Bad Request( Host Inlaved)

XxXDaRKoXxX
06-12-2008, 08:52   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,720 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

 

Selçek Bey,

Siteye girerken "www" koymazsak Bad Request hatası veriyor. Bilginize

omergulcicek
06-12-2008, 12:11   |  #2  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Selçek değil Selçuk Gülüş
Ayrıca zaten çoğu kişi google'dan giriyor yada benim gibi yer imi araç çubuğu dizinini kullanıyor. Fakat bu hata nasıl düzeltilir bilmiyorum volla :)

Alparslananadolu
06-12-2008, 16:50   |  #3  
Alparslananadolu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
641 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

O zaman siz de www'yi koyun. :)

Selçuk İslamoğlu
06-12-2008, 16:54   |  #4  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,128 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003

chip.com.tr diye bir sitemiz yok çünkü, www.chip.com.tr var :)

trinity
06-12-2008, 16:58   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

bazı sitelerin başına www girmezsen o siteye girilmiyo fakat bazılarıda giriyo gariptir şöyl düşün sen bi adama yol gösterirken önce yolun sonunu gösterip yola nederen gireceğini göstermezsen o adam o yolun sonuna ulaşamaz

Selçuk İslamoğlu
06-12-2008, 17:17   |  #6  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,128 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003
trinity
bazı sitelerin başına www girmezsen o siteye girilmiyo fakat bazılarıda giriyo gariptir şöyl düşün sen bi adama yol gösterirken önce yolun sonunu gösterip yola nederen gireceğini göstermezsen o adam o yolun sonuna ulaş
CHIP Online hiç bir zaman "chip.com.tr" olarak anılmadı veya gösterilmedi veya hiç bir aramada da başında www olmadan bulamazsınız. İnsanlara yol gösterirken zaten doğrusunu gösterdik her zaman ;)

TuncaBozkurt
06-12-2008, 17:17   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
OOOOMMMMEEEERRRR
Selçek değil Selçuk Gülüş
Ayrıca zaten çoğu kişi google'dan giriyor yada benim gibi yer imi araç çubuğu dizinini kullanıyor. Fakat bu hata nasıl düzeltilir bilmiyorum volla :)
Ben o çoğunluğa girmiyorum demek.Kahkaha

trinity
06-12-2008, 17:21   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

CHIP Online hiç bir zaman "chip.com.tr" olarak anılmadı veya gösterilmedi veya hiç bir aramada da başında www olmadan bulamazsınız. İnsanlara yol gösterirken zaten doğrusunu gösterdik her zaman ;)

selçuk arkadaşım ben senin için yazamadımki chip.com.tr girmiş girmemiş benim için önenli değilki ben bazı siteler www koymadanda girmişliğim olmuştu o nu soran arkadaşa yo göstermek için söyledim ve neden giremeyeceğinide söyledim tepkin anlamsız!!!!

Selçuk İslamoğlu
06-12-2008, 17:22   |  #9  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,128 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003

Tepki derken? :)

Sadece senin söylediğine ekleme yaptım :)

trinity
06-12-2008, 17:23   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
Selçuk İslamoğlu
CHIP Online hiç bir zaman "chip.com.tr" olarak anılmadı veya gösterilmedi veya hiç bir aramada da başında www olmadan bulamazsınız. İnsanlara yol gösterirken zaten doğrusunu gösterdik her zaman ;)
www in amacı yol göstermek başka bi amacı yok ki

Selçuk İslamoğlu
06-12-2008, 17:25   |  #11  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,128 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003
trinity
www in amacı yol göstermek başka bi amacı yok
Aynen öyle...

trinity
06-12-2008, 17:25   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

eywallah selçuk kardeş

omergulcicek
06-12-2008, 17:58   |  #13  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Selçuk abi dikkat ettim bu aralar flood yapıyorsun,yakarım ha Kahkaha

Ayrıca tunca,senin o çoğunlupa girmediğini biliyorum. Selçuk abi gerekli cevabı vermiş ama :))

"""chip.com.tr diye bir sitemiz yok çünkü, www.chip.com.tr var :)"""

Selçuk İslamoğlu
06-12-2008, 18:20   |  #14  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,128 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003
OOOOMMMMEEEERRRR
Selçuk abi dikkat ettim bu aralar flood yapıyorsun,yakarım ha Kahkaha

Ayrıca tunca,senin o çoğunlupa girmediğini biliyorum. Selçuk abi gerekli cevabı vermiş ama :))

"""chip.com.tr diye bir sitemiz yok çünkü, www.chip.com.tr var :)"""

Senin RRRR'lerini kırparım, yeni forum tasarımında senin ismini genişliklik ölçüsü olarak kullanıyorum..

omergulcicek
06-12-2008, 18:56   |  #15  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007
Selçuk İslamoğlu
Senin RRRR'lerini kırparım, yeni forum tasarımında senin ismini genişliklik ölçüsü olarak kullanıyorum..
KahkahaKahkaha

İsmimi değiştir abi razıyım ben Göz kırpma

SaGoPa KaJMeR.
06-12-2008, 19:04   |  #16  
SaGoPa KaJMeR. avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,547 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

RRRR'leri degil selçuk abi Şöylesi daha makbul olur. Bir R'den Bir E'den öyle öyle Kısalır zaten niye ismi degiştirelimki durduk yereGeekKahkaha

omergulcicek
06-12-2008, 19:05   |  #17  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Oda olur ;

OOOMMMEEEERRR

Ama ben ScoRpioN isterim Gülüş

SaGoPa KaJMeR.
06-12-2008, 19:06   |  #18  
SaGoPa KaJMeR. avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,547 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Benim Fikrim Şahane Seninki Bahane be ömer Gözünü devirmişGülüş

Son Düzenleme: SaGoPa KaJMeR. ~ 06 Aralık 2008 19:08
omergulcicek
06-12-2008, 19:07   |  #19  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

İsim bana ait değil mi ben ne istersem o olur Gülüş (Birde Selçuk abi ne derse olurKahkaha)

Hiper£l£v£nKids
07-12-2008, 09:41   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,311 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Eh artık benimde nickimi değiştirisin Selçuk abi dimi?

Hiper£l£v£nKids isterim

omergulcicek
07-12-2008, 09:52   |  #21  
omergulcicek avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,858 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Benim ismim uzun diye değişti seninkinde sorun yok.Bu sefer herkes değişiklik isticek.

XxXDaRKoXxX
08-12-2008, 08:59   |  #22  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,720 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Bence yapması zor geliyor...

viking20
08-12-2008, 11:35   |  #23  
viking20 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006
Selçuk İslamoğlu
Senin RRRR'lerini kırparım, yeni forum tasarımında senin ismini genişliklik ölçüsü olarak kullanıyorum..
hmm,ufukta yeni forum var herhal?buna sevinen en çok ben olurum.Şimdiki forum normuna ifrit oluyorum,eskiden 3 sene önceki mesajımı anında bulurken,şimdi 3 gün öncekini  bulamuyorum.Benim üyesi olduğum ve normunu çok beğendiğim yabancı forumlar var,bunlar baz alınamaz mı acaba?tabii tekniki,fiyatı,..vs ayrıntılarını bilmeden konuşuyoruz.Başarılar.

Son Düzenleme: viking20 ~ 08 Aralık 2008 11:48
Selçuk İslamoğlu
08-12-2008, 11:43   |  #24  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,128 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003
XxXDaRKoXxX
Bence yapması zor geliyor...
Diyorsun...

Peki... Sen dilediğin kadar www'siz gir artık... Ben zorla yönlendiririm seni www'ye zaten ;)

XxXDaRKoXxX
08-12-2008, 15:36   |  #25  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,720 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007
Selçuk İslamoğlu
Diyorsun...

Peki... Sen dilediğin kadar www'siz gir artık... Ben zorla yönlendiririm seni www'ye zaten ;)

Amacım sizi kızdırmak değiltabii ki www ben istemesemde gelecek bunu biliyorum ama. Oradaki Bad Request yazısı birçok acemi kullanıcı tarafından

- O kadar bilgisayar sitesi o kadar sorun çözüyo bunu mu çözemiyo

ya da

- Herhalde sitede sorun var. <neyse P.... e gireyim orada da sorun çözerler.


Şeklinde düşünebilirler. Ki ben 2.si gibi düşünürüm. Dh de şu an Bad Request hatası var ve ben girmeye üşeniyorum.:)

Dipnot: Bildiğim kadarıyla zaten www ye yönlendirmek zorundasınız yoksa açılmaz.