bulaşık makinesi seçimi

olmuyoolmuyo
18-12-2007, 11:46   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

bulaşık makinesi alacağımda..vestel ariston profilo beko bu 4 ünden hangisi daha iii kullanan arkadaşlar görüşlerinizi bekliyorum.Alkış

Son Düzenleme: olmuyoolmuyo ~ 18 Aralık 2007 11:59
Borga-x
18-12-2007, 12:00   |  #2  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 1
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

 

Ariston fiyatta en uygun olanıdır.Profilo ve vestele bakmam. Beko bu seceneklerın bırıncısı (teknık servısı gayet ıyı) Arıston 2. olur (uygun fıyatlı ama teknık servısını bılmıyorum). Vestel 3. Profilo 4. olur.

egemengiga
18-12-2007, 12:13   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,298 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

butce ne kadar? ben beyaz esyada siemens den sasmam. omurluk kullanima sahip:


hele ki 4 programli su modelin fiyati 1070YTL den birden bire dustu:

kullananlar cok memnun biz de bunu almayi dusunuyoruz. hem de hepsiburada.com danKahkaha. kurulumu felan servis ucretsiz yapiyormus.

Son Düzenleme: egemengiga ~ 18 Aralık 2007 12:14
olmuyoolmuyo
18-12-2007, 12:13   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

sağolasın.ama ariston ve beko kötü diyenlerde oldu kullanmış olanlardan duydumÖlü ariston ewt çok uygun onu özellikle almayı düşünüyorum ama olumsuz yorumlar gelincede vazgeçiyo gibi oluyorum.bide en iyi bosch ve siemens diyenlerde çok var...valla karar vermemicem sanırım bu gidişle.Zonk

olmuyoolmuyo
18-12-2007, 12:14   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

en iii bu yakıştı bana tşk iiki yüklemişsin Beğendim   bütçe en fazla 550 ytl ye kadar Ninja

Son Düzenleme: olmuyoolmuyo ~ 18 Aralık 2007 12:17
egemengiga
18-12-2007, 12:20   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,298 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

sen benim verdigim linkleri incelersen siemens e karar vereceksin. beko ve ariston da kotu degildir bence ama siemens den daha dusuk kalitede olduklari kesin. kullanici hatalarindan dolayi cihazlari bozuyorlar sonra sikayet ediyorlar. enerji tasarrufuna dikkat et. hepsi A-A-A olsun. bazilarinda uzerinde A yaziyor ama yikama ve kurutma performanslari B ve C olabiliyor. yani tam anlamiyla A olmasi icin 3 tane A harfi gormen gerekiyor.

bak mesela asagikinde siralama A-B-C seklinde gidiyor:

duzenleme:

butcen 550YTL ise asagidakileri incele:

BOSCH SGS23E02EU 2 PROGRAM BULAŞIK MAKİNESİ:

BEKO D1 3001 DİFÜZYON BULAŞIK MAKİNESİ:

bosh u kullanan bir tanidigim var ve cok memnun.

Son Düzenleme: egemengiga ~ 18 Aralık 2007 12:24
olmuyoolmuyo
18-12-2007, 12:23   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

saol baktım sıemens iyi hoşta fiyatlar benim bütçeye uygun değil..bide spot mağazalar var diolar orda ucuz peşin alınca dahada ucuz veriyo diyolar bu konu hakkında bilginiz varmıOnay.nerede bu mağazalar acaba.

Son Düzenleme: olmuyoolmuyo ~ 18 Aralık 2007 12:26
egemengiga
18-12-2007, 12:30   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,298 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

yukaridaki cevabimi guncelledim bir incele...

sen hangi sehirdesin ki? siemens i o fiyatin altina bulman zor bence. beko felan daha ucuza vardi magazalarda ben gordum. butceyi asiyor ama 740-550=190YTL. neredeyse butun kartlara 12 taksit yapiyorlar pesin fiyatina... tabiki sana kalmis ama 500ytl pesin verebileceksen, taksitli olarak 750 lik al daha iyi.

sonucta 2 programli da ayni isi goruyor 4 programli da...

Son Düzenleme: egemengiga ~ 18 Aralık 2007 12:36
olmuyoolmuyo
18-12-2007, 12:42   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

istanbuldayımCool   peşin almayı istiyorum 500-550 ytl arasıında bulduğum modeller var ewt vestel(3 program),beko(3program),ariston(5program) karar veremiyorum..çünkü herkes başka dioAğlıyor arçelik ise almayı hiç düşünmüyorum kullanan baya bi kişi alma dio çabuk bozluyomuş eskisi gibide değilmişGözünü devirmiş

egemengiga
18-12-2007, 12:52   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,298 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

arcelik=beko zaten. butun urunleri ayni. tipleri ozellikleri yaklasik fiyatlari... tek farki beko yurt disina da gonderiliyor. bak gordugun gibi 3-5 programli modelleri var bunlarin. ama fiyatlari ucuz. program sayisina takilma fazla enerji tasarrufuna ve yikama suresine bak.

olmuyoolmuyo
18-12-2007, 12:59   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

ewt ama beko daha iiymiş....program sayısı önemli çünkü yıkama süresi azalıyo 2programlıda  1.5 saatken 3programlıda 45dk-1sa arası değişiyomuş.Alkış

XxXDaRKoXxX
18-12-2007, 14:50   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,720 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Aboooov fiyatlara baktımda uçuk bu fiyatlar ya!

olmuyoolmuyo
18-12-2007, 14:54   |  #13  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

yeni ewlenecek olanların işi zor vala Islık

olmuyoolmuyo
19-12-2007, 10:26   |  #14  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

hep erkeklermi cvp atar yaaa bayanlar yokmu ewlerinde kullanmazlarmı.onlar daha iyi anlarMasum

CU_GS7
19-12-2007, 14:33   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
olmuyoolmuyo
hep erkeklermi cvp atar yaaa bayanlar yokmu ewlerinde kullanmazlarmı.onlar daha iyi anlarMasum
O değil de CHIP forum donanımdan sonra beyaz eşyaya da el attı..Kahkaha
Yakında çeyiz önerileri vermeye başlayabiliriz.. Sistem önerisinden sonra..Islık

olmuyoolmuyo
21-12-2007, 22:21   |  #16  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

ilgi varda cvp veren  pek yok,kullananmı pek yok die düşünyorum artık Kahkaha

erdem187
21-12-2007, 22:30   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,334 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007
CU_GS7
Yakında çeyiz önerileri vermeye başlayabiliriz.. Sistem önerisinden sonra..Islık
KahkahaKahkahaKahkahaKahkahaKahkahaKahkaha
yeni evli çiftler için çift kişilik yatak falan önerelim....

olmuyoolmuyo
27-12-2007, 11:02   |  #18  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

karar verdim ariston 5 programlı alcam...kimi iyi kimi kötü desedeZonk.fiyatıda uygun 550 ytl peşin Islık

olmuyoolmuyo
03-01-2008, 15:05   |  #19  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

yok yaaa vazgeçtim vestel hera 7004 alcam 650 ytl peşin Beğendim

egemengiga
03-01-2008, 15:10   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,298 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

evlenirken bu kadar dusunmusmuydun?Kahkaha

olmuyoolmuyo
03-01-2008, 16:30   |  #21  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

ewlenmekte ne demekKahkaha kendime almıyorum bide alsam demek nolcek Islık

lazegunce
20-05-2008, 09:47   |  #22  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Bosch siemens profilo üretimleri türkiyede aynı fabrikada yapılmaktadır. ben bosch bulaşık makinesi aldım. sürekli modül ariza veriyor. Bu modülün fiyatı ise 280 ytl.dir. 17. ocak 2007 tarihinde değiştiğim modül 12 mayıs 2008 tarihinde bozuldu. servise gidip durumu anlatınca garanti süresi bir yıl olduğundan yeniden kart takılacak yeniden 280 ytl alacağız dedi. bende önceki yıl sökülen kartı alıp içini açtım. multimetreyle parçaları ölçtüm. baktım bir parçanın bir lehimi erimiş iletkenlik yok. lehim makinemle lehimini erittim. makineye taktım. şimdi o modülle çalışıyor. yani servis arızalı dedi diye hemen değişmeyin. bir lehim yüzünden 280 ytl. yazık değilmi. bu ülkede o para için insanlar bir ay emek vermektedir. bazıları kolay para kazanmayı öğrenmiş demekki.:(

Reborn91
24-05-2008, 17:17   |  #23  
Reborn91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

SIEMENS yada BEKO .. Arrçeklikte olabilir