bu donanım hangi ekran kartı daha iyi olur!!!

delicoban3333
02-05-2010, 13:45   |  #26  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

 

0

 işte en son liste tamam bilgisayar güzel oldu ama şimdi bu bilgisayarda uyumsuzluk falan olur mu?bak bakın benim şimdiki bilgisayarım şu sistem:
1=anakart:asus p5q se2 ıp45 775p 1600 mhz ddr2
2=işlemci:intel core 2 duoe7400 lga 775 3 mb 1066 mhz 28 ghz
3=ram:2 gb 800 mhz kingston ddr2
4=ekran kartı:sapphıre ati hd4830 1 gb 256 bıt 16x pcı
5=harddisk:samsund 750 gb 7200 rpm 32 mb sata2
6=kasa:asus ta-b11 350w gümüş siyah
benim şimdiki sistemim bu aslında socket775 için güzel bir sistem ama bilgisayarda bir problem var ve bakın bu bilgisayarıda tamamiyle ben düzdüm şimdi bilgisayar özelliklere göre yavaş hata veriyo bir çok konuda bende anlamadım ama bir sorun var ve şimdi gta 4 ü yüklemiştim 10 gün önce ekran kartının kaldırması lazım ama kaldırdı ama grafikleri düşükte oynuyorum ve donma yapıyor bazı oyunlardada bende anlamadım bundaki sorun ney...
neyse şimdiki bilgisayara dönelim sistemi veriyorum ama eğer bu bilgisayardada benim bilgisayarda olan sorunlar olur diye korkuyorum yardım edin sizce bu yeni listede böyle şeyler olur mu ve gta 4 ü tam grafikte oynayabilirmiyim mesela örnek olarak...
sistem:
Socket1366 son  liste
1:ANAKART=GIGABYTE X58A-UD5 Intel X58 / ICH10R Soket 1366 DDR3 2000 MHz (O/C) Anakart  
2:İŞLEMCİ=Intel Core i7 930 Soket 1366 2.8GHz 8MB Cache 45nm İşlemci     
3:RAM=OCZ 4GB (2*2GB) Intel XMP Edition DDR3 1600MHz CL8 Ram  
4:Ekran Kartı=SAPPHIRE HD5870 Vapor-X GDDR5 1GB 256Bit ATI DX11 Ekran Kartı  
5:HARDDİSK= WD 3.5" 1Tb Caviar Black SATA 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk
6:KASA= Aerocool V12XT Karbon Fiber Mıd-Tower Kasa (AE-V12XT-CF )  (Psu Yok)      
7:Kasa/PSU=High Power Absolute 700W 13.5CM Fanlı MODÜLER80+Verimli Power Supply (HP-700-G14C)      
8:DWD RW=LG GH-22NS50 22X SİYAH DVD-RW SATA   
yardım edin lütfen...

IceManF1
02-05-2010, 18:23   |  #27  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Bırak GTA4'ü, Crysis'i bile en yüksek (Full HD) ayarlarda oynarsın.
Mükemmel bir PC yaptık.
Hayırlı, uğurlu olsun.
 
Bu arada monitörün nedir?
Bu sistem için güzel bir LCD'n vardır herhalde...

delicoban3333
03-05-2010, 15:12   |  #28  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

 ya ıce man hiç sormaya öncekinde lg flatron w2243s  21.5 ınc almıştım bozuldu yansıma yaptı aldıktan 2 ay sonra garantiye gönderdik tamam dedim şanstır olmuştur ama ondan sonra bana daha iyisini w2253s gönderdiler bunu da daha 1.5 ay oldu 10 gündür buda aynı sorunu yapıyo napacağımı şaşırdım yardım et ya lg mi böyle anlamadım bende en sağlamı asus,samsung bide philips diye düşündüm değiştirecem mecbur bu monitörede aslında 19 ınc düşünüyorum ama bilmiyorum acaba 22 ınc mı böyle yardım et ya kafamda iki tane monitör var ikisinide bana ayrı ayrı değerlendir büyüklüğüne göre değil sağlamlığına göre bi değerlendiriver ya hangisini alim yada sen bişey söyle veriyorum markaları:
1- Samsung Syncmaster 2243NW+ 22" 5ms Wide Screen LCD Monitör
2-Asus VK193S 19" 5ms Webcam+Speaker Wide Screen LCD Monitör
ikinciside bu ikisini düşünüyorum ama inşallah lg de asus veya samsung gibi olmaz ama aslında ben kare almayı düşünüyodum ama o da yok yani sen bi bak bakim en iyi marka ney ve bide bu yansıma neden olur ya yazılar sağ tarafa doğru yansıyor anlamadım  ama monitörden herhalde...

can_yurdakul
03-05-2010, 15:41   |  #29  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
778 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

onları alma bence bu monitör çok iyi 
http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=4782

IceManF1
03-05-2010, 16:20   |  #30  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

O sisteme 19inç monitör yakışmaz.21.5 inç idealdir.
 
Ayrıca arkadaşa katılıyorum.Samsung P2250, yazdığın iki monitörden de çok daha iyidir.
Monitör işinde en iyi Samsung ve BenQ.
 
Asus 19inç alınmaz.Diğer 22inçlik Samsung'un da özellikleri P2250'ye göre kötü.
Alacaksan P2250 al.
Çünkü Full HD, DVI girişli,2ms tepkime süreli.
http://www.hepsiburada.com/produ ... alogName=Bilgisayar

delicoban3333
04-05-2010, 14:23   |  #31  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

valla senin dediğin monitör iyide çok pahalı ya ben o kadar fazla monitöre ağırlık vermicem bana öyle bir marka olsun yeter yani mesela o 19 ınc...

delicoban3333
04-05-2010, 14:57   |  #32  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Ya ben bir şey soracam şimdi ben düşüdüm samsungda karar verdim yani şunda bira pahalı ama napim ama daha tam karar vermedim düşünüyoruö
Samsung P2250 21.5" 2ms (analog+DVI) Wide Screen LCD Monitör
Şimdi ben adananın ordaki osmaniyede oturuyorum ben önceki bilgisayarımıda osmaniyedeki uyduruk bir servisten almıştım ama adamlar çok ucuz satıyor yani vatanla arasında büyük fark var neyse şimdi bu adamlar ucuz satıyo ama hiç güzel kuramıyorlar yani program falan sahte xp yi falan iğrenç kuruyorlar sonra berbat yani programları süreli falan oraya yaptırmicam ama şöyle bir yol izleyebilirim kafamda iki şey var bunların birini yapacam şimdi ya tüm herşeyi vatana yaptıracam yada parçaları o servisten alıp kutusuyla vatana götürecem gerisini onlar yapacaklar bide en iyi virüs programı ney bide vatan sahte xp yükler demi yani bide ona para veremem zaten bilgisayar çok çok pahalı vatan fiyatına göre 2200 dolar ya yardım edin ya lütfen:!!!

IceManF1
04-05-2010, 16:45   |  #33  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Vatan Computer size PC'yi hazırlar fakat sahte XP kurmaz.Ücretsiz Linux işletim sistemi kurar.
Sen sonradan format atıp Windows 7 yüklersin.O mükemmel sisteme zaten XP kurmak, mantıksız olur.
 
Bence en iyisi şöyle yapalım.
Sen bana bütçeni ve Vatan'dan PC'yi nasıl ödemeye alacağını yaz.Bende ona göre en iyisini yazayım.Yoksa böyle teker teker olmayacak.
PC'yi peşin, veya hangi kartla alacaksan o şekilde belirt.Ona göre toplam fiyatı yazacağım.
 
Eğer işletim sistemiyle uğraşmak istemiyorsan, sisteme bütçeyi aşmayacak şekilde orijinal Windows 7'de ekleriz.

can_yurdakul
04-05-2010, 17:58   |  #34  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
778 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

bencede öyle olması gerekiyor windows 7 orjinal al en iyisi

delicoban3333
05-05-2010, 14:19   |  #35  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

ya  şimdi ben birşey diyecem ilk olarak ben windows 7 kurmak istemiyorum çünkü çok şey nasıl desem ya hiç bir programı falan çalıştırmıyor o yüzden ısınamadım ikincisi bide gerçek şeyemi para verecez gerçek xp ye valla ondada veremem yani para ama ücretsiz linux ney onu anlamadım onuda bi anlatıverin ödemede belli olmaz yani peşin de alabilirim kredi kartı ilede sen bana ikisinide hesaplatsana ya kredi kartı axes onuda bir ayarlayıverin ya sen bir hesaplat bende burdan bir hesaplatim çünkü parçaları burdan alıp vatana kurdutturabilirim ya insan böyle bilgisayarı birkere alıyor işte çünkü pahalı bilgisayar el yakıyor yani...

IceManF1
06-05-2010, 16:51   |  #36  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Konuya dün mesaj yazamadım çünkü Chip'te birtakım sorunlar vardı ve şimdi düzeldi.Bende şimdi yazıyorum.
 
Windows 7'nin hiçbir programı çalıştıramaması gibi bir durum yoktur.
Her şeyle uyumludur.Size burada faydalarını yazsam, kaç sayfa tutar.
 
Emektar XP artık eskidi ve emekli oluyor.Herkes Windows 7'ye geçiyor.Siz de en iyi işletim sistemi Windows 7'ye geçmezseniz büyük hata yaparsınız.
Ayrıca sahte XP kurduğunda ileride sorunlar yaşayabilirsin.Sistemde stabilite sorunları olabiliyor.Ama orijinal sistemde  tüm donanımlardan %100 verim alabilirsin.
 
Şimdi iki sistem önerdim.AMD ve Intel tabanlı.
Fiyatları da Axess 5 taksit, Axess 10 taksit, havale(peşin) ve Chip üylerine özel peşin alışverişlerdeki %18 KDV indirimi şeklinde hesapladım.
 
AMD SİSTEM

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 AMD 890GX/SB850 AM3 DDR3 2000MHz (O/C) Anakart
AEROCOOL V12XT MidT ATX CARBON FIBER PERFORMANS KASASI
HIGH POWER ABSOLUTE POWER 650W MODÜLER KABLOLU GÜÇ KAYNAĞI
SAPPHIREHD5870 Vapor-X GDDR5 1GB 256Bit ATI DX11 Ekran Kartı
GSKILL 4GB (2x2GB) Ripjaws DDR3-1600Mhz CL8 1.65V Voltaj DUAL Ram 
WD 3.5" 1Tb Caviar Black SATA 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk
AMD Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2GHz / 3.6GHz Turbo Core 9MB Cache İşlemci
ASUS 24B1ST 24X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI  
MICROSOFT Windows 7 Home Premium Türkçe
 
Toplam Fiyat:
Axess 5 taksit(%10 İndirim): 2995 TL
Axess 10 Taksit veya Havale(%8 İndirim): 3062 TL
Chip %18 KDV İndirimi: 2730 TL
 
Intel Sistem 

GIGABYTE X58A-UD5 Intel X58 / ICH10R Soket 1366 DDR3 2000 MHz (O/C) Anakart
Intel Core i7 930 Soket 1366 2.8GHz 8MB Cache 45nm İşlemci
WD 3.5" 1Tb Caviar Black SATA 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk
AEROCOOL V12XT MidT ATX CARBON FIBER PERFORMANS KASASI
HIGH POWER ABSOLUTE POWER 650W MODÜLER KABLOLU GÜÇ KAYNAĞI
SAPPHIREHD5870 Vapor-X GDDR5 1GB 256Bit ATI DX11 Ekran Kartı
GSKILL 4GB (2x2GB) Ripjaws DDR3-1600Mhz CL8 1.65V Voltaj DUAL Ram 
ASUS 24B1ST 24X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI  
MICROSOFT Windows 7 Home Premium Türkçe 
 
Toplam Fiyat:
Axess 5 taksit(%10 İndirim): 3277 TL
Axess 10 Taksit veya Havale(%8 İndirim): 3350 TL
Chip %18 KDV İndirimi: 2998 TL

Kasa olarak kasa + PSU içeren bir kombinasyon daha iyi olur.Hem daha ucuz hem de siyah düz kasa.
Örneğin: AEROCOOL VX-9 PRO 700W MidT ATX PERFORMANS KASASI (OCZ 700W GameXstream PSU)
 
İki sistem arasında AMD daha ucuz olmasına rağmen işlemci bakımından daha performanslıdır.
Eğer Intel takıntın yoksa AMD sistemi seçmelisin.
Eğer illa da Intel dersen, RAM'ide OCZ 4GB (2*2GB) Intel XMP Edition DDR3 1600MHz CL8 Ram al.
 
Yukarıdaki sistemlerde indirimli fiyatlar internetten yapılan alışverişlerde geçerlidir.Chip üyesi olduğundan, peşin veya World Card 6 taksit ile ödeme yaparsan %18 KDV indirimi kazanırsın.Bu da fiyatları bir hayli etkiliyor.
https://www.chip.com.tr/forum/chi ... ndirim_t159921.html

Son Düzenleme: IceManF1 ~ 06 Mayıs 2010 17:12
delicoban3333
07-05-2010, 15:52   |  #37  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

ya sağol dostum

delicoban3333
07-05-2010, 16:34   |  #38  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

ya bak şimdi ıceman tamam benim bilgisayarı hallettik ama ben amd yi sevmiyorum yani intel taraftarıyım neyse bak şimdi benim kuzenimde alacak bir bilgisayar o nada bir bilgisayar düzelim ya ama onun bütçe benimki kadar değil yani daha düşük ama ben bütçeyi baya bir zorlayarak şu bilgisayarı yaptım bi buna bakın bakim nasıl sence bu bilgisayar da cysis gta4 ü falan tam çözünürlükte kesinlikle duraklatmadan oynatır mı ne diyon veriyorum sistemi benimki gibi herşeyine bak bakim bi sistem:
1366 socket 2. Liste
1:ANAKART= GIGABYTE X58A-UD3R Intel X58 / ICH10R Soket 1366 DDR3 2200MHz (O/C) USB 3.0 Anakart 2:İŞLEMCİ=Intel Core i7 930 Soket 1366 2.8GHz 8MB Cache 45nm İşlemci     
3:RAM= Kingston 4GB (2X2GB) 1333MHz DDR3 Ram KVR1333D3N9K2/4G  
4:Ekran Kartı= SAPPHIRE HD4890 Vapor-X GDDR5 1GB 256Bit ATI DX10.1 Ekran Kartı   
5:HARDDİSK= SAMSUNG 1TB 32MB SATA2 7200 RPM HARDDİSK   
6:KASA= Aerocool V12XT Karbon Fiber Mıd-Tower Kasa (AE-V12XT-CF )  (Psu Yok)      
7:Kasa/PSU=High Power Absolute 700W 13.5CM Fanlı MODÜLER80+ Verimli Power Supply    (HP-700-G14C)      8:DWD RW=LG GH-22NS50 22X SİYAH DVD-RW SATA   
9:DWD RW=LG GH-22NS50 22X SİYAH DVD-RW SATA
10:Monitör= Samsung P2250 21.5" 2ms (analog+DVI) Wide Screen LCD Monitör   

ya aslında güzel liste yani diğeriyle ne eksiği var fiyatıda bir öğren bakim...

delicoban3333
08-05-2010, 15:25   |  #39  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

ya ben bide eski bilgisayarla ilgili yani benim bilgisayarla şöyle bir kasa buldum buda yine aynı arrocool ama bu şöyle bunun powerı birlikte fiyatları aynı geliyor ama şöyle bir durum var şimdi bu yeni göstereceğim kasanın sanki tipi daha güzel ve 730 w ve soğutması daha iyi gibi ama bilmiyorum ama bizim eskisininde soğutması iyi ama benim asıl şeyim bunun power ının hıgh power olması yani şimdiki listedekinin powerı daha iyi bence ama bilmiyorum bi bakın ya...kasa:
Aerocool PGS BX-500 10 Fan Yuvalı 730W Super Mid-Tower Oyuncu Kasası (AE-BX500-730)
işte bu bir balın bi bide dünkü yazdığım yeni kasa...

delicoban3333
10-05-2010, 15:49   |  #40  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
888 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

ıceman ya isteyerek girmiyosun yada giremiyosun herhalde ama ben yazim yinede dediklerim şimdi vereceğim liste içinde aynı bi bakın sistem:
1:ANAKART=GİGABAYTE GA-P55A-UD4 Intel P55 DDR3 2200 Soket LGA1156 Anakart
2:İŞLEMCİ= Intel Core i7 860 Soket 1156 2.8GHz 8MB Cache 45nm İşlemci
3:RAM=KINGSTON 4 GB DDR3 1333MHz CL9 Dual KIT Ram (KVR1333D3N9K2/4G)
4:EKRAN KARTI=SAPPHIRE HD4890 Vapor-X GDDR5 1GB 256Bit ATI DX10.1
5:HARDDİSK= SAMSUNG 1TB 32MB SATA2 7200 RPM HARDDİSK
6:KASA= Aerocool V12XT Piyona Siyah 22cm Fanlı 600W Mid-Tower Kasa
7:DWD RW=LG GH-22NS50 22X SİYAH DVD-RW SATA   
8:Monitör= Samsung P2250 21.5" 2ms (analog+DVI) Wide Screen LCD Monitör

IceManF1
10-05-2010, 17:13   |  #41  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009
Alıntı: delicoban3333  
ıceman ya isteyerek girmiyosun yada giremiyosun herhalde ama ben yazim yinede dediklerim şimdi vereceğim liste içinde aynı bi bakın sistem:
1:ANAKART=GİGABAYTE GA-P55A-UD4 Intel P55 DDR3 2200 Soket LGA1156 Anakart
2:İŞLEMCİ= Intel Core i7 860 Soket 1156 2.8GHz 8MB Cache 45nm İşlemci
3:RAM=KINGSTON 4 GB DDR3 1333MHz CL9 Dual KIT Ram (KVR1333D3N9K2/4G)
4:EKRAN KARTI=SAPPHIRE HD4890 Vapor-X GDDR5 1GB 256Bit ATI DX10.1
5:HARDDİSK= SAMSUNG 1TB 32MB SATA2 7200 RPM HARDDİSK
6:KASA= Aerocool V12XT Piyona Siyah 22cm Fanlı 600W Mid-Tower Kasa
7:DWD RW=LG GH-22NS50 22X SİYAH DVD-RW SATA   
8:Monitör= Samsung P2250 21.5" 2ms (analog+DVI) Wide Screen LCD Monitö
Sistem gayet iyi.İyi toplamışsın.

Ama kuzenine söyle.RAM ve ekran kartı olmamış.
O RAM'in soğutması pek iyi değil.Kingston alacaksa HyperX serisi alsın.
http://www.vatanbilgisayar.com/k ... ils.aspx?I_ID=40542
 
Bütçeyi de fazla aşmamak adına, Kingston taraftarı değilse Team Elite alsın.
http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=44894
 
Ekran kartını da alabilirse 5850 alsın.5830 almasın.Çünkü o fiyatı haketmiyor.
Eğer alamazsa da 4890 da iyidir.
http://www.vatanbilgisayar.com/c ... ils.aspx?I_ID=44657

IceManF1
10-05-2010, 17:18   |  #42  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009
Alıntı: delicoban3333  
ya ben bide eski bilgisayarla ilgili yani benim bilgisayarla şöyle bir kasa buldum buda yine aynı arrocool ama bu şöyle bunun powerı birlikte fiyatları aynı geliyor ama şöyle bir durum var şimdi bu yeni göstereceğim kasanın sanki tipi daha güzel ve 730 w ve soğutması daha iyi gibi ama bilmiyorum ama bizim eskisininde soğutması iyi ama benim asıl şeyim bunun power ının hıgh power olması yani şimdiki listedekinin powerı daha iyi bence ama bilmiyorum bi bakın ya...kasa:
Aerocool PGS BX-500 10 Fan Yuvalı 730W Super Mid-Tower Oyuncu Kasası (AE-BX500-730)
işte bu bir balın bi bide dünkü yazdığım yeni kasa...
Kasa konusunda seçici olduğun ve ışıklı(havalı) bir şey istemediğin için seçimi sana bırakmıştım ve sende AeroCool Carbon-Fiber PSU'suz kasayı seçmiştin.

Şimdiki yazdığın kasanın PSU'su 730W olmasına rağmen sürekli olarak 600W verebilir.730W max. değeridir.

Sen beğendiyse seçebilirsin.Sonuçta AeroCool marka, kaliteli, şık bir kasa.
Ama bütçeyi aşmamak adına şu kasa + PSU daha ekonomik olur.Tercih senin.
http://www.hepsiburada.com/aeroc ... 813&categoryId=1013

dextercan
10-05-2010, 20:42   |  #43  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,624 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Ekran kartını GTX470 olarak değiştirmeni öneririm.
Dx11'de nVidia'nın daha iyi olduğu herkes tarafından biliniyor.Dx11'li oyunların yaygınlaşacağını ve oyunlarda nVidia'nın desteğini düşünürsek GTX470 almanı öneririm.o/c potansiyeli ile kendisinden pahalı olan salt HD5870'e yetişiyor.Physx,cuda ve Ati'den daha iyi olan tes.performansını da göz önüne alırsak GTX470 almanı öneririm yine.
Şu anda stoklarda olmayabilir GTX470.Olanlarda 800-900TL civarında satılıyor.Stoklara girince 600TL civarına düşecektir.DH forumda biri GTX470'i 573TL ye almıştı.Foruma bakabilirsin.Teknofiyat'dan takip edebilirsin fiyat ve stok durumunu.

IceManF1
11-05-2010, 12:36   |  #44  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Ekran kartı olarak 5870, GTX 470'ten daha iyidir.Tartışmaya gerek yok.
 

 
DirectX 11 destekli Metro 2033 Oyunu:

dextercan
11-05-2010, 17:25   |  #45  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,624 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

2 testte göre karar verilmez.Kart fiyatına göre daha iyi dedim.Dx11 de fermi mimarisinin başarısı ortada.Kart Stoklara gelince 600 hatta 550 tl civarlarına inmişti geçen.
O/C potansiyeli HD5870'in çok kötü.GTX470 o/c ile HD5870 ile aynı seviyede hatta geçiyor çoğu zaman.Fermiler o/c konusunda gayet başarılı.
konu yardımcı olabilir iceman: http://forum.donanimhaber.com/m_39576151/mpage_1/key_/tm.htm

IceManF1
11-05-2010, 18:12   |  #46  
IceManF1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,546 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

GTX 470 geçen günlerde birden düştü.Ama şu an tekrar yükseldi.
 
Çünkü Nvidia gerektiği kadar Fermi üretemedi.Stoklar belirsiz.Fiyatlar dengesiz.
 
Ama şu anki duruma göre GTX 470 Vatan'da 730 TL.(İndirimsiz normal fiyatı)
http://www.vatanbilgisayar.com/g ... ils.aspx?I_ID=45581
Ve sadece 8 farklı yerde sınırlı stoklarda satılıyor.
http://www.teknofiyat.com/?search=gtx+470&altlimit=&ustlimit=
 
5870 için ise stok sorunu yok.Fiyatı belli.Hemen her yerde bulunmakta.
Ve teknofiyat'a göre en ucuz 721 TL. Ki GTX 470'ten daha ucuz.
http://www.teknofiyat.com/?search=hd+5870&altlimit=&ustlimit=
 
Genel olarak hem performans hem de güç tüketimi bakımından 5870 önde.
 

Son Düzenleme: IceManF1 ~ 11 Mayıs 2010 18:13
dextercan
11-05-2010, 21:39   |  #47  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,624 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Stoklara tekrar girecektir.HD5870 in üzerine az birşey katıp 800TL civarına GTX480 alır.Arkadaşın kararı.

YasinC
11-05-2010, 21:55   |  #48  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,472 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

Can fazla yorma kendini DX11 oyunları yaygınlaştığında ak koyun kara koyun ortaya çıkar ;)

ADEM-KAYA
11-05-2010, 22:16   |  #49  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Heh heh..


Yahu O kartı alana adam 1024*768 çözünürlükte mi oynayacak ?

Gtx 470 in fiyatı gayet makul bence,ve 5870 e bile kafa tutabiliyor.Zaten konumlandırma yanlış burada.

HD5850 nin rakibi gtx 470 dir.
5870 in rakibi ise gtx 480 dir.


Gtx 480 tek gpu olmasına rağmen 5970i geçebilmiş Metro oyununda.
Fiyatı da zaten aşırı pahalı değil..830 civarı idi.Şimdi olmuş 950 lira.


Genel performansa bakalım:gtx 470 HD 5850 i geçmiş...

Son Düzenleme: ADEM-KAYA ~ 11 Mayıs 2010 22:19
heatblast
11-05-2010, 23:34   |  #50  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,260 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

ekran kartı olarak gtx470 al
bu kartın overclock potansiyeli çok iyi overclock ile oyunlarda hd5870'i geçiyor
hd5870 overclock olmuyormu derseniz çoğu testte;
oc.siz 5870>gtx470  oc.li gtx470=5870
2 kartada overclock yaparsanız aynı civar fps alıyorlar