından 270-300TL civarı tutar... werdiğim kasaların ikiside kaliteli psu lar war geçen gün 700Watt olanını bizzat inceledim we oldukça sessiz bir kasa...hem geniş hem sessiz fiyatının hakkını wereceğini düşnüyorum aralarındaki tek fark psu birinde 700Watt birinde 600Watt... siz 600Watt olanını alırsınız sorun olmaz :D

yks_007
06-07-2010, 20:54   |  #19  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

kasayı daha seçme aşamasında olduğum için verilern önerileri not alıyorum. dostum sennkileride not aldım. bazen özensiz tahmini öneriler geliyor. seninkini de öyle zannettim kusura bakma. denediğini daha önceden söleseydin keşke :) bide ekran kartı hd 5870 olma ihtimali düşük çünkü hd 5770 le arada 150 tl filan fark war. aslında testlerde 5770 1.5k puandayken 5870 2.5k larda olmasına rağmen :) hele pahalı bi kasa alırsam :) bi yerden kısmam gerekicek yoksa en iyi pcler listesine giricem 2.200 tl ile :) fiyat aralığı istiyosunuzda veremiyorum ki :) sonucata esneme payıda war. siz bi ürün önerince avantajlarını dezavantajlarını yazarsanız daha kolay karar vericem. ama bazen oluyorki sen bunu seç dercesine sadece ürün tavsiye edeiliyor ee ben ne anladım bu işten oluyor. tavsiye ürün hakkında yorum yapmassanız işim zorlaşıyor

yks_007
06-07-2010, 20:58   |  #20  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

COOLER MASTER                            RC-690 650W nVIDIA SLI UYUMLU MidT ATX SİYAH KASa  vatan bilgisayardaki gencin önerisi buda. fiyatıda 315 küsür. iyi kötü yorum yaparsanız seçmemde kolaylık olucaktır

firaristt
06-07-2010, 22:51   |  #21  
firaristt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,194 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

daha hafta sonu gittim vatan topkapı mağzasına we açıkçası kasalar sıralanmıştı bi tek Lian Li nin 432TL lik güzel bi kasası masanın üstündeydi onun dışında hepsi yanda sıralanmıştı... aslında psu yetse Thermaltake Soprano RS101 gerçekten çok güzel duruyor.. ama malesef 500Watt...  satıcı biraz küçük HD 5970 takarsan sıkışık olur dedi aldım ordan teşhirdeki 5970 i baktım daha bayağı yer kalıyor... soğutma için süper bir kasa ama 500W olması kötü... öbür taraftan Gigabyte Poseidon kasası war 700Watt 80+ psu su da war ön taraftaki kapağı soltan sağa açılıyor güzel bi tasarımı war ancak fan takmak için yeterli yeri yok ( kasa büyük ancak fan takmak için olan o özel bölümlerden yeterli sayıda yok ) onun dışında çok güzel bir kasa... lian li yani werdiğim 2 kasada olduça iyi kasalar 700Watt olanı oldukça sessiz... :D satıcıların dediklerine pek bakma banada bi kasa göstermişti tamam 700Watt güzel bi psu war ancak kasa dev gibi o kadar kasaya gerek yok zaten görüntsünü de pek beğenmedim... bütçeniz en fazla ne kadar olur?? Kasa dahil... ayrıca HD 5770 ile HD 5870 arasında 150TL fark warsa bn CF yapayım xD arada 2 kat +150TL fark war ;))biri 314TL biri 800-900TL :D 

dediğin kasa iyi ancak büyük kartlar için ( HD 5870- HD 5970- GTX 470-GTX 480 gibi uzun kartlar ) için biraz küçük geldi gözüme :D bütçeni tam olarak söylersen en uygun sistemi toplayabiliriz =))

yks_007
07-07-2010, 12:31   |  #22  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

tamam dostum. kasa max 300 olsun 20-30 lirada esneme payı. kesin çizgi koymuyorum eğer 330 a süper dediğin bi kasa filan çıkar :) senin gördüğün değerlendirdiğin kasalardan olsun yine.

yks_007
07-07-2010, 12:40   |  #23  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

firarist dostum önceki yazılarına bidaha baktım. sen 700 watt ı ileri dönük pc de deişiklikler yapacağımı düşünerek yapmışsın. bu sistemin hertürlü işlem için yeterli olduğunu düşündüğüm için 5 yıl içinde parça değişimi yapmayı düşünmüyorum. birde bi arkadaş 700 watt kötü olur demişti . onuda dikkate alarak önerdiğin 600 wattı tercih edebilirm. soru :) : kasa özelliklerinde fan sayısı 4 diyor. onlar kasada montelimi. yoksa boşluk sayısınımı veriyor. ayrıca bi soru şimdi vatandan seçtiğim bi parça orda 400 tl ama bi sitede yada gittigidiyorda 340tl . büyük mağaza dışında biyerlerden  almamın dezavantajları nelerdir. şimdiden teşekkürler dostum.

yks_007
07-07-2010, 12:54   |  #24  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

marka çnemlimi abi biri en iyisi aerocool demişti. başka biri başka bişey. ??

firaristt
07-07-2010, 12:58   |  #25  
firaristt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,194 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

fanlar kasaya monte edilmişti..(ama sonradan mı takılmış bilmiyorum üstünde fanlar wardı) büyük firmadan alırsan garanti we hizmet daha iyi olur :D  bilmediğin bi yerden alırsan kargo ws. özensiz olabiliyor