dvd writer yazma sorunu!

wiffer
06-12-2007, 19:14   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

 

asus laptopun dvd writeri cd yazıyo ama dvd yazmıyo! nero 8 ile veri dvdsi oluşturuyorum yak diyorum yazmaya başlıyo ama sonra %1 de donup kalıyo ayrıca bilgisayarı da kasıyo 1gb ram var normalde kasmamsı lazım, 30 dakika sonra yazma işlemi başarısız diyo! bir sürü boş medya denedim olmadı önceden dvd yazmada problem yoktu çözüm nedir acaba!

Son Düzenleme: wiffer ~ 06 Aralık 2007 19:17
BOOMFUNKMCS
06-12-2007, 22:04   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
3,375 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

bu makaleyi gözden geçirebilirsin;


wiffer
07-12-2007, 15:41   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

çok teşekkürler Boomfunkmcs. makaleyi okudum va yazanları uyguladım ama zaten ayarlarım öyleymiş. bu sefer dvd ye 100 mb bi dosya attım uzun sürmesin die bu sefer nero güç ayarlama hatası veriyo! 4 gb bi dosya attığımda donuyo zaten ve sonunda diskin sonu bir kerede yapılamadı die bi hata veriyo!anlamadım hiç heralde notebookun  servise gitme zamanı geldi!

BOOMFUNKMCS
07-12-2007, 19:42   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
3,375 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

bir arkadaştan farklı öneri;