COD Black Ops takılıyor yardım arkadaşlar :(

barloju
23-07-2012, 16:32   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

 

İntel pentium 4 cpu 3.0 ghz

Ram 2 GB

Nvidia Geforce GT 430 1 GB

ama bütün updateleri yüklememe rağmen takılıyor arkadaşlar. updateleri yükleyince takılma az da olsa azaldı ama hele hele ilk bölümde kapıdan cıkarken nişan bile alamıyorum. Lütfen yardım edin arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.

okinkurt
23-07-2012, 16:51   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Sistemin yetersiz ne yazıkki ayarları düşürmeyi dene

Son Düzenleme: okinkurt ~ 23 Temmuz 2012 16:52
barloju
23-07-2012, 16:53   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

graphic ayarlarına girdiğimde diğer oyunlar gibi değil anlayamadım ben orayı nereden neyi düşürürsem faydası olur ?

ayrıca ben mw3 ü grafikler full ken kesintisiz oynuyordum bu neden böyle acaba ?

okinkurt
23-07-2012, 17:01   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Black ops mw3 den ağır bir oyun optimize özürlü biraz sistem dostu değil diyim sana :D iyi bak mutlaka ayar olmalı baya oldu oynamayalı hatırlamıyorum ancak options veya settings vardır oraya gir video ayarları muhakkak vardır antilasing i felan kapa vsync acıksa kapat texure kaliteyi düsür low a bütün ayarları low a getir.

barloju
23-07-2012, 17:14   |  #5  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Neyse ya sağol kardeşim yaptım hala aynı activision yapmamış oyunu heralde ondan. Benm net suan akk yüzünden torrentte 350 çekio en fazla bana güzel bi oyun önerebilirmisin cod mw3 benzeri en fazla 5-6 gb :)

okinkurt
23-07-2012, 17:21   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Valla cod benzeri oyunlar sınırlı birde sizin siteminizin kaldıracagı ayarda bir savaş oyunu bilmiyorum fazla ne yazıkki :( operation-flashpoint-red-river deniyebilrsiniz ancak kaldırmama ihtimali yüksek Brothers in Arm serisini oynıyabilrsin güzel oyundur her ne kadar cod ayarında olmasada :)

Son Düzenleme: okinkurt ~ 23 Temmuz 2012 17:22
barloju
23-07-2012, 17:23   |  #7  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Cod MW2 yırtarmı ? :) mw3 cok iyiydi gerçekten.

okinkurt
23-07-2012, 17:24   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

cod serisinde kaldıramıyacagı tek oyun black ops digerlerini oynarsın cod4 mp oyna istersen güzeldir ..

barloju
23-07-2012, 17:30   |  #9  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

peki bf3 yetetmi sence kardeş ?

okinkurt
23-07-2012, 17:31   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 307
4,897 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Yetmez dostum kurarsan pc ayaklanıp kacar o derece :D

Kara Şövalye
23-07-2012, 17:32   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 53
1,960 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
Alıntı: barloju  
peki bf3 yetetmi sence kardeş ?
 

Yetse bile zevk almanız zor kaldı ki korsan Battlefield 3 oynanmaz. :) Hikayesi bittikten sonra çöp olur.

anilunal
23-07-2012, 17:51   |  #12  
anilunal avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 4
93 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

bf3 hiç yetmez çünki ww3 ten daha fazla kasmıştı bende call of duty serisini yapan firma işletim sistemine uygun yapıyor, bf3 hiç uygun yapmamış i3 işlemci 1gb ddr5 ekran kartı 8 gb ram olmasına rağmen son ayarlarda oynayamamıştım biraz kasmıştı.

Kara Şövalye
23-07-2012, 18:04   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 53
1,960 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
Alıntı: anilunal  
bf3 hiç yetmez çünki ww3 ten daha fazla kasmıştı bende call of duty serisini yapan firma işletim sistemine uygun yapıyor, bf3 hiç uygun yapmamış i3 işlemci 1gb ddr5 ekran kartı 8 gb ram olmasına rağmen son ayarlarda oynayamamıştım biraz kasmıştı.
 

Battlefield 3'te işletim sistemine göre. Bilgisayar parçalarını kastetmek istediniz sanırım. İkisinin arasında oyun motorları farklı ve Frosbite güçlü bir oyun motoru olduğu için sistem gereksinimi yüksek. Zaten geleceğin oyunları böyle olacak artık. :)

barloju
23-07-2012, 18:19   |  #14  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Peki bir şey daha sorucam benim pes 2012 var extreme12 yüklü. maç esnasında arada takılma demeyelimde oyun su gibi akmıyor :) Sanki takılıyormus gibi. Ama gözle görülür abartılı biçimde değil. Nedendir acaba ?