Bilgisayardan anlayan arkadaşlar nolur bi bakın?

jacksonx
01-12-2015, 20:07   |  #1  
jacksonx avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2015

 

Oyun oynamak için oyundan kastım fifa 15, pes 15 bir bilgisayar arıyodum ilk başta teknosa i3 işlemcili bilgisayar sattı orda çalışan i5'e bakma buda her türlü kaldırır diye 1.500'e getirdim bilgisayarı hiç bir şekilde oyunu kaldırmadı peste ara ara kasmalar oluyodu fifayı hiç kaldırmadı şikayet falan değiştirdiler zar zor bu sefer toshiba satellite l50d-c-18w isminde bilgisayar sattı 8 gb ram var amd a8 işlemcili 2.2 gHZ bunun da oyun bilgisayarı olduğunu söylediler her türlü onları kaldırır üstünü yapar dediler oyunları en düşük ayarda oynamama rağmen yüklüyorum pesi oyun bu bilgisayarda tamamen kasma yapıyor buna da 2000 lira verdim oyunun ayarlarında her şey iyi gösteriyor bilgisayar ile ilgili herşeye iyi demişler kaldırıyor gösteriyor ama acayip kasma var ne yapıcam ben? Yine mi kazıklandık?
Bilgisayarın linki; http://www.teknosa.com/urunler/12503...oduct-features

ihalilcoban
01-12-2015, 23:32   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 97
383 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

O ekran kartıyla oyunları ancak en düşük ayarda oynarsın. Orta veya yüksek ayarlarda performansı çok düşer. Burada detaylı incelemesi var bir bak. Ayrıca işlemci de düşük 2. nesil bir i5 işlemcinin bile gerisinde o da burada. İade etme şansın varsa iade et o fiyata daha performanslı bir cihaz alınabilir.

Son Düzenleme: ihalilcoban ~ 01 Aralık 2015 23:35