Anakart alacaklara Altın bir kural!

narada
18-02-2009, 23:10   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

ANAKART ALACAKLARA ALTIN BİR KURAL!!!!

Arkadaşlar!
Anakartlar malum bir bilgisayarın olmazsa olmaz parçasıdır.
seçtiğimiz anakart özellik olarak ne kadar doyurucuysa bizim bilgisayar
kullanmaktan alacağımız verimde o kadar fazla olur.

Bir çok anakart markası var.(asus-gigabayt-msı-foxcon-dfi v.b)

Bunların hepsi tanınmış markalar ve değişik özelliklerde anakart üretmektedirler.

Anakartlar malum elektronik aletler aldıktan sonra sisteme entegre edilen anakartlar
sizi uzun seneler sorunsuzca idare edebileceği gibi
elinize ulaştığında çalıştığını hiç göremeyeceğiniz anakartlar la da karşılaşabilirsiniz

Büyük umutlarla para yatırdığınız ve garanti süreci içinde bir ürünü kullanamamak
herhalde kullanıcılar için büyük bir üzüntü kaynağı olsa gerek.

  İşte bu noktada içinizdeki üzüntüyü atacak ve sizi rahatlacak
  bir düşünce  aklınızda  beliriverir      -TEKNİK SERVİS-

  DURUN çok sevinmeyin karşılaştığımız sıkıntılı durumlarda can simidi gibi sarıldığımız teknik servislerin  
  (benim başımdan geçenleri okuduğunuzda) bırakın sıkıntılı durumunuzu ortadan kaldırmayı
adeta kabus dolu günlerin başlangıcı olduğunu fark etmeniz uzun sürmeyecektir.

  Bunları boşu boşuna söylemiyorum, sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş.  
  Yaklaşık 1 yıl önce asus P5NTWS   marka bir anakart aldım.
  Kart sorun vermeye başladı kitlenme ve arasıra açılmama gibi sorunlardan
  dolayı 4 kez çizgi elektronik servisine gitti.

  İlk gittiğinde 2 hafta içinde bios güncellenerek geri gönderildi.
  İkinci gönderdiğimde ARIZA YOK FULL TEST EDİLDİ TEST OK gibi teknik terimler eşliğinde kart geri gönderildi.
  Üçüncü gönderişimde kartta bulunan arıza tespit edildi ve anakartın kuzey köprüsü değiştirildi
  kart testleri geçemedi ve çalıştırılamadı ve kartın değiştirilmesine karar verildi.

  Anakart değiştirildi ve kargoya verildi .Ben yeni ve sorunsuz anakartımı heyecanla kargodan alıp sistemi kurdum.
Power tuşuna basıp açılmasını bekledim.Tabi bu beklemenin saatler sonra nafile bir bekleyiş olduğunu anladım.
Çünkü anakart  çalışmıyordu.

  Bunun üzerine Çizgi elektronikle irtibata geçtiğimde kartın  servise geri gönderilmesi gerektiğine karar verildi kartı tekrar  servise gönderdim servise gönderdikten hemen sonra kartın seri numarasını kontrol ettiğimde ne göreyim
  benim eski ürünle değiştirilen bu anakart 2 ay önce servise arızadan dolayı giriş yapmış.

  Çizgi elektronikle tekrar irtibata geçip durumu anlattığımda söylenenler karşısında sinirden adeta buz kesildim dilim   tutuldu ne söyleyeceğimi bilemedim
  Karşımdaki şahıs anakartı yenisiyle değiştirmek gibi bir zorunlulukları olmadıklarını ellerinde bulunan başka model fakat   ikinci el anakartlarla   değiştirebileceklerini söyledi.

Bütün bunların sonunda ben şunu anladımki bir ürün alırken ilk önce teknik servisin güvenilirlik ve müşteri memnuniyetine verdiği öneme bakılmalı


  Umarım bu anlattıklarım anakart veya bilgisayar parçası alacaklara yol gösterici olur da
  sizde yoğurdu üfleyerek yemek zorunda kalmazsınız.


Banned
18-02-2009, 23:59   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
558 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

hocam bu pc sektörü çakal kaynıyor neler dönüyor neler zibil gibi para kazanıyorlar ama iş garantide değişime geldiğinde bin dereden su getirirler.

megaloman
19-02-2009, 00:05   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
588 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

arkadaşım senin başına gelen pişmiş tavuk olayı gibi olmuş tabiri caizse..bir önceki açtığın konudada dediğim gibi,üstelik benim hatam sonucu anakart-işlemci yaktım ve anında kargoladım 2.haftada sıfır paketinde aynı model anakartım geldi,işlemcimde aynı şekil.tabi koskoca asus firmasını 1 olay yüzünden karalamak silip atmak gibi olmasında böyle bir olay hiç duymadım-yaşamadım-tanık olmadım ->> '' Karşımdaki şahıs anakartı yenisiyle değiştirmek gibi bir zorunlulukları olmadıklarını ellerinde bulunan başka model fakat ikinci el anakartlarla değiştirebileceklerini söyledi. ''..

eğer bu yorum adamın şahsi yorumuysa bilemem
ama yok firma prosedürü böyle ise yazık asus gibi bir firmaya

Son Düzenleme: megaloman ~ 19 Şubat 2009 00:05
narada
19-02-2009, 00:13   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Tüm Servis kayıtlarını gönderiyorum arkadaşlar. Gönderdiğim mesajın nekadar gerçek ve içler acısı olduğunun farkına varın.  Firama ile ilgili olan şikayetlerimi dile getiriyorum yani Çizgi Elektronikle Asus nerden bilecek çizgi elektroniğin müşterilerine bu şekilde muamelede bulunabileceğini ama en kısa zamanda asusun yurt dışı bailiklerine konuyu açıklayan ve servis kayıtlarında oynama yapıldığına dair belgelerin hepsini elektronik posta ve faks yoluyla dile getircem.
İşte Çizgi elektroniğin servis kayıtları:

Tarafıma gönderilen ikinci anakartın (ilk gönderdiğim kartın yerine gönderilen  bozuk anakartın) ilk kayıtları :


Bu da servis kayıtlarıyla oynanmış hali :

[/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img136/2kartserviskaytlarsilinjl1.jpg/1/]


Kartın değiştirilmeden önceki servis kayıtları.

[/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img23/izgiservistakipformuilknl4.jpg/1/]

viking20
19-02-2009, 00:16   |  #5  
viking20 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

lanet ! neler olmuş.Sinir asap bozucu işler.
Tesbitin çok doğru ,ilk önceden güvenilir yerle iş yapmak lazım.Hatta (bilgisayar için demiyorum )diyelim örnğ.fırın alacak şahıs önce tamirciye gidip sorarmış bu markaya için ne dersin?işte sana çok getiriyorlarmı?sık sık arıza yaparmı ?gibi.Yani olaya bu şekilde yaklaşmak ,bakmak bence de doğru.Sonradan bin pişman olup diz dövmektense.Çünkü servisler,tamirciler bilir bir malı,iyimi kötü mü?başından türlüsü geçmişdir yaşamışdır o.Onay aldıkdan sonra satın alınabilir.Bilgisayar işinde mümkünse büyük yerle,güvenilir yerle iş yapmak en doğrusu.Her iş de öyle değilmi aslında, ön etüd,araştırma yapmak sormak\okumak şart.

Son Düzenleme: viking20 ~ 19 Şubat 2009 00:19
dextercan
19-02-2009, 00:25   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,624 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

EHE FIRIN ÖRNEĞİ GÜZEL VE İLGİNÇDİ:Darkadaşım bilmiyorum ama ben çizgi elektroniki hiç duymadım yani güvenilir yerlerden alışveriş yapmak lazım sonradan pişman olmamak için

recep34
19-02-2009, 00:53   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
413 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Yasal olarak yenisi ile değiştirmek zorundalar.Değiştirme sonucu eski ürün göndermeleride ayrıca dolandırıcılığa girerki cezası bunlara çok ağır olur.

Yarın vakit geçirmeden kaymakamlığa tüketici hakem heyetine başvurun,gerisini onlar hallader.Söke söke yeni kartı alırlar.Aslında tüketici hakem heyetine giderim,tüketici mahkemesine veririm diye biraz sert konuşsaydınız zaten iş bu noktaya gelmezdi ama adamlar çakal.Sizide yumuşak bulmuşlar (kusura bakmayın ama..) kıvırıyorlar.Yoksa sizden daha iyi biliyorlar yenisi ile değişim yapmak zorunda olduklarını...

Tüketicinin korunması hakkındaki kanun der ki....

Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.

Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, iki ve üçüncü fıkra hükümleri kapsamı dışındadır.

Bakanlık, hangi sanayi mallarının garanti belgesi ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bu malların arızalarının tamiri için gereken azami süreleri Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir.

Ayrıca 4. maddedeki seçimlilik hakları...

Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz  onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.


Dediğim gibi hakem heyetine gidin dilekçeyi yazın....ondan sonra seyredin...

Eşek gibi vereceklerini bildiklerinden hakem heyeti bunlara ulaştığı anda size müdür amir biri telefon eder,yok yanlışlık olmuş teknik servisdeki yeni elemanın münferit hatasıfelan diye özür diler,sonrada yeni kartı gönderirir...

Normal vatandaş olduğunuz için yeni kartı alacaksınız,eğer avukat olsaysdınız bir de yanında özür hediyesi alırdınız veya aynı ürünün bir model üstünü (tecrube ile sabittir..)

Son Düzenleme: recep34 ~ 19 Şubat 2009 01:42
frozen
19-02-2009, 01:16   |  #8  
frozen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
776 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Recep34 haklı. Benzeri bir deneyimi monitorumle yaşadım(marka vermeyeyim, servisin hatası çünkü). Benzeri bir paneldeki görüntüyü haber vermeden önce gittim noterden aslıdır diye görüntüsünü basıp onaylattım. Açtım telefon bakın bunu yaptım, ya bu monitorun yenisini gönderirsiniz 1 hafta süreniz var ya da yasal olarak hesaplaşırız. Beni küçük bir bahaneyle 1 gün oyaladılar ertesi gün kurye evime geldi.

Bu durumun, onlar için ne kadar korkutucu olduğunu kurye gösteriyor bence. Bir önceki servisimde, 2 hafta kadar bekledim ve sadece LCD paneli söküp tekrar geri taktıklarını söylediler. Kabloları kontrol etmişler bilmem ne. 2.sinde LCD panel değişti yaklaşık 2 ay kadar yurt dışından geleceği bahanesiyle bekledim. 3. için benden bir 2 ay talep ettiler ve bende bu görüşmeyi yaptım. 2ay nerde, ertesi gün nerde. Drek başvurmanı öneririm.

bjk_memo
19-02-2009, 14:36   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
290 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

böyle bir durumda elleri mahkum sıfır ürünle değiştirilmesi gerekiyor.... distribitör firmalar ve üretici firmalar arasında yapılan bi anlaşma var bu anlaşma içerisinde aldığınız ürünün garanti kapsamı içerisinde arızalanması sonucunda aynı ürünle veya üst modeliyle değiştirilmesi gerekiyor üretici firmalar zaten böyle sorunlar nedeniyle distribitör firmalara RMA ürün gönderiyorlar....
ama ülkemizde kendini çakal sanan bir çok firma var...sonuna kadar hakkını arıyacaksın mahkemeye kadar yolu var......

narada
19-02-2009, 15:36   |  #10  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

arkaşalar cevaplar ve ilginiz için teşekkür ederim. bütün yazılanlara bende aynen katılıyorum. aynı zaman çizgi elektronikten üstü kapalı tehtid almaktayım. en azından yazılanlardan benim anladığım bu. aşağıdaki linkten editör Niyazi SARAL'ın yazdılarına bi bakarmısınız acaba yanlışmı düşünüyorum. http://csg.cizgi.com.tr/viewtopi ... torder=asc&start=15

bjk_memo
19-02-2009, 16:04   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
290 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007
narada
arkaşalar cevaplar ve ilginiz için teşekkür ederim. bütün yazılanlara bende aynen katılıyorum. aynı zaman çizgi elektronikten üstü kapalı tehtid almaktayım. en azından yazılanlardan benim anladığım bu. aşağıdaki linkten editör Niyazi SARAL'ın yazdılarına bi bakarmısınız acaba yanlışmı düşünüyorum. http://csg.cizgi.com.tr/viewtopi ... torder=asc&start=15
adamların işlerine gelmiyor tabii sıfır ürün vermek dostum elinden geliyorsa ASUSTEK firmasına mail yoluyla yaşadıklarını bir bir anlat gereğini yaparlar zaten oda olmazsa para iadesi iste elleri mahkum vermeye çünkü....

Son Düzenleme: bjk_memo ~ 19 Şubat 2009 16:12
osmanefe
19-02-2009, 16:48   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,693 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Bunun benzeri olmasada buna benzer bir olay geldi başıma bilgisayarım casper marka bi bilgisayar kasayı birgün temizlemek için açtım hertarafını bir güzel tertemiz ettim hiç zarar vericek bir şey yapmadan ardından sıra işlemciye gelince termal macundan bi haber işlemci soğutucusunu söktüm herşeyi tekrar birleştirdim ve bilgisayarı açtım 1 2 gün düzgün çalıştı ama sonra durmadan reset atmaya başladı niçin dersek işlemcinin termal macununu toz diye sildim ne akılsa işte en sonunda teknik servise verdim olanları düzgünce anlattım adamlar bişey olmaz dedi aradan bir ay geçti kasayı almaya gittim babamla 350 tl para ödedik tamiri için bana söylenene göre işlemci yanmış anakart değişmiş sonuç bu ama kim bilebilir bu parçaların değiştiğini bence bir termal macun sürüp geri göndermediler o fatura yüzünde bütün 2006 yazını sanayide çalışarak geçirdim :(

recep34
19-02-2009, 17:58   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
413 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Yahu siz bırakın çzginin editörünün ne dediğini..Kaymakamlığa gidip dilekçeyi vermek 10 dakikalık iş...Ancak bu şekilde sonuç alırsınız.

osmanefe
19-02-2009, 18:18   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,693 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

evet ver dilekçeyi hiç acıma onlar sana acıyomu hakkını söke söke al

narada
19-02-2009, 18:34   |  #15  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Sevgili arkadaşlar nasıl bir dilekçe yazmalıyım. Kaymakamlıkta nereye onaylatmam gerekli bu dilekçeyi.

recep34
19-02-2009, 19:59   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
413 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

http://www.mamak.gov.tr/tuketicihakemheyetibasvurusu.html önce burayı okyun...

örnek dilekçe..
Bunu aslında çziginin bulunduğu ilçedeki hakem heyeine yazsanız daha iyi olur ama önce telefonla bir bilgi alın.

.......... KAYMAKAMLIĞI
TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI#146;NA


ŞİKAYET EDEN : Tüketicinin adı soyadı adresi


ŞİKAYET EDİLEN : Şikayet edilen kişi/ler yada kurum/ların adı soyadı,unvanı,adresi(sorumluluk açısından birden fazla olabilir.)

ŞİKAYET KONUSU : Satın alınan hizmetin ayıplı çıkması


OLAYLAR : Ayıplı hizmete konu olan olay, yaşadığınız hadiseler; net, fazla ayrıntıdan uzak ama olayı tam olarak ifade etmelidir. (1, 2, 3, şeklinde Madde madde anlatmanızı öneririz.)


Hukuki Sebep : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun

Deliller : Fatura, Garanti Belgesi ve/veya (Gerektiğinde Kullanma Kılavuzu) Yetkili Servislerden alınan Fişler ve/veya Firma ile yapılan yazışmalar ve/veya diğer deliller (elinizde ne tür belgeler veya deliller varsa hepsini yazabilirsiniz, yaşadığınız hadiseler için varsa tanık da yazabilirsiniz)

narada
19-02-2009, 20:46   |  #17  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

İlginiz için teşekkürler hemen gönderdiğiniz mesajı inceleyip ilk işim hakkımı hukuki yollarla aramaktır.

frozen
19-02-2009, 21:06   |  #18  
frozen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
776 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

çok iyi ya.. Şimdi şu çizgi forumunu okuyordum da, adamlar ahkam kesiyorlar. Dostum sakın yeme bu palavraları. Hepsi düzenbaz, sen ver dilekçeni devlet onların iliğini söker hiç merak etme sen. Sicilleri vardır bunların zaten.

Bu kadar gereksiz, bilgisiz, yeteneksiz ve sahtekar bir servis görmedim ben. Kısacası, vur!kır!parçala! bu maçı kazan. Arkandayız biz..

recep34
20-02-2009, 00:04   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
413 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Sevis fişi veya konuşma kayıtları v.s. ile başvurduğunuz halde sonuç lehinizde ve müspet olacaktır.Ben teknik servisten sıfır ile şimdiye kadar iki parça aldım (ekran kartı ve dvd writer) ama hakem heyetine gerek olmadı.Onun dışında bu şekilde sonuca ualaşn arkadaşlarım var.

Ayrıca bu asusu doslayısı ile çizgi ve teknik servisi ekşiye kadar konu olmuş ki ordaki vatandaşın da dediği gibi bu adamlara böylesi lazım..

1 ay felan sürer belki ama yeni anakartı alırsınız.

Dilekçede özellikle bu servise gidip gelemlerin sonunda sonuç alınamayınca servisin ürünü değiştirmeyi teklif ettiğini ama yerine kullanılmış yani ayıplı mal gönderdiğini bunun ürünün seri nosu ile sitelerinden tespit edildiğini ayrıca servisinde telefon görüşmesinde bunu kabul ettiğini belirtin ki iyice canlarını yakın...

Bu olayı aslında sanayi ve ticaret bakanlığına şikayet etmek lazım ki sağlam bir para cezası ödesinler..


Bunun yanında o forum başlığınada baktım,yanık anakart garanti kapsamındadır.Zaten orada da tamir etmişler garanti kapsamında olduğu için (zaten tamire alarak garanti kapsamında olduğunu kabul etmişler,orda kullanıcı hatası felan diyor ama hikaye...)

Ürün garanti kapsamında olduğundan ürün değişimi,para iadesi veya bedel indirimi haklarınız hala saklıdır...Ürün değişiminde ürünün muadili başka ayıplı bir olamaz...

Son Düzenleme: recep34 ~ 20 Şubat 2009 00:27
narada
20-02-2009, 00:22   |  #20  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Sevgili recep 34 yanıklı olan ürün başka bir çizgi elektronik maduru bir arkdaşımızındır. O arkadaşta benim açtığım konu başlığı üzerinden şikayetini belirtmiştir. Yalnız benim anlamadığım bu şikayetini bildiren arkdaş anakarta ısı tabancasımı tutmuş ki anakartın belli bölümleri yanmış anakartın yanması kullanıcı hatası olarak kabul edilemez bir durum.
Yarın ilk işim tüketici heyetine gitmek olacak. Şimdiden dilekçeyi hazırlamaya başladım bile.
İlginiz için teşekkürler.

frozen
20-02-2009, 00:31   |  #21  
frozen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
776 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

O resimlerde gördüğüm anakartın başına gelenler imkansız gibi. O kadar derin bir yanık olamaz orada. Anakart böyle bir durumda enerjisini keser zaten. Sigorta diye birşey var. Mutlaka bir müdahale var. Ayrıca o anakartın senin olabileceği meçhul.

recep34
20-02-2009, 00:36   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
413 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Dediğim gibi yanıkta olsa garanti kapsamında zaten ordada garanti kapsamında tamire almışlar.Tamire alarak zaten garanti kapsamında olduğunu kabul etmiş sonrada kullancıcı hatası diyor...Ürün garanti kapsamında olduğundan aynı arızayı  sanıyorum 3'ten fazla iseydi tekrarlanırsa o zaman tüketici değişim para iadesi veya indirim isteyebilir (bu seçim hakkı sizin).Orda hukuk biliyorum diye hava atacak ya konuşyorlar işte...

Herşeyi, geçtim kullanıcı hatasıydı madem neden garanti kapsamında tazmire aldın diye sorarlar adama..

Burda garanti kapsamında tamire alıp,sonra iş ürün değişimine geldi mi yok garanti kapsamında değil diyemezler...Ürün garanti kapsamında ise tamir edemiyorsan prosedür belli değişim para iadesi veya inidirimdir.

Aynı ürünün stokta olamaması üretilmememsi v.s. durumunda ürünü bir üst modeli ile değiştirecekler o zaman.Alt modeli veya başka ayıplı mal ile değişitemezler...

narada
20-02-2009, 00:39   |  #23  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Anakart bana ait değil arkadaşlar G-doG adında bir üyenin.
Benim anakartımda herhangi bir yanık tespit edilmemiş. Zaten benim anakarttaki arızayı tespit etmeleride benim drektiflerim doğrultusunda olmuştur. Çizgi Elektronikte şikayetim ve gerekli açıklamarım mevcuttur. Amacım insanların teknik servisler hakkında bilgilenmesi benim yaptığım hatalara düşmemesidir.
Sizden ricam çizgi elektronik formunu ziyaret edip yazılan mesajları dikkatlice okumanızdır.
Yanık olan ürün şahsıma ait değildir. başka bir çizgi elektronik maduru bir arkadaşımızındır. G-dog arkadaşımıza burdan geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

recep34
20-02-2009, 00:46   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
413 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Onu anladım o sadece daha somut örnek olduğu için yazdım.Üründeki hata yanık veya başka bir şey...Çizgi anlaşılan herkese aynı şeyi yapıyor.İşin özü yeni anakartı çizgiden söke söke alırsınız...Üşenmeyin veya şu duruma razı olmayın yeter ki...

Aslında bu değişim olarak ayıplı mal gönderme için snayi ve ticaret bakalığına ki işin içinde kasıtda var şikayet olsa bu çizgiye sağlam bir ceza kesreler bir daha da kimesye yapamaz böyle...

narada
20-02-2009, 00:46   |  #25  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Çizgi elektroniğin formundada bu yazdıklarınızı görmekten mutluluk duyarım. Sesimizi yükseltmemiz gerekiyor. Ben elimden geldiğince forumda şahsıma yazılan ve beni suçlayıcı mesajlara karşılık yazmaya çalışıyorum.
Mesajları okursanız hala benim bileşenlerime suç atmaktalar. üsütne üstlük editör tarafından üstü kapalı tehditler almaktayım.

                                      Bu Bileşenleri önceki mesajlarımda belirttiğim gibi.
   a. intel 975xbx2 anakartla yaklaşık 60 gündür sorunsuz bir şekilde kullanmaktayım.
   b. Bilgisayarı ilk aldığımdada yaklaşık 3 ay kadar hiç bir sorun yaşamadan kullandım.
   c.anakartı  başka bir arkadaşın bilgisayarına monte ettik ve anakart ertesi gün açılmadı.Sistem açılmıyor ve kitleniyordu.
  d. Bu anakartı size göndermeden önce  Yeni bir işemci , yeni bir power , yeni bir ekran kartı ,3 farklı ram markası alıp test ettim bu ilşlemleri yapabilmek için dünya kadar para harcadım.
  e. Kart üzerinde uzay montajı yapıp dışarda çalıştırdım.
  f. Bu anakart için kartondan kasa yaptım.

  Bu yukarda gördüğünüz işlemler yaklaşık benim 4 ayımı aldı.
  4 ay sonra anakrt üzerinde yapılan işlemlerden sonra kartın azrızalı olduğuna karar verdim.
   
   biz bukadar düşünceli davranalım çizgi elektroniğe göndermeden önce  bir düzüne testten geçirelim adamlar hala bileşenleri suçlasın