core i7 860 , intel q9650

gwolf
04-09-2009, 12:04   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

 

en son nisan ayında bi kıyaslama yapılmışş üzerinden 5 ay geçti teknolojiyi yakından takip eden arkadaşlarım bilirler şuanda hangisi daha iidir stemimi acaba hangisinden yana kullanmalıyım bilgisayarım 4 4lük olsun istiyorum bi kaç sene beni götürsün aynı zamanda anakartım sağlam olsun sadece hızlandırmak için ileride işlemciyi deiştirim diyorum ama çok kararsız kalıyorum lütfen bana bi yardım edin inanılmaz sıkıntıdayım bu bilgisayarı toplamak beni yaşlandırdı :( sizce hangisinden sistem kuriyim lütfen önerilerinizi bekliyorum !!

karsitepeli
04-09-2009, 12:13   |  #2  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

i7 güzel ama biraz fiyatlı oluyo ama Q9000 serisi hiçte kötü işlemciler sayılmaz mesela Q9550 süper ötesi bir işlemci fazlaya ne gerek üzeri haramdır bence

karsitepeli
04-09-2009, 12:14   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Q9550 işlemci  veya Q9650
hd4850 ekran kartı veya hd4870 veya hd4890
4 gb 1600 mhz veya 6 gb ram
500 walt güç kaynağı
windows 7 64 bit ile süper olur tadından yenmez
 
 
ben olsam
Q9550
hd4850
4 gb 1600 mhz 
500 walt güç kaynağı
windows 7 64 bit
aynen böyle toplardım

Son Düzenleme: karsitepeli ~ 04 Eylül 2009 12:19
GameRMan
04-09-2009, 12:28   |  #4  
GameRMan avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,045 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

ANAKART : http://www.hepsiburada.com/gigab ... ctid=bd50659#tablnk
İŞLEMCİ : http://www.hepsiburada.com/intel ... &productid=bd999004
RAM   : http://www.hepsiburada.com/ocz-r ... ctid=bd72626#tablnk
HDD  :  http://www.hepsiburada.com/samsu ... 1&productid=bd93330
Ekran Kartı : http://www.hepsiburada.com/spark ... 4&productid=bd53561
KASA     :    http://www.hepsiburada.com/aeroc ... 3&productid=bd84499
Daha İyisini BuLmak Zor DÜşünme Derim.

gwolf
04-09-2009, 13:04   |  #5  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

yani şimdi q9650 ve 9550 yi daha çok öneriyosunuz anladığım kadarıyla ama bundan bi sene sonra nehalem işlemciler alıp başını giderse herşey ddr3 olursa sizce bu sistemi çöpe atmaktan başka çare varmı çünkü benim tahminimce bir sene sonra artık oyunlar nehalem teknolojisine dönücek sizin bu konuda yorumlarınıza çok ihtiyacım var birazda geleceği düşünmek gerek haksızmıyım acaba

GameRMan
04-09-2009, 13:06   |  #6  
GameRMan avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,045 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Herşey DDR3 Olamaz. Herşey DDR2 oLdumuda Herşey DDR3 Olacak. Daha DDR1 Ram lerim üretildigi bir ülkede yaşıyorsak DDR2 ölmez.

gwolf
04-09-2009, 13:23   |  #7  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

arkadaş harbi kafayı yiycem biri diyoki bana ddr2 ölür almanı tavsiye etmem biri diyorki ddr2 iiyidir sizce ne yapmam lazım hani diyinki şu kişiye sorun yada chipin genel kordinatörüne sorun bana birisi lütfen bi yol göstersin çünkü 4 kişi varsa 2 si böle diyo 2 si böle diyoo iki tarafta eşit ben yine olduğum yerde sayıyorum :)) bilgisayardan soğudum gıcık oldum resmen i7 mi quad mı !!!

gwolf
04-09-2009, 15:30   |  #8  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

pleasee yardım lütfeen !!

International Affairs
04-09-2009, 15:34   |  #9  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

1-Core i7 alacaksın daha üstün testlerden belli
2-ddr2 nin ömrü 2012 ye kadar 2012 de drr4 ler gelirse sen düşün artık ne olacağını....

mk1
04-09-2009, 16:09   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
481 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

abicim paran neye yetiyosa onu al bence. biz ddr 400 ram le kullanıyoz şu an pc yi. para varsa ddr3 ve core i7 tavsiyemdir. yoksa ddr2 topla bunda bu kadar endişelencek bişey yok. bendeki anakart 96 yapımı:D

GameRMan
04-09-2009, 16:43   |  #11  
GameRMan avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,045 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009
Alıntı: gwolf  
arkadaş harbi kafayı yiycem biri diyoki bana ddr2 ölür almanı tavsiye etmem biri diyorki ddr2 iiyidir sizce ne yapmam lazım hani diyinki şu kişiye sorun yada chipin genel kordinatörüne sorun bana birisi lütfen bi yol göstersin çünkü 4 kişi varsa 2 si böle diyo 2 si böle diyoo iki tarafta eşit ben yine olduğum yerde sayıyorum :)) bilgisayardan soğudum gıcık oldum resmen i7 mi quad mı !!!
 
Arkadaşım Tabiğki, DDR3 Daha İyidir. Bunu DÜşünmen bile hata Bütçe varsa kesinlikLe DDR3 Donanım oLmalı

gwolf
04-09-2009, 17:03   |  #12  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

tamam çok saolun arkadaşlarr artık gözümü kararttım ddr3 core i7 alcam :) şimdi bana bi kaç daha sistem gönderirseniz anakart ram falan çok sevinirim 1600 2000 arası olursa ii olur ve en önemli eksiğim ekran kartı hangisi en iyidirr !!!

ersen4490
04-09-2009, 17:25   |  #13  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

arkadaşlar banada fikir verin
benim pc
anakart:gıgabyte ga p43-es3g 1600 mhz
rem:team xteerm 2x2 4 gb 1066 mhz
ekran kartı:ati hd4870 1gb gddr5
kasa:feel hurrıcane 2
power supply:raidmax 630w
işlemci:pentiumd 3.4
monitör:LG w2284f 22 inc 2 ms
harddisk:2 adet 256 gb segate
şimdilik bu halde yanlız işlemcimi değiştirmek istiyorum
almayı düşündüğüm işlemci
INTEL CORE 2 QUAD Q9400 2.66GHz 6MB CACHE 1333MHZ LGA775  işlemci
nasıl olur sizce bu işlemciyi almalımıyım bu sisteme oyunlarda sorun yaşarmıyım

International Affairs
04-09-2009, 17:56   |  #14  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Alabilirseniz Quad 9550 alın aralarında 50-60 liralık fark var...

International Affairs
04-09-2009, 17:56   |  #15  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009
Alıntı: gwolf  
tamam çok saolun arkadaşlarr artık gözümü kararttım ddr3 core i7 alcam :) şimdi bana bi kaç daha sistem gönderirseniz anakart ram falan çok sevinirim 1600 2000 arası olursa ii olur ve en önemli eksiğim ekran kartı hangisi en iyidirr !!!
Nedir ki istediğiniz kasa bileşenleri,monitör e filan ihtiyaç varsa söyleyin...

gwolf
04-09-2009, 18:02   |  #16  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

core i7 860 işlemciyi önerdi herkes bende bu işlemciyi alıcam işte buna uygun anakart ram ekran kartı yani kısacası bi sistem rica ediyorum fiyatıda dediğim gibi 1600 2000 lira olsun bi abimiz bi sistem kurmuş 5800 tl tutuyo :) bu kadr abartmak istemiyorum sizden ricam gerçekten güzel markalardan bi sistem oluşturmanız hiç adını duymadığım markalar olmazsa sevinirim !!

International Affairs
04-09-2009, 18:15   |  #17  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Anakart;522 lira


İşlemci:646 lira


Ram;355 lira

*2gb%29-kit-core-i7-xmp-edition-ddr3-1600mhz-cl8-ram/productdetails.aspx?I_ID=39573
Ekran kartı;441 lira


2000 liraya oldukça yakın fakat bunun için de iyi bir güç kaynağının olması lazımdır...

gwolf
04-09-2009, 18:27   |  #18  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

evet çok saol sistem çok güzel olmuş sizce biraz daha bekleyelimmi fiyatlar bayağı pahalı gibi düşme ihtimali varmı eğer alırım sonra birden bi düşerse bu çok koyar :) sizin fikriniz nedirr ??

International Affairs
04-09-2009, 18:31   |  #19  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Tabi ki fiyatlar düşecek hele şöyle yeni sistemler oluşmaya başlasın bakın bakalım o zaman neler oluyor nihayetinde beklemek de fayda var tabi ki...

alban
05-09-2009, 01:30   |  #20  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

core i7 kendisi pahalı olduğu gibi sistem gereksinimleri de pahalıya mal oluyor anakart bellek vb.  o yüzden o kadar paraya yazık olur hem o kadar kaliteli işlemci  sana gerekmeyedebilir  Q9000 serisini de çok küçümsememelisin sonuçta bizlerin işini 2 3 yıl daha görür Q serisi

Son Düzenleme: alban ~ 05 Eylül 2009 01:31
gwolf
05-09-2009, 02:04   |  #21  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

o zaman bana güzel bi quadro sistem toplalyabilrmisinizz bide onu incelemem gerekicek işlemci q9550 olucak ama anakart ram ekran kartı vede ups ne olmalı ama gerçekten ii olmasını istiyorum !!

International Affairs
05-09-2009, 02:09   |  #22  
International Affairs avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
4,659 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

O kadar iyisi Microsoftta bir tane kaldı özel sipariş verin oraya bence...Beğenmedim

recep34
05-09-2009, 02:52   |  #23  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
413 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

şu an piyasadaki alıbailir drr3 lerin gecikme zamanları çok yüksek ve mhzlerde düşük anakrtlrda öyle ya 1333 ya 1600 destekliyor bu anakrta bu rami takacaksın ddr3 ler piyasayı kapladığında herkes 2000 küsür mhzlik, düşük zamanalı ram kullanırken senin bu taktıkların drr2 533 mhz gibi kalacak .Ondan şu an alınan drr3lerin ileriye dönük olduğu felan yok...
q9650 ve drr2 sizi uzun bir süre götürür,hiç düşünmeyin bile...bence..

Süleyman.
05-09-2009, 14:10   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Yüksek frekanslı remlerin gecikmesi daha düşüktür. Bütçe müsaitse Core i7 almak lazım.

Mooqle
12-09-2009, 22:25   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
162 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009
Alıntı: İnternational Affairs  
Anakart;522 lira
http://www.vatanbilgisayar.com/g ... ils.aspx?I_ID=35943
İşlemci:646 lira
http://www.kuresellojistik.com/? ... MB_64BIT_1156p.html
Ram;355 lira
http://www.vatanbilgisayar.com/ocz-ocz3x1600lv6gk-6-gb-%283*2gb%29-kit-core-i7-xmp-edition-ddr3-1600mhz-cl8-ram/productdetails.aspx?I_ID=39573
Ekran kartı;441 lira
http://www.vatanbilgisayar.com/z ... ils.aspx?I_ID=37760
2000 liraya oldukça yakın fakat bunun için de iyi bir güç kaynağının olması lazımdır...

i7 860 LGA 1156 Platformunda Olduğundan Dolayı P55 Çipsetlidir Haliyle 3 Kanallı Ram Desteği Yoktur Ayrıca Seçtiğiniz Yerde 650 Lira,Hepsiburada ve Vatan Bilgisayarda 70 Lira Daha Ucuz

...

http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?Categoryid=46&Productid=bd992321