Anakart-İşlemci Yardım..

genetics
15-01-2009, 19:59   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Şimdi bir anakart almak istiyorum fakat pek fazla (hatta nerdeyse hiç) bilgisayardan anlamadığım için biraz yardım istiyorum... Genel olarak foruma bir göz gezdirdim ve şöyle iki adet anakart buldum...



Bunlardan hangisi sizce daha iyidir? Ya da daha farklı bir ürün??

Tabi bir de işlemci almam gerekiyor. O konuda tamamen Fransızım. Alacağım anakarta göre birde işlemci tavsiye etseniz çok mutlu olurum:)

Ahmet_79
15-01-2009, 20:06   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

eğer amd tabanlı bi sistem düşünüyorsan bu anakkart


ve de bu işlemciyi öneririm.

bunlar yeterli mi yoksa ram ve ekran kartı da istiyormusun?

genetics
15-01-2009, 20:14   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

amd tabanlı derken?:)(anlamıyorum derken epey ciddiydim:)

Vallahi ram ve ekran kartı da düşünüyorum fakat hepsini bir kere de alabilir miyim bilmiyorum... Ama eninde sonunda alınacak...

Özellikle ram olayında kafam çok karıştı...

genetics
15-01-2009, 20:16   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Ve bir de kasa var. Adam akıllı bir kasa almak istiyorum fakat o bile çok karışık geliyor. Sanırım teknoloji özürlüyüm...

Ahmet_79
15-01-2009, 20:23   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

o zaman sen bana bütçeni söyle ben sana hepsini  bir liste yapayım

genetics
15-01-2009, 20:30   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

valla 1000 lira olur, üstü zorlar...

genetics
15-01-2009, 20:33   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Bu arada HDD var.

SEAGATE 500GB 7200 RPM 32MB CACHE NCQ SATA2 SABİT DİSK

Ahmet_79
15-01-2009, 20:33   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

monitörün var değil mi? yani sadece kasa için 1000 tl

genetics
15-01-2009, 20:37   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

monitör ve HDD var. Sadece kasa ve içindekiler için 1000 ytl...

Son Düzenleme: genetics ~ 15 Ocak 2009 20:39
Ahmet_79
15-01-2009, 20:47   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

tamam hd hariç kasa topluyorum sadece

kasa   227  tl


anakart  177  tl


işlemci  269  tl


ekran kartı  240  tl


ram  83  tl


dvd rw  54   tl

toplam   1050 lira eder güncel bütün oyunları bu sistemle rahatlıkla oynarsın.

Son Düzenleme: Ahmet_79 ~ 15 Ocak 2009 20:48
genetics
15-01-2009, 20:52   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Vallahi abicim ellerine sağlık...

Ben en kısa sürede bunları edinir, mutlu bir insan haline gelirim...

Bu arada, kasa bu kadar pahalı bişey miymiş ya,hiç beklemezdim...

Peki bir şey daha sorsam. Ben bir süre ekran kartını almasamda, anakarta bütünleşik olanla idare etsem çok sorun olur mu? Onu da bi dahaki ay alırım...

Ahmet_79
15-01-2009, 20:55   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

bu anakartta bütünleşik yok o yüzden mecbur ekran kartını alman gerek, ya bir ay beklersin yada şimdi alabildiğini alır sonra kalanları alıp sistemi toplarsın.

Ahmet_79
15-01-2009, 20:56   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
genetics
Bi de kafama birşey daha takıldı:) ilk soruma cevap verirken diğer anakartı önermiştin, şimdi bunu... Fiyat daha az olsun diye mi?
yok o anakart amd yani buna uymaz bu intel çünkü

genetics
15-01-2009, 20:59   |  #14  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Evet bende farkedip sildim cevabı ama senden kaçmamış:)

Çok teşekkür ederim, tekrar. Ben en kısa sürede en ucuz fiyatlı yeri bulup bu parçaları ediniyorum ve de sana bol bol dua ediyorum...

Ahmet_79
15-01-2009, 21:02   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

peki kardeşim umarım en kısa sürede toplar ve tadını çıkarırsın, şimdiden hayırlı olsun güle güle kullan.