antivirüs proğramı

HPQ-User
23-02-2009, 14:35   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 28
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

efsane sormuş:
bilgisayarıma antivirüs proğramı yükleniyo fakat tarama yapmıyo ve açıl mıyo neden dir bu

Soru Türü: Donanım
İşletim Sistemi: Windows XP
Sistem Özellikleri:
antivir yüklen miyo anakart ta mı sorun var yok sa hard diskte mi

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)

Banned
24-02-2009, 01:04   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 2
934 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

c- hiçbirinde
muhtemelen sisteminde başka bir anti virüs var bu yüzden problem yaşıyorsun önce onu kaldırmalısın avira yı problemsiz çalıştırman için ama keşke daha ayrıntılı yazsaydın sorununu bi yüklenmiyo demişsin bi yükleniyo ama tarama yapmıyo demişsinGülüş

SAİNT
24-02-2009, 09:29   |  #3  
SAİNT avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,595 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

kullandığınız virüs yazlımı çökmüş olabilir yada eksik yükleme yada hata oluşmuş olabilir.
tekrar viüs programını kaldırıp deneyin.
yada başka bir versiyonu netten indirip kullanın.
ayrıca aynı anda iki tane antivirüs programı yüklemeyin. çakışma yaparak pc açılmasını engelleyerek mavi ekranla karşılaşırsınız.