Bilgisayarımda Ses Problemi!

Vanhelsing
10-12-2008, 22:44   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
50 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

 

Arkadaşlar öncelikle hayırlı bayramlar dün bilgisayarımda virüs programı bir virüs buldu bende hangi dosya olduğuna bakmadan direk sildim virüsü,virüsü sildikten sonra bilgisarayın sesi gitti sağ alttaki hoparlör simgesi falan kayboldu.ses driverını falan kaldırdım tekrar yükledim yine fayda etmedi ne yaptıysam olmadı ses yok hoparlör simgeside hiç gelmedi.daha sonra virüs programından sildiğim dosyaya baktım system32 içinde audiosrv.dll diye bir dosya silmişim internetten aradım bu dll sitelerinden birinden indirdim bi tane system32 içine kopyaladım bide öle denedim ses driverını falan tekrar yükledim yine olmadı ne ses var nede bişey bu konuda yardım ederseniz format dışında bir çözüm önerebilirseniz sevinirim.

Son Düzenleme: Vanhelsing ~ 10 Aralık 2008 22:45
Fattur
10-12-2008, 23:13   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,768 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

ses hizmetini silmiş olabilirsin ki audiosrv ses hizmetinin kısaltılmışı olabilir.Hizmetlerden yeniden ayarlaman gerekecektir.

Vanhelsing
11-12-2008, 07:07   |  #3  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
50 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

hizmetler falan heryeri karıştırdım bi sonuç alamadım hala aynı ses yok

beycanerkul
11-12-2008, 10:05   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
629 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

aynı sorun bendede var ses drıwerı yüklenmiyor yardım ederseniz sevinirim

yunus_93
11-12-2008, 12:52   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

Denetim Masasından Ses Efekti ve Ses Aygıtları seç. Sekmelerden Ses'i tıkla. Ses Çalarken diye bir seçenek var. Ordan sen kendin ses donanımını seç.

Eğer Bluetooth yüklemişsen burdaki ayarlar o yüzden değişmiş olabilir.

mancukya
11-12-2008, 14:15   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
2,844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

sadece o dll yükleyecegine ses sürücünü program ekle kaldirdan pcni yeniden baslat ve ses drivers yeniden kurmayi denedinmi ?

Ayrica Antivirus zararli diye sildigine göre ayni dosyayi tekrar silmedigini yada karantina almadigini nerden biliyorsun ? büyük ihtimalde bunu yapiyordur
Hangi antivirus bu avast yada Norton yapar bunu genelde.

Son Düzenleme: mancukya ~ 11 Aralık 2008 14:16
Vanhelsing
11-12-2008, 23:16   |  #7  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
50 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

dostum o dediklerinin hepsini yaptığımı belirttim zaten driverı kaç kere kurdum kaldırdım hiçbirinde olmadı neyse istemesemde tek çözüm format sanırım yapacak bişey yok

01apachi
11-12-2008, 23:45   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,618 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

progamı kaldır,
regeditten bu dosyayı sil
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Realtek

kapat aç tekrar kur..

sanada iyi bayramlar.

samsat86
12-12-2008, 19:14   |  #9  
samsat86 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

format.....

al_muallim
12-12-2008, 22:08   |  #10  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
55 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

format

trinity
12-12-2008, 22:11   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

formattan önce işletim sisteminin cd veya dvd si ile onar de sonra fortamt seçeneğini düşün

Vanhelsing
15-12-2008, 23:43   |  #12  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
50 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

herşeyi denedim hiçbir şey çare olmadı sonunda format çekmek zorunda kaldım nasıl bir virüsse sesi uçurdu resmen herkesin bilgisayarına çare olan ben bir çare bulamadım format dışında terzi kendi söküğünü dikemez misali

Turhost