bizim buralara dergi ayın 10 unda ulasıyo

greenpeacem
02-11-2006, 23:56   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

ben yozgat ta yasıyorum en erken aldım tarih bildigim kadarı ile ayın 6 sı idi,her gun bayiye soruyomya ne fayda adamda bıktı artık benden[V]KızgınKahkahaÜzgün

taylan42
03-11-2006, 14:42   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

 

141

evet arkadaşım sanada katılıyorum bende konya merkezde olmama rağmen 10 değil 15 ine filan geliyor oda telefon açıp gelmediğini bildirdiğim için geliyor yoksa gaye alan bile yok bunu üst üste 4 aydır yaptılar her defasında dile getirdim artık bunu kendime kasten yapıldığını düşünüyorum.

tosbaa_8844
03-11-2006, 14:47   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

4 yıldır Chip i Her ay (istisnasız) alıyorum sadece 1 defa ayın 1. günü aldım. Ama şunuda belirtmek gerekirki [artık pek takip etmiyorum ama] Chip diğer dergilerden önde

taylan42
03-11-2006, 14:55   |  #4  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

evet katılıyorum iyi dergi olduğuna bizim tek sıkıntımız dağıtım sorunu...

Yoksa Chip senelerce liderliğini koruyor.Bizim chip dergisinden şikayetimiz yok zaten. Elimize gelmeme gibi bir sıkıntısı hariç.

greenpeacem
03-11-2006, 17:57   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

WALLA BEN 30 GUNU GECİRENE KADAR CANIM SSIKILYO O 10 GUNU GECİRMEK COK ZORUMA GİDİYO

Baracuda76
07-11-2006, 15:44   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Eskişehirde de Bayi bayi Chip arıyorum ayın 5-6'sını buluyor. Bayiler "abi daha gelmedi" demekten yoruldu.

engincan
09-11-2006, 23:06   |  #7  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
77 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

evet dergi 5 inden once benımde ulasmıyor bende Bursa nın ilçesinde oturuyorum.Ben birde seyi anlamıyorum diger dergiler sanki hepsi bir agızdan sozlesmıs gibi aynı konuları sayfalarına alırlarken chip dergisi digerlerinden farklı cıkıyor ıcerık olarak,bekledigimize degiyor ama ulasım daha erken olursa dergi de eskimis olmasın diyorum,yanı son guncellenen bilgilerde yer alsın denılip de biraz geç ulasım ulasıyorsa amenna ama, ulasım sıkıntısı yasıyorsa üzülürüm.