Bizdeuygun.com dan G4 aldım arızalı çıktı fakat...

Oznburda
09-10-2016, 14:46   |  #1  
Oznburda avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2016

 

Yaklaşık 3 ay önce bizdeuygun.com dan LG G4 siparişi verdim. Telefon geldi fakat aşırı ısınıyordu. Whatsappta mesaj yazarken bile yanıyordu resmen arkaplanda uygulama açık olmamasına rağmen. Telefonu kullanmamın 2. günü aradım bunları durumu anlattım. Yetkili servis olan Delta Servisin arızalı rapor yazması halinde değişim/para iadesi yapacaklarını söylediler bende 10. gün Delta servise yolladım. Onarım tamir istemediğimi sadece arızalı raporu istediğimi belirttim. Yaklaşık 18 iş günü sürdü bir rapor hazırlamaları. Neyse telefon geri bana geldi raporda aynen şöyle yazıyor '''Yapılan inceleme sonucunda üründe belirtilen arızaya rastlanılmıştır. Ürün yeni bir ürün olduğundan ve Kullanıcı tarafından onarım istenmediğinden onarımsız iade edilmiştir. İş bu rapor kullanıcı talebi üzerine verilmiştir.'' Bende telefonu bu raporla beraber aldığım yer olan Bizdeuygun'a yolladım ve saçmalıklar zincirlemesi bundan sonra başladı. İlk etapta Bizdeuygun telefonu kabul etmemiş kargoyu almamışlar aradım nedenini sordum ''raporda herhangi bir arızası yoktur yazıyor'' dediler bana. Basit sade bir dille yazılmış olan raporu nasıl olduysa yanlış okuyorlar. Neyse buna itiraz ettim tabi yanlış okumuşsunuz dedim kargo 2. kez tekrar dağıtıma çıktı bunlara verilmek için. Bu sefer almışlar telefonu fakat bu seferde servis raporuna itiraz ediyolar kabul etmiyorlar. Gerekçeleri saçmalık ötesi. Neymiş servisin hazırladığı rapor değilmiş servis formuymuş o belgeyle değişim yapılamazmış. Adama diyorumki servis formu veya raporu neyse ney arızalı olduğu yazıyor açıkça önemli olan bu. Sanki raporu gidip kafama göre mahelledeki telefoncudan almışım da kabul etmiyorlar. Yetkili servis olan Delta servis yazmış raporu ama yok kabul etmiyolarlar ne söylersem söyleyeyim. Yaklaşık 1 saat telefonda konuştum görüştüğüm kişi arızalı raporu olan telefonu geri bana yollayacaklarını tüketici hakem heyetine gitmemi söyledi. Bende kargo geri bana getirdiğinde imzalamadan almadan geri yollayacağımı kabul etmeyeceğimi söyledim ve telefonu kapattım. Delta servisi aradım dedim böyle böyle sizin yazdığınız raporu bunlar kabul etmiyor formmuş bunun adı bana rapor yazın dedim. Görüştüğüm kişi bana aynen şunu söyledi ''Daha önce bu rapor ile bir çok ürün değişimi yapıldı. Servis sadece bu şekilde rapor hazırlar. Zaten ürünün yeni ve arızalı olduğu açıkça yazıyor. İlgili firma talebinizi bu rapor ile yerine getirebilir. Ceppaket firması yani ithalatçı firmanız değişimi onayladığı için bu raporu yazabildik.'' Şimdi işler iyiden iyiye karıştı. Bizdeuygun topu ithalatçıya attı onlar kabul etmiyor bu formu rapor istiyolar dedi, Delta servis ithalatçı Ceppaket değişimi kabul etti diyor ben işin içinden çıkamıyorum. Aradan 2-3 gün geçti telefonum tekrardan Delta servise gitmiş beni arıyolar neden yolladınız diye. Telefonu ben yollamadım Aldığım yer Bizdeuygun yollamış haberim bile yok dedim. Aradım Bizdeuygun'u neden yolladınız dedim görüştüğüm kişi Delta Servis ve ithalatçı Ceppaket ile konuştuğunu ve değişimi onayladıklarını söyledi. Ceppaketi aradım görüştüğüm kişiler haberimiz yok diyor. Delta Servisi aradım onlarda haberimiz yok dedi ama sonuçta arızalı rapor yazılmış telefon değişimi yapacağız dediler. ama bayramdan sonra yollayacağız yeni telefonu dediler. Bayrama 2 hafta vardı bunu söylediklerinde. Neyse bekleriz dedim ama nerden biliyim bayram gelip geçecek haftalar geçecek ama telefon hala gelmeyecek. Telefonu yollayacaz demelerinin üzerinden yaklaşık 40 gün geçti, arıyorum en kısa zamanda yollanacaktan başka bişey demiyorlar. Onlarda telefon bekliyolarmış bana yollamak için. Bizdeuygun'u arıyorum LG G4 modellerde yoğun sıkıntı yaşandığını piyasada pek olmadığını kendilerininde satışını yapmadığını söylüyolar. Delta Servisi geri aradım G4 model yoksa G5 verin aradaki fiyat farkını ödeyeyim dedim. Tarafınıza dönüş yapılacaktır dediler. Bikaç gün sonra aradım yine aynı şeyi söylüyorlar en kısa sürede dönüş yapılacak dediler aradan 1 hafta geçti hala dönüş yapacaklar. Hadi G4 sıkıntısı var diyelim e ozaman verin G5 kurtulayım şu saçmalıktan. İlk başta THH' ne gitmedim aylar sürecek diye şimdi yine aylar sürdü ve telefonsuz durumdayım. Yarın son bir kez arayacağım bizdeuygunu da deltaservisi de G4 veya G5 aynı gün kargoya verilmezse hakem heyetine gidecem. Saçmalıklarından bıktım usandım. Bizdeuygun-Delta servis-Ceppaket şeytan üçgeninde yaşadıklarım bunlar malesef :(

king2016
10-10-2016, 14:08   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
15 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2016

şikayetvar sitesine şikayet talebinde bulunabilirsiniz.

Oznburda
10-10-2016, 16:52   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2016

Yazdım oraya da henüz yayınlanmadı