Bi sorunum var (A.C.T)

A.C.T
30-05-2012, 20:45   |  #26  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

 

bide kayıt defterine el atalım bakalım :D :D :D
Şu saatten sonra PC'nin içine etmiş bulunuyorum :D Bide kayıt defterine dalarsam tamam :D
Hiç bi bilgisayarcı çözemez sorunu :D :D :D

A.C.T
30-05-2012, 20:46   |  #27  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

Abi bu programın girdileri nerde bulunıyo ? tam yer verebilirmisin ?
Kayıt defteri karışık içine etmeyek :D

A.C.T
30-05-2012, 20:52   |  #28  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

Millet sorunu çözemeyince tüymüş :D

Kapalı Hesap (200174)
30-05-2012, 20:55   |  #29  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 9
3,759 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Bende tüyecem msn kuracam hata veriyor ibine Kahkaha
HKEY LOCAL MACHINE 

İçindeki Software klasörüne gir orda olmalı

okinkurt
30-05-2012, 20:56   |  #30  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Knka sorunu sn çözemeyon biz degil :D 5 dkkalık bişi o sil msn i kökten yeniden kur eklenti olarak kalmıstır o program bide kamerayı söküp dene.

A.C.T
30-05-2012, 20:57   |  #31  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

Arka arkaya 5 mesaj attım arkadaş...
Sabredemiyorum :(
Kafayi yiyecem lan ben bu Cyberlink şirketini
elimde bezbol sopasıyla basmazsam benim adımda kamuran deil (zaten adım kamuran olmadığı için) :D :D
KahkahaKahkahaKahkahaKahkaha

A.C.T
30-05-2012, 20:59   |  #32  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012
Alıntı: kesko  
Bende tüyecem msn kuracam hata veriyor ibine Kahkaha
HKEY LOCAL MACHINE 

İçindeki Software klasörüne gir orda olmalı
Saol abim buldum :D
inş. işe yarar

Anroozha
30-05-2012, 23:44   |  #33  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

Sistem geri yüklemeyi denedin mi ?

A.C.T
30-05-2012, 23:50   |  #34  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

Tmm arkadaşlar halloldu nasıl yaptığımı anlatsam gülmekten yerlere yığılırsınız :D

A.C.T
31-05-2012, 00:04   |  #35  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

Bakın nerden yaptığıma :D
Tabikide Camera ayarları :D (okin abi senin kurtlar çok sinirlenmişe benziyo ısırma dimi) :D

Birnizde .ıkıp şurdan yap demediniz :D Bende tesadüf buldum :D :D :D
 
By A.C.T at 31/05/12

Kapalı Hesap (230936)
31-05-2012, 00:23   |  #36  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 12
771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

İyi hadi geçmiş olsun..  ;)

okinkurt
31-05-2012, 00:30   |  #37  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Dş yokmu daş :D benim kurtlar dostları ısırmaz gardaş :)

A.C.T
31-05-2012, 10:17   |  #38  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012
Alıntı: okinkurt  
Dş yokmu daş :D benim kurtlar dostları ısırmaz gardaş :)
Kahkaha

A.C.T
31-05-2012, 10:23   |  #39  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012
Alıntı: Cpt. MacMillan  
İyi hadi geçmiş olsun..  ;)
Saol abim k. kalmayın sizi o kadar uğraştırdık :D
Geldiniz hepiniz burda yardım ettiniz
sanki kendi bilgisayarınızda bu sorun varmış gibi
Saolun ama bütün amaçlar boşa çıktı :D :D :D Salaq kafam bi kamera ayarlarına girmeyi akıl edememiş :D

Ama abi şimdi diyom ki hiç yapmasaydım :(
Nie?
Sandalyesiz kaldım :( bizimkiler Gurbettekilerle görüşecez die bi sandalyemi oraya kaktırdı biri sandalyemi
buraya kaktırdı saten sandalyenin bi tekeri çukurdaydı dayanamadı çat :(
Şimdi kötü düğün sandalyelerine mecbur kaldık anam beliiim :D :D :D

Kapalı Hesap (230936)
31-05-2012, 10:28   |  #40  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 12
771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012
Alıntı: A.C.T  
Saol abim k. kalmayın sizi o kadar uğraştırdık :D
Geldiniz hepiniz burda yardım ettiniz
sanki kendi bilgisayarınızda bu sorun varmış gibi
Saolun ama bütün amaçlar boşa çıktı :D :D :D Salaq kafam bi kamera ayarlarına girmeyi akıl edememiş :D
Ama abi şimdi diyom ki hiç yapmasaydım :(
Nie?
Sandalyesiz kaldım :( bizimkiler Gurbettekilerle görüşecez die bi sandalyemi oraya kaktırdı biri sandalyemi
buraya kaktırdı saten sandalyenin bi tekeri çukurdaydı dayanamadı çat :(
Şimdi kötü düğün sandalyelerine mecbur kaldık anam beliiim :D :D :
Önemli değil.. Bir daha böyle bir sorunla karşılaştığında ne yapacağını bilirsin.. Bak kendi kendine uğraştın ve yaptın.. Bir insan günde yaklaşık 19 değişik bilgi öğrenirmiş farketmese de.. 

Sandalye olayına gelince.. Aynen, bizim evde de aynı durum olu.r Kahkaha  Bir bakarım odamdaki sandalyelerin hepsi salona gitmiş. Kahkaha

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (234353) ~ 31 Mayıs 2012 10:33
A.C.T
31-05-2012, 10:48   |  #41  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

Zaten konuyuda yanlış yere açmışım heee :D :D :D
Neyse Cpt. Abi foton da Carizma durmuş :)
YAMYAM abinin konusuna kaçalım hadi :D

Kapalı Hesap (230936)
31-05-2012, 11:58   |  #42  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 12
771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012
Alıntı: okinkurt  
Dş yokmu daş :D benim kurtlar dostları ısırmaz gardaş :)
okin, işte bir sürü taş buldum. Kahkaha Hepsi de devekuşu yımırtası gibi valla.. :D Attın mı adamın kafasının pekmezini akıtır valla :D

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (234353) ~ 31 Mayıs 2012 12:00
hakean
31-05-2012, 12:11   |  #43  
hakean avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,572 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

Sana Tavsiyem PCNE Şu prgleri indiriyosun:) 
Yourunistaller2011-Ccleaner-Combofix-Spybot
Daha Sonra Regeditte Programı arata ve ona dair her şeyi sil daha sonra ccleaner ile bütün tikleri işaretle boş alan hariç hepsini tarat sil regediti tarat clenarla ve sil sonra combofix i aç onu kullan daha spybotla bi tarat bu kdr hadi rasgele son olarakda klasörü sil :) silinmiyorsa güvenli kipte oda olmad YU2011 in yok edicisi var o hadi rasgele [sadece ilk sayfa yorumlarını okudum]

kokten07
31-05-2012, 15:20   |  #44  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

arkadaşlar bunu nasıl etkinleştiriri ne indiriyimde etkinleştiriyim bana bi yardım edin ya nolur hangi dirveri yükliyim directx 9c yi yükledim olmadı teamla bağlanıp yapabilcek warsa cok iyi olur yada link werebilecek 


http://g1205.hizliresim.com/x/z/78pb5.jpg  buda resmin linki bi bakarmısınız

BlueComputer
31-05-2012, 16:47   |  #45  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

Hocam buna benzer olay banada olmuştu YourUninstall'le işimi halletim istersen bir dene

A.C.T
01-06-2012, 23:32   |  #46  
A.C.T avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
439 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012
Alıntı: BlueComputer  
Hocam buna benzer olay banada olmuştu YourUninstall'le işimi halletim istersen bir
Zaten halloldu hemde dediğim gibi o tip uninstall pragramlarında çıkmıyo :D
Eğer güzel bi Uninstall programı arıyorsan perfect uninstaller'i öneririm çok süper bi program :)

Turhost