e-Devlet ve SSK Banka Adres Değişikliği

Recep Baltaş
16-02-2009, 03:17   |  #1  
Recep Baltaş avatarı
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 8
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Yakın zamanda emekli olan babama maaş aldığı yeri değiştirmek istediğinde bu işlemin artık internetten yapılması gerektiği söylenmiş.

Google'da yaptığım kısa bir arama sonucu ilgili web sayfasını buldum:


İşte sorun da tam burada başladı:

İstenilen:

Sicil Numarası                 
Tahsis Numarası                                
TC Kimlik Numarası

gib bilgileri giriyorum ve Sorgula butonuna basıyorum. Babamın emekli maaşını alcağı var olan PTT şubesi çıkıyor. Aşağıdan burayı Ziraat Bankası olarak değiştirip İstanbul Çağlayan Şubesini seçiyorum.

Her şeyi tekrar kontrol ettikten sonra ise "Değiştir" butonuna basıyorum, sistem cevaplıyor:

"Sistemimiz şu anda banka değişikliğine açık değildir. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."

Yaklaşık iki haftadır zaman zaman deniyorum fakat en ufak ilerleme bile yok.

En sonunda kuruma mail attım ve şu anda cevaplarını bekliyorum.

Yok, bu konuda yorum yapmayacağım, yorumlar size ait.

Mehmet-
16-02-2009, 10:09   |  #2  
Mehmet- avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,296 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

Üzülerek söylüyorum bu olaya hiç şaşırmadım. Malesef ülkemizde bir çok şey o kadar yavaş ve üstüne üstlük yanlış ki...


Mailinizin cevabı gelince bizimle de paylaşırsanız sevinirim.
Tabi cevap gelinceye kadar siz emekli olmazsanız Kahkaha

Recep Baltaş
17-02-2009, 03:49   |  #3  
Recep Baltaş avatarı
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 8
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Mailime hızlı bir cevap geldi fakat benim yolladığım mail formatı ile gelen cevap formatını karşılatırırsak:

Beim mailim noktası virgülüne:

Kimden: Recep BaltaŞ [mailto:xxxxxxxxxx@yahoo.de]
Gönderilmiş: Cmt 14.02.2009 04:38
Kime: ISTANBUL SGK IL MUDURLUGU
Konu: Maaş Alım Şubesi Değişikliğinde Sorun

Merhaba,


adresine girip babamın emekli maaşını aldığı kurumu değiştirmek istiyorum. Kendisi de Ziraat bankasına sorduğunda işlemin internetten yapılması söylenmiş fakat malesef işlemi gerçekleştiremiyorum.

Ne zaman tüm bilgileri girip "Değiştir" butonuna tıklasam sistemden


"Sistemimiz şu anda banka değişikliğine açık değildir. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."

uyarısını alıyorum. Nedense bütün "daha sonraki" denemelerimde de aynı sorun ortaya çıkıyor. İşlemi şubeden de halledemiyoruz, internetten de halledemiyoruz. Sicil no, tahsis no ve kimlik numarasını girdiğim halde şubeyi değiştiremediğim bir e-devlet himzetinin amacını bana açıklarsanız menun olurum.

İyi çalışmalar.           

Recep Baltaş
054xxxxxxxx

Gelen cevap (İsimler [Devlet Memuresi] olarak değiştirldi):

Kimden: SISTEM DESTEK
Gönderilmiş: Pzt 16.02.2009 08:56
Kime: ISTANBUL SGK IL MUDURLUGU
Konu: RE: Maaş Alım Şubesi Değişikliğinde Sorun

0 312 595 87 70 den  8302 [Devlet Memuresi] 7751 [Devlet Memuresi] ile görüşünüz

[Devlet Memuresi]

Sistemdestek 8888

From: ISTANBUL SGK IL MUDURLUGU
Sent: Monday, February 16, 2009 8:54 AM
To: kurumsal; SISTEM DESTEK
Subject: İLT: Maaş Alım Şubesi Değişikliğinde Sorun


En aızndan cevap geldiğine şükrediyorum :)