Asus teknik servis rezilliği - N551VW-FY273T

mertkioo
01-07-2017, 18:18   |  #1  
mertkioo avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2017

 

Merhaba Arkadaşlar ,

Sizlere başıma çok yakın zamanda gelen ASUS'un İstanbul kısıklıdaki merkez teknik servisiyle alakalı rezil bir olaydan bahsedeceğim.Bu olayı ASUS marka notebook kullanan yada ASUS marka herhangibir cihazını kullanan servise gitmesi gereken arkadaşlarımı bilgilendirmek için paylaşacağım..

Cihazımı 29.06.2017 tarihinde servise" aşırı ısınıyor,adaptör çalışmıyor genel bakımı isteniyor ve ayriyetten satın aldığım SSD'ye işletim sistemi atılsın" diye gönderdim.

Cihazımı 30.06.2017 tarihinde teslim almaya gittiğimde ise sadece teknisyen açıklamasında" fan bakımı ve kontrolleri yapıldı,cihaz satın alınan SSD yi desteklemiyor. test ok " yazısıyla karşılaştım.

Cihazı teslim almadan önce testlerini ve kontrollerini yapmak için elime aldığımda ise adeta şoka uğradım. Cihazımın arıza kısmında "adaptör çalışmıyor "dediğim halde adaptörün kontrolü hiç yapılmamış ve yine adaptörüm çalışmıyordu.Götürdüğüm yer ise ASUS'un İstanbuldaki merkez servisi.Yani MERKEZ servis olarak böyle kontrolsüzseler, yetkili diğer servislerinizde yapılan cihazları tahmin edemiyorum .

SSD desteği olmama konusuna gelecek olursak cihazımın anakartının SSD m2 slotunun olduğuna eminim ve araştırmamı yaparak SSD satın aldım. Bunun için benimle görüşebilecek bir teknisyeniz bile yok. Girişteki arkadaş benim teknisyen ile görüşebilmem mümkünmü ? dediğimde ise bir şok edici cevapla daha karşılaştım .Bana ilgilenen arkadaş şuanda servisimizde TEKNİSYEN yok dedi ve saat 15:00 & 15:30 civarında bunu söyledi ve mesai bitimleri 18:00 . Bu nasıl MERKEZ servis.

Cidden ASUS markasının adına güvenerek aldım ama emin olun teknik servisini böyle bilseydim hiçbir ürününüzü evime dahi sokmazdım . Ve bu rezillikle ilgili her ayrıntıyı sizinle paylaşmak istedim,istedim ki sizde başınıza gelceklerden haberdar olun diye.

Şuanda bana lazım olan hafta sonu için rapor hazırlamam gereken bilgisayarım bilgisiz teknisyen arkadaş yüzünden serviste kaldı, burda benim maduriyetim ne olacak ??

Teşekkürler ASUS.

Cihazımla ilgili gerekli model bilgileri : N551VW-FY273T

asdafe
12-07-2017, 01:30   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2015

bende asus kullanıyorum ve malesef teknik servis konusunda biraz zayıf olduğu doğru sana tavsiyem gönderdiğin teknik servisi ürün ellerine ulaştıktan sonra arayıp ne istediğini detaylı olarak anlatman olur ben böyle istediğimi elde edebilmiştim,

NOT: hem giden teknik servisi hem merkez iletişim merkezini 2 şer defa aradım ürün onarımı bitene kadar ve bilmeyen arkadaşların aklında bulunsun lanet asus her servise gelen cihaza format atıyor attırmamak için kesinlikle arayın yazılan notları dikkate almıyorlar