Arkadaşlar sakın asus almayın.İçeri girinde bakın

jongleur
03-11-2008, 13:04   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

 

aldığım güne lanet ederekten asus m530w telefon aldım.Telefon elime bozuk geldi zırt pırt dondu.Servise gönderdm en sonunda 1 ay sonra yaptık diye gönderdiler.Servisten telefonu elime aldığım gibi tekrar dondu.aynı dakika içerisinde tekrar gönderdim.bu sefer 1 buçuk ayda telefonu geri gönderdiler tüm parçalarını değiştirmişler(inat ediyorlar yeni telefon vermemeye) tabi bu arada telefon kayıp falan oldu benden daha büyüklerimi arattım korksunlar diye.korktularda.Telefon ertesi gün elektro world'e kargoya verildi :)telefon bu sefer donmuyordu sağolsunlar.bu seferde telefon çekmiyordu.ne avea ne türkcell.
Aradım bunları bekleme sırasında 6.cydm inanmazsınız yarım saat telefonda bekledim ve tam sıra bana geldiğinde adam telefonu yüzüme kapattı.

Niye asus diye genelleme yaptım söyliyim.Asus alıpta bir sorun çıkarsa size tek kelime söylüyorum.Yandınız , bittiniz.

Yaptığım hatayı siz yapmayın diye bu forumu açıyorum.
Sölediğim gibi asus alıpta bir sorun çıkarsa diyorum.asusdan aldığınız herşey sorunlu demiyorum.

İyi günler

onlineTR
03-11-2008, 13:07   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,947 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

teşekkurler.geçmiş olsun.

Z1mBaBwE
03-11-2008, 13:11   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,674 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

Asusun zon zamanlarda çoğu ürününde problem var.Bende almamanızı tavsiye ederim.

jongleur
03-11-2008, 13:18   |  #4  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

sağolun arkadaşlar.Adamların verdiği bozuk mallar yetmezmiş gibi bide müşteri hizmetleri ve teknik servis berbat.hiç bir yerden kurtaramıyorlar.her yerden batıyorlar

jongleur
03-11-2008, 13:36   |  #5  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

müşteri hizmetleri sonunda yüzüme kapamadı oleyy :D
diyalog şu
Ben : Telefonum ne avea ne türkcellde çekiyor
MH(Müşteri hizmetleri) : Servise gönderin arkadaşlar baksın efendim
Ben : Bir daha servise göndermem telefonu aynı sebebten dolayı 2 kere servise gönderdim yenisini vermeniz gerekmiyormuydu ? ve birinde 1 ay birinde 1 buçuk ay bekledim
MH : evetde siz yeniden servise gönderin efendm
(Güldüm o an hatta ciddiliğimi kaybetmek istemesem kopcaktım 2 lafndan biri servise gönderin)

Sonuç olarak taa beylikdüzünden üsküdara gitmek zorundayım artık telefonu kafalarına fırlatmak için.allah bana ve diğer asuszedelere kolaylık versin

emre__
03-11-2008, 13:37   |  #6  
emre__ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,519 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

arkdaşım bit biraz korkut nasıl yapıyolar paşa paşa tüketici korma derneğine gideceğim ithalatçıya gideceğim diye hatta git tükodere (Tüketici hakları koruma derneği) dilekçeni ver. Burası Türkiye korkutmadan iş yapmıyolar :) Hatta asus Türkiye ye böle böle oldu diye şikayet mektubunu ver...

Borga-x
03-11-2008, 13:50   |  #7  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 1
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Ben senin yerinde olsam ASUS'un genel merkezine mail atardım. Tel'in seri nosunu da verir böyle böyle oldu. Distributorle gorusun derdim.

emrahcagigan
03-11-2008, 13:56   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
291 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

ah arkadaşım ah ne söylesen azdır aşuş için anakart aldım bela ekran kartı aldım bela 3.sü yok artık daha 1 senedir adını bile ağzıma almıyom valla bundan sorada almam hiçbişeyini yeryüzünde tek teknoloji firması olarak bile kalsa :D

alierenerdal
03-11-2008, 14:11   |  #9  
alierenerdal avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
365 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Asusun cep telefonu mu varmış hiç haberim yoktu  .Bilgilendirdiğin için  sağol,Bundan gari Asusuun hiçbir ürününü almam...Tövbe!!!...

titi_boss_14
03-11-2008, 15:53   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
892 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

SİZLERE TEŞEKKÜR EDİYORUM iyiki sölemişsiniz walla ben anakart monitör felan alacaktım  vazgeçtim walla peki gigabyte nasıl tşkler

YasarS
03-11-2008, 16:02   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,238 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Asusun telefon pazarı ile bilişim pazarını karıştırmayalım.Telefon alanında başarılı olmayabilir ama bilgisayar parçalarında hala dünya devi özellikle anakartta.Bu arada şikayette bulunan arkadaş doğru olanı yapamamış normalde tüketici mahkemeleri niçin kuruldu.Hiç uğraşma ve git mahkemeye gerekli belgeleri sun paranı geri al.

piRe_
03-11-2008, 16:08   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,183 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007
titi_boss_14
SİZLERE TEŞEKKÜR EDİYORUM iyiki sölemişsiniz walla ben anakart monitör felan alacaktım  vazgeçtim walla peki gigabyte nasıl tş
Size helal olsun ne diyeyim başka.
Bilinçsizce yazılan yazıların sonucunda insanlar işte böyle yanlış yönlendiriliyor. titi_boss_14, telefon olayını bilmem ama yazdığınız ürünler kaliteli ürünlerdir. Ayrıca gigabyt hisselerinin yarısından fazlasının asus'un olduğunu hatırlatırım.
Kişisel olarak, PC konusunda her zaman ilk tercihim asus ürünleridir. Beğendim

Son Düzenleme: piRe_ ~ 03 Kasım 2008 16:10
physfg
03-11-2008, 16:53   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,687 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
piRe_
Kişisel olarak, PC konusunda her zaman ilk tercihim asus ürünleridir. Beğendim
aynen katılıyorum BeğendimBeğendimBeğendim

DarkHellKnightX
03-11-2008, 17:43   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
1,663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Asus la ilgili bir sorunum olmadı aldığım şeylerde çok düzgün çalışıyor Göz kırpma

ADALET 34
03-11-2008, 19:57   |  #15  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008
jongleur
aldığım güne lanet ederekten asus m530w telefon aldım.Telefon elime bozuk geldi zırt pırt dondu.Servise gönderdm en sonunda 1 ay sonra yaptık diye gönderdiler.Servisten telefonu elime aldığım gibi tekrar dondu.aynı dakika içerisinde tekrar gönderdim.bu sefer 1 buçuk ayda telefonu geri gönderdiler tüm parçalarını değiştirmişler(inat ediyorlar yeni telefon vermemeye) tabi bu arada telefon kayıp falan oldu benden daha büyüklerimi arattım korksunlar diye.korktularda.Telefon ertesi gün elektro world'e kargoya verildi :)telefon bu sefer donmuyordu sağolsunlar.bu seferde telefon çekmiyordu.ne avea ne türkcell.
Aradım bunları bekleme sırasında 6.cydm inanmazsınız yarım saat telefonda bekledim ve tam sıra bana geldiğinde adam telefonu yüzüme kapattı.

Niye asus diye genelleme yaptım söyliyim.Asus alıpta bir sorun çıkarsa size tek kelime söylüyorum.Yandınız , bittiniz.

Yaptığım hatayı siz yapmayın diye bu forumu açıyorum.
Sölediğim gibi asus alıpta bir sorun çıkarsa diyorum.asusdan aldığınız herşey sorunlu demiyorum.

İyi gü

Konuya yasa bazında bakalım..

Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun

4 Madde :
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

Evrensel Tüketici Hakları Beyannamesinden...
Madde3-Tüketicilerin karşılanması istenilen yasal ihtiyaçları şunlardır:
a) Tüketicilerin kendi sağlık ve güvenliklerine karşı tehlikelerden korunması
b) Tüketicilerin ekonomik menfaatlerinin geliştirilmesi ve korunması
c) Tüketicilere kendi ferdi istek ve ihtiyaçlarına göre bilinçli seçim imkanı sağlamak için yeterli bilgilere erişim sağlanması
d) Tüketici eğitimi
e) Etkili bir hata telafi merciinin tüketicilere temini
f) Tüketici ve diğer ilgili grup ve kuruluşların oluşturulması özgürlüğü ve bu gibi kuruluşların kendilerini etkileyen karar verme işlemlerinde kendi görüşlerini ortaya koyma fırsatı.

Kardeşim gördüğün gibi sorunun çözümü bunlar hangi şehirdesin bilemiyorum ama şayet İstanbuldaysan sana adres verebilirim başvur başka şehirde isen tüketici haklarının bürolarının adresini bulabilirsin başvur çare olsunlar sana.
Ayrıca önemli bir not ürtici yada ithalatçı malımı değiştirmiyor diyorsan hakem heyetine başvur onlar gereğini yaparlar oda aynı bünyededir..
Saygılarımla..


Ozan Can
03-11-2008, 20:56   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
913 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

bu forumda hiç bir şeye iyi denmiyor anlamıyorum asus casper oooo ne kullancaz

Z1mBaBwE
03-11-2008, 23:25   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,674 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007
piRe_
Size helal olsun ne diyeyim başka.
Bilinçsizce yazılan yazıların sonucunda insanlar işte böyle yanlış yönlendiriliyor. titi_boss_14, telefon olayını bilmem ama yazdığınız ürünler kaliteli ürünlerdir. Ayrıca gigabyt hisselerinin yarısından fazlasının asus'un olduğunu hatırlatırım.
Kişisel olarak, PC konusunda her zaman ilk tercihim asus ürünleridir. Beğendim
Asusun son zamanlarında neredeyse tüm anakartları çok sık sorun çıkartıyor.Staj gördüğüm şirkette garantiye gönderilen en çok ürün asusa ait.Asusn eski ürünlerindeki kalite stabilite şimdi yok bence.Asusun giga da hissleri olabilir ancak şu bir gerçekki gigabyte ın anakartları asusunkilere bin basar.Bende bir yerde görmüştüm gigabyte hisselerini asustan geri aldı diye birşeyler yazıyordu ne kadar doğrudur bilmem.

Toxic
03-11-2008, 23:37   |  #18  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,600 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

asus artık iyiced ipi elden bıraktı.kendilerini toparlasalar iyi olur bende eski bilgisayarıma asus anakart almıştım bozuk çıktı

_bilişim_
04-11-2008, 00:20   |  #19  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
17 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
YasarS
Asusun telefon pazarı ile bilişim pazarını karıştırmayalım.Telefon alanında başarılı olmayabilir ama bilgisayar parçalarında hala dünya devi özellikle anakartta.Bu arada şikayette bulunan arkadaş doğru olanı yapamamış normalde tüketici mahkemeleri niçin kuruldu.Hiç uğraşma ve git mahkemeye gerekli belgeleri sun paranı geri al.
  YasarS arkadaşın dediğine katılıyorum hepimizinde bildiği gibi asus anakart ta mükemmel işler başarıyor asusta bazı markalar gibi asıl yaptıkları maldan başka malları piyasaya sürdüklerinde işin altından kalkamıyorlar bunun gibi bir çok firma var böyle bir problem bnm de başıma geldi casper marka bir bilgisayar almıştım ilk gün ekran kartında sorun çıktı istanbul a gönderdiler 1,2 ay geçtikten sonra getirdiler casper gibi büyük bir firmanın bi ekran kartını bu kadar uzun bir sürede göndermesini hayretle karşılıyorumm !!

Sevdimsadece
04-11-2008, 08:22   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
172 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

asus anakattan çektigimi burada anlatsam chip in veri tabanı bunu kaldırmaz google hit yapar allah ne veririrse bunlara versin ben alahımdan bıktım asusu anakarttan biri kaliteli demiş sen inşaat işcisimisin kafana bişeymi düştü neresi kaliteli asusun adamlar bir anakrt yapıyor sonunabaşlıyor a b d f g h j k ş ş i ne varsa ekliyor  ben asuustan yananlardan biriyim gelin adanaya gösterim  çektiklerimi buyrun

Kajmer41
04-11-2008, 10:22   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
113 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
piRe_
Kişisel olarak, PC konusunda her zaman ilk tercihim asus ürünleridir. Beğendim
Bende katılıyorum sonuna kadar hiç asus dan ceptelefonu alınırmı :D:D

titi_boss_14
04-11-2008, 12:11   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
892 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

BURDA  ^^R3QU3M^^ paşa yorum yapmıssa kesinlikle haklıdır bende bir zamanlar intelin  nasıl tüketiciyi sömüren bir firma olduğunu bilmiyordum sağolsun paşa sayesinde anladım burda adam staj görmüş daha neyi konusuyoruz sanki...

FullAs
04-11-2008, 13:51   |  #23  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

eyvallah kardeş iyi ki uyardın bide marka diye geçiniyorlar

SchenooL
04-11-2008, 14:19   |  #24  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
40 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

Bir kaç hatayı koca markaya mal etmek çok yanlış. Elektronik bir eşyada illaki hatalar çıkabilir ve hata olmayacak diye bir olasılıkta yoktur. Buradaki hatanın büyük bir kısmı da servise yada ithalatçı firmaya ait. En garantisi sorununu hukuki yollardan çözebilirsin. Ama bizim milletimizin büyük bir kısmı adalete olan inancını kaybettiğini düşündükleri için bu tip yollardan çözüme gitmiyorlar. Böylece firmalar müşterilerini önemsemeden, gereğince düşünmeden büyüdükçe büyüyor.

onlineTR
04-11-2008, 14:54   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,947 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

BİRDE BİŞEY SÖYLİYIM HEMEN http://www.sikayetvar.com/ UYE OL VE BU SORUNUNU ORADA YAZ DERIM BEN...

Turhost