ASUS - Yaşadığım En Kötü Garanti Deneyimi

ardaozbek
16-08-2017, 07:57   |  #1  
ardaozbek avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2017

17.7.2017'de hepsiburada.com'da ASUS N551JW modeli laptop sipariş ettim. Win10Home yüklü gelen Laptop güncelleme alır almaz donuyor. Önce recovery yaptım. Olmadı. Sonra Win10Home indirip tekrar kurdum. Olmadı. Win10Pro kurdum. Olmadı. Görüntü kartı sürücülerini güvenli kipte kaldırıp tekrar kurdum. Olmadı. Windows güncellemelerinden sürücü güncellemelerini gizledim. Olmadı. Üstüne DPC_WATCHDOG_VIOLATION mavi ekranı da geldi.

Sonunda 3.gün ürünü geri gönderdim. Servisteki sivri zeka, sorunu detaylı yazıp kutunun içine koyduğum A4'ü okumadan, işletim sistemini baştan yükleyip göndermiş. Geri gelen ürün güncelleme alır almaz donuyor. Hiç bir düzelme yok.

Yahu bu nedir, gönderdiğim ürünü aynen geri gönderiyorsunuz dediğimde, "üründe yazılımsal sorun tespit edilmiştir ama bu iade sebebi değildir" gibi bir cevap verdiler. Yazılımsız bilgisayar oluyor mu arkadaşlar? Yoksa bunlar 3500TL'ye çay tepsisi mi satıyorlar?

Ürünün kaşe/imzasız gelen garanti belgesi kaşe/imzaya gidecekmiş de, ürünü tekrar servise gönderecekmişim de... Ölme eşeğim ölme!

Yazılımla(işletim sistemi) beraber satılan ürünün yazılımsal sorunu olması onu ayıplı yapmaz mı? Bu konuda yasal boşluk mu var da, bu ahlaksız firma bozuk ürünü geri almamazlık edebiliyor?