Dikkat! Korsan CD pc Yİ bozabilir.

AYASOFYA
16-03-2007, 21:59   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
59 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

 

[URL=http://www.resimyuklet.com/resim.php?cg=uploads3/load176082.jpg][/URL]

arda16
18-03-2007, 18:08   |  #2  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
80 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2007

bence yanılıyosunn cünküü hiç bir güç bana oyun içinn 100 milyon verdiremezzz 5 milyon wermek warken

CU_GS7
18-03-2007, 19:10   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
arda16
bence yanılıyosunn cünküü hiç bir güç bana oyun içinn 100 milyon verdiremezzz 5 milyon wermek
Online oynayabilmek için verilir..

yesilirmak
21-03-2007, 21:44   |  #4  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Gerçekten oyun tutkunuysanız 5 değil 50 de verilir 100 ytl de bence arkadaş doğru söylüyor. Pc bozulduktan sonra oyun bir işe yaramaz. Birde aldığınız cd den virüs çıkmayacağını garanti edemezsiniz.

theironman
22-03-2007, 08:08   |  #5  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004
yesilirmak
Gerçekten oyun tutkunuysanız 5 değil 50 de verilir 100 ytl de bence arkadaş doğru söylüyor. Pc bozulduktan sonra oyun bir işe yaramaz. Birde aldığınız cd den virüs çıkmayacağını garanti edemezsiniz.
elbette garanti edilemez bu, ama bu riske girmeye değer olarak görür çoğu kişi, çünkü başına bir şey gelmeyeceğini düşünür büyük olasılıkla.

Selçuk İslamoğlu
22-03-2007, 15:19   |  #6  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,131 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003
CU_GS7
arda16
bence yanılıyosunn cünküü hiç bir güç bana oyun içinn 100 milyon verdiremezzz 5 milyon wermek
Online oynayabilmek için verilir..
Katılmamak elde değil. Online oyunların aylık ortalama 15$ ve kutusu 50$'a yakın. Yani 3 ay oynayınca zaten 100 milyonu geçiyor. Öte yandan Knight Online gibi "BEDAVA" olduğu sanılan oyunlara bile farkında olmadan "yok item alayım, yok şunu alayım" vs. derken bir ton para ödeniyor bilmeden millet.

westanil
22-03-2007, 19:45   |  #7  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

bende kesinlikle wermem bir oyuna 20 katını hele knight a o kadar para harcamak benim için delilik millet deli gibi her ay 30 ytl ödüyo (benim arkadaş ayda 30 ytl ye oynuyo ama yinede oyunda sorunlar yaşıo oyundan atılma vb.)

mustafan60
23-04-2007, 14:19   |  #8  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
56 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007
westanil
bende kesinlikle wermem bir oyuna 20 katını hele knight a o kadar para harcamak benim için delilik millet deli gibi her ay 30 ytl ödüyo (benim arkadaş ayda 30 ytl ye oynuyo ama yinede oyunda sorunlar yaşıo oyundan atılma vb.)
sana katılıyorum kardeş. ben 8 yıldır bilgisayar kullanıyorum. daha korsan cd yüzünden bilgisayarım sorun yaşamadı. hiç de virüs çıkmadı. şuana kadarda virüs proğramı
kullandığım çok nadirdir.

Banned
23-04-2007, 18:08   |  #9  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
203 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

çıkss çıkksss oyun forumunda korsan cd ne alaka . :D:D:D :)))

Borga-x
23-04-2007, 18:15   |  #10  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 1
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006
arda16
bence yanılıyosunn cünküü hiç bir güç bana oyun içinn 100 milyon verdiremezzz 5 milyon wermek
üzgünüm ama ardaya katılıyorum. Kahkaha

make-believe
23-04-2007, 18:42   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,836 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

Bir oyunun 100 ytl olduğunu gözümle gördüm. Aynı oyunun korsan fiyatı 5-10 YTL. Bu parayı Türkiye'de verebilecek babayiğit bir elin parmaklarını geçmez. Ayrıca korsan CD bilgisayarı bozmaz. Zarar ver se - ver se, sadece kötü kayıt yapılmış olduğundan optik okuyucuyu eskitir...

Blueteardrop
26-04-2007, 13:48   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
233 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

bencede bir oyuna 100 ytl verilmez ki oyunu beğenmediğini düşünsen hayalkırıklığı olur. 3 oyun alana kadar 1 tane 7900gt ekran kartı alıp oyunları daha iyi grafiklerde oynamak daha mantıklı ki zaten bu otjinal oyunun üzerinden 3 yıl geçtikten sonra fiyatı 10 ytl ye düşüyor madem bu fiyata satılabiliyor böyle satsınlar o zaman. bizde seve seve alırız tabi.

jamezkane
26-04-2007, 16:07   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
149 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

ps3 oyunları 150 ytl. korsanını alın bakalım bulabilirseniz.

ayrıca korsan cd ler, cd rom içinde patlıyor.. aman dikkat..!

Blueteardrop
27-04-2007, 10:16   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
233 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

korsan cd ler değil onlar dandik boş cd ler patlıyor ayrıca çin sağolsun pes-3 işine de el atıyor merak etme yakında onuda heryerde bulur hale geliriz. yaşasın kopya kullanım 150 milyonluk cd yi 10 milyona alınca geri kalan 140 milyonla ali ceviz alımış cevizlerinin yarısını ayşeye vermiş alinin hala 130 milyonu varpara bitmek bilmiyor :D:DD:Beğendim

sdrzm
27-04-2007, 11:14   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
215 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

10 yıldır korsan kullanıyorum. Alla alla neden hiç bişi olmadı acaba. Ptlama filan :D

Borga-x
27-04-2007, 11:24   |  #16  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 1
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006
sdrzm
10 yıldır korsan kullanıyorum. Alla alla neden hiç bişi olmadı acaba. Ptlama filan :
aynen

Blueteardrop
27-04-2007, 11:27   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
233 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

cep telefonları da patlıyor ama milyonda bir.

CU_GS7
27-04-2007, 20:18   |  #18  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Online oyun nedir bilir misiniz??
Sürekli COM'a karşı oynamamak,yapay zekanın klişeliğinden kurtulmak,bir sürü yeni stili olan insana karşı oynamak,karşında senin gibi düşünen İNSAN'lara karşı oynamak..

İşte bu keyif için,online için ORGINAL alınıyor..Verilen paraya da kuruşuna kadar değiyor,emin olabilirsiniz..

Oyunun online'ı yoksa tabi ki aradaki fiyat farkı uçurum, katılıyorum..

sdrzm
27-04-2007, 20:30   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
215 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Bazı oyunların online oynanması için illa orjinal gerekmiyor amma.

CU_GS7
27-04-2007, 20:33   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6,371 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006
sdrzm
Bazı oyunların online oynanması için illa orjinal gerekmiyor amma.
Lafım gerekenlere olsun o zaman..

Blueteardrop
28-04-2007, 09:56   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
233 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

doğru diyorsun ben de online oyun oynuyorum. ama bir oyunun fanatiği değilsen verilmez bu para.

RapGangLife
28-04-2007, 11:44   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
240 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

türkiyede neden bi oyun bu kadar pahalı satılırKızgın

sdrzm
28-04-2007, 12:26   |  #23  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
215 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Yüksek vergilerden olmasın :(

Blueteardrop
01-05-2007, 21:19   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
233 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

:d

chaosmaker
03-05-2007, 20:17   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
250 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

valla şimdiye kadar 4 kere orjinal oyunum OLDU
2 tanesini annem almıştı diğerini arkadşım doum günümde aldı diğeride WoW

ama üyelii iptal ettim cdyide arkadaşa kakaladım:))))
okul var çok zaman oluo oyun :(