ANY audio converted sorunu!!

miss-.-
02-08-2011, 22:39   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 1
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010

 

arkadaşlar son bikaç gündür hiç youtubeden video indirmiyor.... yaklaşık 1 haftadır..... mesela bir link yazıyorum oraya Setting Language yazıyo hep !!! internette mi sorun var acaba??  any audio conterver gbi programlar istiyorum... Free YouTube Mp3 Converter indirdm net framework 3.5 indrdm fakat ondnda Windowsun bi özelliğini kapa/aç fln dyo.. lüfen yardm edn :S

Kapalı Hesap (200174)
02-08-2011, 23:35   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 9
3,759 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Önce eski programı kurulu olan any video converteri kaldır program fileste kalan dosyaları elle sil sonra ccleaner gibi bir programla temizle kayıt defterini v.s
burdan programı indirip tekrar kurabilirsin
Eğer deneme sürümü kullanıyorsan o programı böyle bir sorun vermesi normaldir (Lisans alsın diye yapıyorlar böyle şeyleri) Gülüş
Kolay gelsinn
Bu tür programaları indirip kurduğunda windows güvenlik duvarı bu programın bazı özelliklerini engelledi der eğer sen engellemeye devam et dersen bu program bi işe yaramaz ama engellemeyi kaldır dersen program düzgün çalışır (windows özelliklerini aç falan diyor demişsin büyük ihtimal windows güvenlik duvarına esir düştü o programlar)Islık
Any video converter linki
http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/indir.php?lid=8784

buda benim şahsen kullandığım güzel bir programl olan aynı zamanda indirip formatlara dönüştürme seceneği veren bir program
VDownloader
http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/indir.php?lid=3237
Tamamen ücretsiz
İngilizce
Goolge'dan film müzik indirme özelliği vardır 5 gb ta olsa indiriyor
(2 sinide kullanıyorum)

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (196259) ~ 02 Ağustos 2011 23:46
miss-.-
04-08-2011, 00:07   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 1
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010
Alıntı: kesko  
Önce eski programı kurulu olan any video converteri kaldır program fileste kalan dosyaları elle sil sonra ccleaner gibi bir programla temizle kayıt defterini v.s
burdan programı indirip tekrar kurabilirsin
Eğer deneme sürümü kullanıyorsan o programı böyle bir sorun vermesi normaldir (Lisans alsın diye yapıyorlar böyle şeyleri) Gülüş
Kolay gelsinn
Bu tür programaları indirip kurduğunda windows güvenlik duvarı bu programın bazı özelliklerini engelledi der eğer sen engellemeye devam et dersen bu program bi işe yaramaz ama engellemeyi kaldır dersen program düzgün çalışır (windows özelliklerini aç falan diyor demişsin büyük ihtimal windows güvenlik duvarına esir düştü o programlar)Islık
Any video converter linki
http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/indir.php?lid=8784

buda benim şahsen kullandığım güzel bir programl olan aynı zamanda indirip formatlara dönüştürme seceneği veren bir program
VDownloader
http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/indir.php?lid=3237
Tamamen ücretsiz
İngilizce
Goolge'dan film müzik indirme özelliği vardır 5 gb ta olsa indiriyor
(2 sinide kullanıyorum)

VDownloader'i indirdim fakat hata verdi windows . ama güzel bir programa benziyodu... off

Kapalı Hesap (200174)
04-08-2011, 00:14   |  #4  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 9
3,759 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

verdiği hatayı(kodunu) eğer buraya  yazarsan hataya yol açan etkenleri biliriz ona göre yardımda bulunuruz..

miss-.-
06-08-2011, 03:51   |  #5  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 1
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010

http://imageshack.us/photo/my-images/834/89695435.jpg/
hangisi olacağını bilemedim :D

Kapalı Hesap (200174)
06-08-2011, 13:02   |  #6  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 9
3,759 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010
Alıntı: miss-.-  
/
hangisi olacağını bilemedim :

Net Framework sürümünü güncellemek lazım
hangi işletim sistemini kullandığını yazarsanız en son sürüm Framework'un linkini verebilirim.
bu hata bi aralar benide çıldırtmıştıKahkaha
windows xp,windows vista,windows 7,hangisi ?

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (196259) ~ 06 Ağustos 2011 13:07
miss-.-
06-08-2011, 16:13   |  #7  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 1
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010
Alıntı: kesko  

Net Framework sürümünü güncellemek lazım
hangi işletim sistemini kullandığını yazarsanız en son sürüm Framework'un linkini verebilirim.
bu hata bi aralar benide çıldırtmıştıKahkaha
windows xp,windows vista,windows 7,hangisi ?
Windows 7 :)  Bu arada ben de 3.5 Framework indirmiştim de windowsun bi özelliğini kapa/aç falan diyodu, ben de bişi olur diye sildim Ağzı kulaklarına varıyor Framework'un da kurulumunu söyler misiniz acaba Masum

Kapalı Hesap (200174)
06-08-2011, 17:04   |  #8  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 9
3,759 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

bak burdan yükleyebilirsin güncel versiyorun alttaki yazıyı dikkatlice oku
.NET Framework 3.5'in önceki yayım öncesi sürümlerini yüklediyseniz, bu yüklemeyi çalıştırmadan önce Program Ekle veya Kaldır'ı kullanarak onları kaldırmanız gerekir.


http://www.microsoft.com/downloa ... 5-b531-508d977d32a6
program ekle kalldır a bak eski sürümü kaldır varsa bunu kur

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (196259) ~ 06 Ağustos 2011 17:05
miss-.-
07-08-2011, 01:59   |  #9  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 1
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010
Alıntı: kesko  
bak burdan yükleyebilirsin güncel versiyorun alttaki yazıyı dikkatlice oku
.NET Framework 3.5'in önceki yayım öncesi sürümlerini yüklediyseniz, bu yüklemeyi çalıştırmadan önce Program Ekle veya Kaldır'ı kullanarak onları kaldırmanız gerekir.


http://www.microsoft.com/downloa ... 5-b531-508d977d32a6
program ekle kalldır a bak eski sürümü kaldır varsa bunu

 yaptım sağolun, teşekkürler :)

Kapalı Hesap (200174)
07-08-2011, 19:34   |  #10  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 9
3,759 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

rica...