CALL OF DUTY 5 ÇALIŞTIRMA

DÜRÜSTali
21-11-2008, 21:58   |  #1  
DÜRÜSTali avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
52 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

 

OYUNDA SOLO PLAYER A GİRİP

OYUNUN ZORLUK DERECESİNİ SEÇİP GİR

DİYORUM Bİ ÖNCEKİ MENÜYE GERİ DÖNÜYOR OYUN NEDEN BAŞLAMIYOR?

Raxx36
21-11-2008, 22:32   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

aynı sorun bende de olmuştu bilg yeniden başlatıp tekrar girdim kullanıcı ismi gerekiyor o menü de çıktı ve başladı :)

doriangray
22-11-2008, 11:25   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
39 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

oyunun serialini değiştirmeniz gerekiyor arkadaşlar yoksa oynayamazsınız. bunun için bir keygen bulmak gerekiyor..


mesela bu adreste var. indiriyoruz.
başlat-çalıştır-regedit yazıyoruz.kayıt defterinde HKEYLOCALMACHİNE/SOFTWARE/activision/call of duty i bulup codkeye tıklayıp seriali değiştiriyoruz. hepsi bu.
umarım link vermek yasak değildir:)
iyi eğlenceler.

mlkshclk
01-02-2009, 21:11   |  #4  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
79 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

doriangray çoooo...ooo..k sağol. kaç gündür kafayı yicem, oynayamıyorum ya... O klavyeye dokunan ellerin dert görmesin :D:D

doriangray
19-03-2009, 11:22   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
39 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

rica ederim:))

zaferzafer
03-05-2009, 19:17   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Arkadaşlar ben call of duty 5 i açıyorum oyun tam başlayacağı zaman bilgisayar kapanıyor yardım

Süleyman.
03-05-2009, 19:20   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
luckyboy89
OYUNDA SOLO PLAYER A GİRİP

OYUNUN ZORLUK DERECESİNİ SEÇİP GİR

DİYORUM Bİ ÖNCEKİ MENÜYE GERİ DÖNÜYOR OYUN NEDEN BAŞLAMIYOR?

Bunun için interneti kapatıp yapacaksınız bu işlemi.

Süleyman.
03-05-2009, 19:21   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
zaferzafer
Arkadaşlar ben call of duty 5 i açıyorum oyun tam başlayacağı zaman bilgisayar kapanıyor yardı
Sisteminiz yeterli olmayabilir. Eğer yeterliyse, ekran kartı sürücünüzü güncelleyin.

zaferzafer
04-05-2009, 13:29   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

teşekkürler

xmenevren
04-05-2009, 13:46   |  #10  
xmenevren avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
916 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

oyunu aldığına göre sistemin yeterlidir bence.yoksa yanına bile yaklaşmaAğzı kulaklarına varıyor

zaferzafer
04-05-2009, 15:04   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

zaten oynuyordum virüs msn ye virüs girdikten sonra böyle oldu

shephard09
04-05-2009, 15:34   |  #12  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Oyuna girmeden interneti kapat,sorun cözülür.

xmenevren
04-05-2009, 16:21   |  #13  
xmenevren avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
916 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

msn ile hiç bir alakası olmas.yinede güvenli kipte bilgisayarınızı taratın

torridest
17-10-2009, 22:15   |  #14  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

arkadaşlar, bende oyuna başladığımda bir kaç saniye sonra pc direkt olarak kapanıyor :S
virüs olmadığını sanıyorum, çünkü format attım ve internet bağlantısı yok pc de.
problemin çözümünü bilen bir arkadaş varsa çok mutlu olucam =)

_hEro
17-10-2009, 22:20   |  #15  
_hEro avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,428 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009
Alıntı: doriangray  
oyunun serialini değiştirmeniz gerekiyor arkadaşlar yoksa oynayamazsınız. bunun için bir keygen bulmak gerekiyor..
http://rapidshare.com/files/33342182/rld-cod2kg.rar.html
mesela bu adreste var. indiriyoruz.
başlat-çalıştır-regedit yazıyoruz.kayıt defterinde HKEYLOCALMACHİNE/SOFTWARE/activision/call of duty i bulup codkeye tıklayıp seriali değiştiriyoruz. hepsi bu.
umarım link vermek yasak değildir:)
iyi eğlenceler.
<
Yalnız sizi arkadaşça uyarayım.Keygen vs vermek yasak.

mutlumesut
18-10-2009, 03:14   |  #16  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
32 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

cevap fulloyun internet sitesine gir arama motoruna call of duty 5 yaz ordaki talimatları uygula oyun açılıyor ben de de aynı sorun vardı uyguladıktan sonra sorun çözüldü

alien_fx
18-10-2009, 20:01   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,676 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

sorun cozldu herhalde.