CD-ROM Sorunu bilgisi olan var mı?

baraneker
09-06-2009, 14:04   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
199 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Arkadaşlar bugün bilgisayarımın CD-ROM'una bi CD Taktım Bilgisayarım Tanımadı boş gözüktü,herhalde cd bozuktur dedim.Başka bi cd taktım yine boş gösterdi bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin Şaşkın



Mustafa@PC
09-06-2009, 14:07   |  #2  
Mustafa@PC avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
13,125 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008
193

Optik okuyucunun lensleri kirlenmiş olabilir,

Sana yap demem ama ben zamanında içini açıp,aston ve pamukla lens'i silmiştim,

Diğer yandan piyasada CD-DVD olarak lens temizliyicler de mevcut...

baraneker
09-06-2009, 14:32   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
199 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Başka bir çözüm yolu yokmu yani?

ECHELON_
09-06-2009, 14:47   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,644 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
baraneker
Başka bir çözüm yolu yokmu yani?
aslında var ama bunlar beni babadan kalma kaba kuvvet yöntemleri mesela bozduğum masa üstü dvd room şöyle bozmuştum dvd room bazı dvd leri okumuyordu bende dvd ye bol miktarda yani baya bol oranda kolanya döküp taktı dvd rooma çalıştırdım ve okudu sonra ne mi oldu

bir süre böyle bu şekilde şakilde çalıştı dvd room ama dvd room bir süre sonra metil alkol bağımlısı olduğından pert oldu kesinlikle denemeni tavisye etmem

baraneker
09-06-2009, 14:49   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
199 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Bu Güzel Katılımın için tşkler SCARFACE_ ama ben çözüm istiyorum :)

ECHELON_
09-06-2009, 14:54   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,644 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
baraneker
Bu Güzel Katılımın için tşkler SCARFACE_ ama ben çözüm istiyorum :)
evet haklsın zaten burası çözüm yeri ama yukarıdaki arkadaşın tavsiye ettiği lens temizleyici cd den başka çözüm yok sanırım.

pc notbooksa eğer onların lensleri açık olduğu için lcd/tft screen cleaning adlı bir sıvı temizleyici var onla ben noteookun lensini naizkçe silmiştim ve okuyamadığ dvd leri okuyordu ama sanırım sendeki dvdroom bildiğimiz kapalı dvd roomlardan masaüstü yani

baraneker
09-06-2009, 15:10   |  #7  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
199 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Evet Masaüstü PC.

overclocker_m
09-06-2009, 17:09   |  #8  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

CD-DVD temizleycilerden kullanmanı tavsiye ederim hani şu bi zamanlar VCD Player'ların yanında verilen cd'lerden.kolay gelsin.

baraneker
09-06-2009, 17:54   |  #9  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
199 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Arkadaşlar Sorun Çözüldü Hepinize Tşklr.

Süleyman.
09-06-2009, 21:06   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
baraneker
Arkadaşlar Sorun Çözüldü Hepinize Tşklr.
Nasıl çözüldü, ne yaptınız?

baraneker
09-06-2009, 21:10   |  #11  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
199 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

1 Saat sonra tekrar denedim birden açıldı.