Beyler bi içeri bakın fikrinize ihtiyacım var!

emreprlk
24-07-2012, 18:39   |  #26  
emreprlk avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
97 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011

 

Alıntı: okinkurt  
 

Kaldırmaz benim profildeki sisteme bak bende bile kasmıstı :

 İnternetteki sistem gereksinimlerine ve can you run it? e göre kaldırıyor ama...s

okinkurt
24-07-2012, 18:43   |  #27  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

ben o it siteye güvenmiyorum şahsen :D istiyorsan dene sen bilirsin hocam bende kastı idi valla.

okinkurt bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
Kapalı Hesap (223846)
24-07-2012, 18:48   |  #28  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 206
5,277 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Ben black ops u hd 4650 ile orta ayarda en az 10 kere bitirmişimdir hiçte kasma olmadı.Benim merak ettiğim kardeşimin kasasında e 5700 var bende ise e 6600 var pentium dual core arada 266 mhz hız farkı var ne fark ediyor ?

Kapalı Hesap (218709) bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
emreprlk
24-07-2012, 18:49   |  #29  
emreprlk avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
97 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011
Alıntı: okinkurt  
ben o it siteye güvenmiyorum şahsen :D istiyorsan dene sen bilirsin hocam bende kastı idi valla.
 e kardeş senin dediğine göre de ben bu sistemle boku yedim :D hiç oyun oynayamam :( ama normal de fear 3,pesi 2012,assasins creed broodhord ve relativions call of duty 4,5 crysis gibi oyunları hiç ayar yapmadan oynadım :/

emreprlk
24-07-2012, 18:49   |  #30  
emreprlk avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
97 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011

tmm biliyorum sistemim çok eski ama... :D

barisyildiz72
24-07-2012, 18:52   |  #31  
barisyildiz72 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
245 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2012

Oynatmaz.

barisyildiz72 bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
emreprlk
24-07-2012, 18:54   |  #32  
emreprlk avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
97 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011
Alıntı: tekir2611  
Ben black ops u hd 4650 ile orta ayarda en az 10 kere bitirmişimdir hiçte kasma olmadı.Benim merak ettiğim kardeşimin kasasında e 5700 var bende ise e 6600 var pentium dual core arada 266 mhz hız farkı var ne fark ediyor ?
 BUYUR=? :D :D

emreprlk
24-07-2012, 18:55   |  #33  
emreprlk avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
97 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011
Alıntı: barisyildiz72  
Oynatmaz.
 HADİ BE :( :(

okinkurt
24-07-2012, 18:57   |  #34  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Valla dostum oynamak istediğin oyunlar tabir yerindeyse baba oyunlar :D bu tür oyunlar için en aşşagı quad işlemci yanına sağlam bi ekran kartı gerekir bence sistemini yenilemen lazım...

okinkurt bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
Kapalı Hesap (223846)
24-07-2012, 19:03   |  #35  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 206
5,277 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

q 9400 için aradım adamı 280 tl dedi by bye dedim kapattım onun yerine fx 6100 ile anakart alırım ramlerde uyumlu zaten vatandanda ekran kartıyla psu alsam tamadır. Kahkaha

okinkurt
24-07-2012, 19:12   |  #36  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010
Alıntı: tekir2611  
q 9400 için aradım adamı 280 tl dedi by bye dedim kapattım onun yerine fx 6100 ile anakart alırım ramlerde uyumlu zaten vatandanda ekran kartıyla psu alsam tamadır. Kahkaha
 

Anakart ile beraber dir o :D beni bi zamanlar quad qx9770 i cok kovaladım i7 ye bile kafa tutan bi işlemcidir ama para bulamadım almaya cok pahallı :D

emreprlk
24-07-2012, 19:20   |  #37  
emreprlk avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
97 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011

neyse beyler sağolun yardımlarınız için..bundan sonra ztn oyun oynayamam galiba..s