CALL OF DUTY 5 TÜRKÇE KURULUM

shaggy17
11-11-2008, 13:14   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
32 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

 

Arkadaşlar Call ofduty 5 nasıl kurulur bi yazarsanız ayrıntılı

SAİNT
11-11-2008, 15:48   |  #2  
SAİNT avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,595 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

kardeş direk setup olayıki bu orjinallerde olur sana sadece next deyip lisans koduu girmek kalıyor yok benimki orjinal değil dersen çok değişik kurulumlar mevcut ama en bilindik olanını yazayım 1 yada 2 dvd oluşur c yada d farketmez dvd'lerin içlerindeki partlı dosyaları herhangi bir klasör oluşturup içine at daha sonra ilk program kurulumunu anımsadan kutuya tıkladığında kendiliğinden rar içindeki dosyaları çıkarmaya başlar

Kopya oyun kullanımı ve bu tür sorulara cevap vermek yasaktır.

Borga-x
11-11-2008, 17:16   |  #3  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 1
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Cod5 çıktımı ki?

soulmy
11-11-2008, 17:21   |  #4  
soulmy avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,939 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Borga abi verdiğim linkte 11 kasımda çıkacağı yazıyor. Yani bugün

Raxx36
11-11-2008, 17:45   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

ohooo aldım bile :=)

Metal_Milita
11-11-2008, 18:41   |  #6  
Metal_Milita avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,011 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008
Borga-x
Cod5 çıktımı ki?
geç bile kaldınız valla oyun bitirmek üzereyim ben daha fazla gecikmeyim sonra tadı kaçar ilk olmak her zaman iyi oluyor

sinanozk
11-11-2008, 19:25   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
479 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

nasıl arkadaşlar oyun?grafik falan nedir durum?

Ahmet_79
11-11-2008, 21:21   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
11,539 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
sinanozk
nasıl arkadaşlar oyun?grafik falan nedir durum?
oyun süper, cod serisinin en dehşet oyunu desem yeridir hele japonların bir kaçı birden süngüyle üstüme saldırınca korkmadım desem yalan olur:)
kamikaze gibi herifler:)

Raxx36
11-11-2008, 21:28   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

grafikler cod4 ile aynı farklı bir efekt beklemeyin :)

Banned
11-11-2008, 22:00   |  #10  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
1,098 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

Sıktı artık Cod serisi.. Medal gibi oldu baydı.. Yeni bir seri yeni bir soluk istiyoruz..

Raxx36
11-11-2008, 22:30   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Cod da nfs gibi seri oldu :D bitirmezler

Sevdimsadece
12-11-2008, 07:55   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
172 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

ben pc yok var olan beni evine davet etsin görim şu mereti

gywlnz00
13-12-2008, 11:01   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

YA ARKADAŞLAR BEN OYUNU YÜKLEDİM  ŞİMDİ OYUNU AÇIYOM MENÜDEN EN BAŞTA SOLO YA TIKLIOM ONDAN SONRA NEW GAME VAR BİR DE KAYITLI OYUN VAR BEN NEW GAMEYİ SEÇİOM 4 TANE SEÇENEK GELİO EN BAŞTAKİNİ SEÇİYOM TIKLIYINCA MENÜYE GERİ GELİO LÜTFEN YARDIMMMMMMMMMMMMMM NE YAPMALIYIMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!1

trinity
13-12-2008, 11:25   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008
Borga-x
Cod5 çıktımı ki?
kardeş ben nerdedeyse oyunu bitirdim sayılır

trinity
13-12-2008, 11:49   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

oyunlar kısmına bir bak bu sorunun yanıtı orada var orada bir çok çözüm yolu da var

trinity
13-12-2008, 11:53   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

aşağıdaki açıklamaları uzmain.net arkadaşatan aldım araştır daha çok bulusun
Sık karşılaşılan Call of Duty 5 World at War Hataları, ve bunara kullanıcıların buldukları çözümler.

Call of Duty 5 World at War Hataları, Çökme, Donma ve Kurulum hataları ve çözümleri



Sorun1:
Call of Duty World at War Hata mesajı: “Error during initialization: Unhandled exception caught”
Çözüm1:
Windows Vista için:
Başlat > Denetim Masası> Ses yolunu izleyin. Varsayilan ses aygitinizi (hoparlor) sag tuşla tıklayın. Özelliklerine girin Gelişmiş sekmesinde Varsayılan ses formatını
24 bit 48000Hz (Stüdyo Kalitesi) olarak ayarlayın.

Windows XP için :
1. Denetim Masası > Sistem>Aygıt yöneticisine girin.
2. Ses, video ve oyun kumandası
3. "Unimodem Half-Duplex Audio" devre dışı bırakın

Oyuna dönün sorun çözülmüş olmalıdır

Sorun2:
Call of Duty World at War hata mesajı:
Error: Could not load material “water_droplet”.
Error: Could not load material “water_dynamic_spray”.

——- sound system initialization ——-
Loading fastfile ‘ui’
used 39.48 MB memory in DB alloc

Error during initialization:
Unhandled exception caught
Çözüm2 :
Çözüm1 ile aynı işlemi yapın.

Sorun3:
Call of Duty World at War Siyah Ekran Hatası/ Sorunu
Çözüm3:
C:\Program Files\Activision\Call of Duty - World at War\main\video klasörüne gidin Ve
“Treyarch.bik”. dosyasini silin. Silmeden önce yedek almayi unutmayın.

Sorun4:
Call of Duty World at War Çöküyor / Masaüstü donuyor
Çözüm4:
Ekran karı sürücülerinizin en son versiyon oldugunu kontrol edin. Aynı şekilde ses kartı sürücülerinizi güncelleyin.

Sorun5:
Kendi Call of Duty World at War profilimi nasıl oluştururum ( ayarlari vs. kaydetmek için) Profil ve konfigurasyon kaydetme hatalarini çözme
Çözüm5:
Vistada C:\users\KullanıcıAdı\AppData\Local\Activision\CoDWaW\players klasörüne gidin ve active.txt dosyasi haric herşeyi silin.
Players klasörüne sag tuşla tıklayın ve özelliklerinde sadece okunabilir seceneginin seçili olmadığına
emin olun.

Windows XP de Kullanıcılar bölümü Documents and Settings olacaktır.


Sorun6:
CORRUPTED FILE/MEMORY[81308] hatası

Çözüm6:
Oyunu internetten indirdiyseniz hatalı indirilmiş demektir başka bir linkten yeniden indirin.

Sorun7:
Textures / DirectX / 3D Runtime hataları

Çözüm7:
1. DirectX November dosyasını ve Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 indirin
DirectX


.NET Frame

2. Program ekle kaldir'a gidin ve Nvidia sürücülerini kaldirin PhysX de dahil olmak üzere kaldırın.
Bilgisayarı yeniden başlatın.

3. GeForce 175.19 WHQL versiyonunu düşürün(Downgrade). Yükleyin ve Yeniden başlatın.
XP için: http://us.download.nvidia.com/Windo...ish_whql.exe

4. C:\......\Call of Duty - World at War\main\video" klasörüne gidin ve
Video "default.bik" haric tüm videolari silin.

5. Şimdi oyunu çalıştırmayi deneyin.


Sorun8:
NEW GAME tıkladığımda COD5 donuyor(SOLO Game)

Çözüm8:
Problem CD-Key den kaynaklaniyor olabilir yeni bir CD-Key ile tekrar denerseniz problem çözülecektir. (Crack vs uzmanim.net'de yasaktır)

gywlnz00
13-12-2008, 12:04   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

BENİM SORUNUM BUNLARIN HİÇ BİRİNDE YOK  AYRICA OYUN BÖLÜMÜNE NERDEN GİRİLİYOR BİR BEN SOLO YA TIKLIOM NEV GAME GELİO ONADA TIKLIOM 4 SEÇENEK GELİO HERHANGİ BİRİNE TIKLIOM AÇILMIYOR

gywlnz00
13-12-2008, 12:05   |  #18  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

YARDIM EDİN
OYUNU OYNUYAN BİLMİOMU OYUNA NERDEN GİRİLDİĞİNİ

trinity
13-12-2008, 12:10   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

bak bana na aynı şey olmuştu neredeyde orada offline diye bir yer olması lazım oradan savaşacağın yani sen olacağüın kişiyi seçmek zorundasın bu arada koya ise dvd inbterneti kapat sonra bir isim seçtiğin zaman oyuna başlıyorsun isimler de sanki lakap gibi gerçek isim bekleme offline a gir bida ha dene

nymphetamine
13-12-2008, 12:12   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
118 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

başka key codela yükle düzelir

gywlnz00
14-12-2008, 12:40   |  #21  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

allah razı olsun saol kardeş BU ARADA OYUNU BİTİRDİM SON BÖLÜM SÜPER YAA

umudi3538
14-12-2008, 20:11   |  #22  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

mrb arkadaslar bende bugun cod 5 i yukledım gywlnz00 arkadasla aynı problemle karsılastım sıngle playerda oyunu actıktan sonra soloya giriorum ve new game ve mission select cıkıo new game tıklayınca karsıma zorluk derecelerı cıkıo secıorum tekrar basa donuyo. mission select dediğimde de semper fi die bişe çıkıo ona giriorum yıne o 4 secenek cıkıo zorluk derecesi galiba. yardımcı olursanız cok sevinirim.

nymphetamine
14-12-2008, 21:08   |  #23  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
118 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008
umudi3538
mrb arkadaslar bende bugun cod 5 i yukledım gywlnz00 arkadasla aynı problemle karsılastım sıngle playerda oyunu actıktan sonra soloya giriorum ve new game ve mission select cıkıo new game tıklayınca karsıma zorluk derecelerı cıkıo secıorum tekrar basa donuyo. mission select dediğimde de semper fi die bişe çıkıo ona giriorum yıne o 4 secenek cıkıo zorluk derecesi galiba. yardımcı olursanız cok sevinirim.
başka key code la yükleyin dedim kaç kere

umudi3538
14-12-2008, 21:15   |  #24  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

başka key kode ı anlayamadım

ReFeRaNSs
14-12-2008, 21:28   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,225 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008
umudi3538
başka key kode ı anlayamadı
oyun ilk başta senden bi key istiyoya böle bumaralar harfler falan, elindeki numaralardan başka numara yaz nette bulanilirsin

Turhost