Company of Heroes online

oyunsatis
25-07-2010, 19:35   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Merhaba arkadaşlar ben Company of Heroes oyununun orjinalini alacağım online oynamak için. Oyun 2006 yılının en iyi strateji oyunu seçilmiş.Şimdi orjinal alacağım ama aklımda bir soru var şimdi oyun 2006 yılının bu oyunun hala sunucuları açıkmıdır? oyunun server'ine giriş yapabilirmiyim.Birde oyun geniş ekranlı pc'lerde oynanıyormu.Yani geniş olarak.
Bilen birisi varsa bilgi verirse sevinirim.

TeKNoToiK
25-07-2010, 20:06   |  #2  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
96 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Mükemmel Bir  Oyun Hala Bilgisayarımda Var...

Multiplayer Oynadım 1 kere ama Hamaci Serverinden

Sen Oyunun Orjinal Sunucunda Yabancı ve Sana Durmadan LoL Diyenlerle Birlikte Oynamak İstiyorsan Orjinal Cd KEy İster Tabiki...  :)

oyunsatis
25-07-2010, 20:22   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

zaten oyunu orjinal alacağım 19tl orjinal fiyatı sorun şu oyun 2006'nın oyunu şimdi bu oyunu sunucuları hala aktifmidir onu merak ediyorum.

murat32nba
25-07-2010, 20:48   |  #4  
murat32nba avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
527 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Yani arkadaş diyorki; "aktif serverlar olur ama Türk oyunculara denk gelme olasılığın çok az. Yabancılar ile oynarsın oyunu güzel güzel."
İnş. ingilizcen iyidir..  ;D

TeKNoToiK
25-07-2010, 21:09   |  #5  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
96 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Evet Oynanır
Oyunun Yapımcı Sitesine Girersen 2 ay Önce Multiplayer Modding New Patch Çıkarmışlar

Demekki Oynanıyor :)

oyunsatis
25-07-2010, 21:39   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

:) o zaman yarın alayım oyunu cevaplar için teşekkürler.

Recep Baltaş
25-07-2010, 22:42   |  #7  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 7
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

19 TL yerine ben 15 Tl verir, DVD vb uğraşmam, ayrıca piyasada olmayan güncelleştirmelerim olur :)

http://store.steampowered.com/app/4560/

oyunsatis
25-07-2010, 22:54   |  #8  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010
Alıntı: Recep Baltaş  
19 TL yerine ben 15 Tl verir, DVD vb uğraşmam, ayrıca piyasada olmayan güncelleştirmelerim olur :)

http://store.steampowered.com/app/4560/

Ahh kredi kartım bi olsa :)

Blades2222
15-08-2010, 14:29   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
109 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Çok fazla patch gerekiyor 30 tane patch yüklemen gerekiyor ..
Normal Coh 19,99 TL ye almıştım yalova/kipadan ..
Company of Heroes Opposing Front'da satılıyordu
ama almadım:D 1 ay önce felan gördüm satıldığını :D tabi

oyun gerçekten çok güzel arkadaşlar ama HDD(Hard Disk) Canavarı bu oyun 96 MBlik patch icin 5 GB Yer gerekiyor okumasi icin cok sacma bisey oyunun dosyası birden 8 GB yi aşıyor sonra bittikten sonra eski haline dönüyor 5 GB oluyor bu biraz saçma olmuş ..ama genede güzel oyun ..
Normal COH
COH:Opposing Front(s)
COH:T.O.V
Bütün patchleri yükledikten sonra bu son iki oyun yüklenmiş oluyor normal cohun üstüne 2 oyun kuruyoruz böylelikle hiç oyunu almadan yüklemiş oluyoruz fakat cd key olmadan oynayamazsınız eğer illegal cd key kullanırsanız normal cohdaki cd keyiniz banlanir bunuda istemezsiniz herhalde size tavsiye sakın illegal key kullanmayın cd keyi almak için 20 tl verdim yani oyunu internettende indirebilirdim limitsiz internetim varken neden internetten indirmiyimki:) ama gerçekten gidin orjinal alın hiç  uğraşmayın boşuna dememişler fedakarlık olmadan zafer olmaz diye:)

Ayrıca arkadaşlar oyunda Multiplayer'de(Çok Oyuncu'da)Türklerde var Istanbul chatı çok güzel olmuş yani bütün ülkeler dikkate alınmış ve onlar için chat açılmış bu iyi olmuş açıkcası..

Son olarakta Oyunun türkçe yamasını yüklemeyin arkadaşlar CD Keyinizi riske atmayın yada benim  cd keye bişey olmaz diyorsanız sizin bileceğiniz iş  oyunun son versiyonu'nun türkçe yamasını yapmamışlar alt versiyonlardan bazılarına yapmışlar onlarda bugla,hatayla dolu o yüzden karar sizin..benden sölemesi.

Saygılar

Son Düzenleme: Blades2222 ~ 15 Ağustos 2010 14:33