Bad Sector Mü?

Adanalı.
03-08-2009, 00:43   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

 

Arkadaşlar ben harici Hard Disk'ime ne kopyalarsam kopyalayım hep bozuluyor. Yani HDD'me dosya kopyaladıktan sonra başka ya da aynı bilgisayara kopyalamaya çalıştığımda kopyalarken bir noktda takılıyor ve dosya okunamıyor diyor. Format attım sonuç aynı. Acaba Bad Sector mü oldu?

Son Düzenleme: Adanalı. ~ 03 Ağustos 2009 00:43
Mustafa@PC
03-08-2009, 01:04   |  #2  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Olabilir. HDtune programı ile taratma yapabilirsiniz. Diğer yandan USB çıkışında yada kablosunda da sorun olabilir.

Adanalı.
03-08-2009, 01:15   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

USB kablosunda sorun olsaydı HDD'ye nasıl dosya atacaktım? Hata verirdi.

Mustafa@PC
03-08-2009, 01:26   |  #4  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Görmesine görüyordur ama aktarımı hatalı yapıyordur. O kablo güç, giriş, çıkış...vs vs görevlerini yerine getiren ayrı ayrı kablolardan oluşuyor. Üstelik bu sadece olasılık. İlk etapta bad sector taramasını verdiğim program ile yapmalısınız...

Adanalı.
03-08-2009, 01:42   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Durum iç açıcı değil:
[url=http://img36.imageshack.us/i/ekranalintisih.jpg/][/url] 

Mustafa@PC
03-08-2009, 01:54   |  #6  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Evet, iç açıcı değil !
 
Naptınız siz diske ? Hiç düşürdünüz mü ?
 
Birde o Quick Scan işaretli olmadan taratın...(Zaman alabilir.)

Adanalı.
03-08-2009, 01:55   |  #7  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Hiç düşürmedim. Zaten yeni aldım. Quick start olmadan da aynı sonuç çıkıyor.

Mustafa@PC
03-08-2009, 03:12   |  #8  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

Garantisi varsa ki vardır yollayın garantiye...

Adanalı.
03-08-2009, 03:15   |  #9  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Var zaten en kısa zamanda yollicam teşekkürler.

Mustafa@PC
03-08-2009, 12:32   |  #10  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008
Alıntı: herrscher  
Var zaten en kısa zamanda yollicam teşekkürler.
 
Rica ederim. Geçmiş olsun.

ADEM-KAYA
03-08-2009, 19:57   |  #11  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Geçmiş olsun öncelikle:)
Seagate almayın bir daha,zaten almazsınız bundan sonra.:)
.Western Dıgıtal Caviar Black alın.Ya da Samsung alın.canavar gibidir.

Adanalı.
03-08-2009, 22:49   |  #12  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

320 GB olduğuna göre tabiki 2.5"

Adanalı.
03-08-2009, 22:50   |  #13  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009
Alıntı: ADEM-KAYA  
Geçmiş olsun öncelikle:)
Seagate almayın bir daha,zaten almazsınız bundan sonra.:)
.Western Dıgıtal Caviar Black alın.Ya da Samsung alın.canavar gibidir.
Evet ya bir daha almicam herkes Seagate süper falan diyodu 100 küsür GB dosya yedekledim hepsi gitti.

Adanalı.
03-08-2009, 23:26   |  #14  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Y kablosu vermediler. Güç yetersiz geldiyse neden önceden çalışıyordu? Hub kullanmıyorum. Tüm potlarda denedim. Farklı kablo kullandım. Farklı bilgisayar kullandım.