Ekran kartı alacağım uzman görüşlere ihtiyaç var!!

vinsanity-10
25-04-2011, 20:16   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

 

Arkadaşlar yeni bir ekran kartı almayı düşünüyorum fakat pc biraz eskidi  
Anakart bu = http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2669#sp
Şimdi bu anakartın PCI Express x16 ve x1 slotları var fakat HD 5770 PCI Express 2.1 istiyor
1... Bu ekran kartı PCI Express x16 slotuna uyar mı?
2... Performansı nasıl olur? [PC-> Dual Core 2.0 E2180 işlemci ve 3 gb 667 mhz ddr2 ram takılı.Power sorun değil yenisini alırım...][Yani ne kadar etkiler sistemin biraz eski olması şu anda 8500gt ekran kartı takılı]
3...Lütfen ilk 2 soruyu cevapladıktan sonra Birde bana bu ekran kartıyla iyi bir performans alabileceğim uygun fiyata işlemci ve anakart önerir misiniz?

Arkadaşlar lütfen biraz ayrıntılı geniş bilgiler verirseniz çok sevinirim teşekkürler...

eozenir
25-04-2011, 20:21   |  #2  
eozenir avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
407 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

ekran kartı için bir öneri arkadaşlar verir ama o sistemdeki ram 3 gb düşük. ram olarak tavsiyem 4 gb ddr2 667 yap.

Son Düzenleme: eozenir ~ 25 Nisan 2011 20:22
SüRmenaJ KaOSs
25-04-2011, 20:56   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,907 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

5770 uyar fakat biraz işlemciye overclock yapında darboğaz oluşmasın. :D
Ram yeterli.

vinsanity-10
25-04-2011, 21:06   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Yorumlar için teşekkürler.
Arkadaşlar 3 soruyuda ayrı ayrı cevaplayacak kişiler varsa çok sevindirir beni şimdiden teşekkürler...

mburak12345
25-04-2011, 21:08   |  #5  
mburak12345 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,242 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2010

farcry 2 ve crysis 2 son ayarlarda full detay + antialising
e2180 2.0 işlemci
2gb ddr2 667mhz kingston
sapphire 4730 512mb ddr5
bu sistemle denedim işlemcin ve ram in yeterli... 32 bit sistem kurarsın darboğaz yapmaz(şimdilik...)
o ekran kartıda x16 ya uyar... sadece 2.1 hızında çalışmaz, onuda hissetmezsin bile... ama 500 watt psu öneririm o ekran kartına ve bide işlemci soğutucusu al saf bakır overclock için tabi ramler de önemli ...

anarxia
25-04-2011, 21:22   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 41
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

herşeyden önce 2.1 ekran kartları tabi kianakartına uyar, zaten piyasada 2.1 anakart yok, 2.0 hızında çalışır ama çalışır :))

performans nasıl olur dersen de, bir uçak bekleme herşeyden önce :) intelin core 2 duo işlemcileri at gibidir fakat, eskidi biraz ayrıca ram in de idare eder fakat iyi değil açıkcası.

istersen şöyle yapalım, sen bize bir fiyat ver, biz sana anakart, işlemci, ram ve psu içeren bir toplama yapalım, uygun olursa alırsın :)

vinsanity-10
26-04-2011, 00:55   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Dostum kafana göre UYGUN bir anakart ve işlemci önerir misin fiyat yüksek olmasın fazla bütçe yok:)

anarxia
26-04-2011, 11:01   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 41
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

AMD Phenom II X4 955 Black Ed. AM3 8MB 3.2GHz Dört Çekirdekli İşlemci
245
12.8 ghz hız var bu işlemcide fakat en önemlisi cache bellek, amd de en fazla 9mb var o da pahalı biraz, bu 8 mb, bundan daha ucuz olan bir tane işlemci var fakat arasında 10 milyon fark var, performans farkı ise 10 milyondan daha fazla eder :)

Gigabyte GA-870A-UD3 AMD 870 AM3 DDR3 USB3 SATA3 ATX Anakart
243
bu anakart da hacı cidden iyi bir anakart, sata3 ve usb3 desteği var(ileriye dönük) bundan daha iyi bir anakart a çok daha fazla para verirsin, fiyat performans ürünü kısacası. bildiğime göre efibios u da var ama tam emin değilim.

High Power Plus Serisi 500W 80+ Güç Kaynağı
115
500 w rahat çalışır, ayrıca kaliteli bir psu bu.

Akasa AK-968 X4 Intel/Amd Mavi LED'li Soğutucu (LGA1155 Uyumlu)
ad nin stok fanları bir boka yaramaz, önümüz de yaz, sen o makinayı saunaya sokmuş gibi yaparsın, bir tane cpu soğutucu lazım :)

toplamda 650 lira yapıyor, fakat sistem fena olmadı, cidden çok iyi performans alırsın, piyasada açmadığın oyun kalmaz. eğer 600 lira çok gelirse, düşürebiliriz, fakat daha kötü bir sistemi, önümüzde ki 4-5 yıl boyunca bu sistemi değiştirmeyeceğini varsayarak önermem.

Son Düzenleme: anarxia ~ 26 Nisan 2011 11:04
clairvoyant
26-04-2011, 11:05   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

işlemci x4 b.e 955 amd al işlemci olarak.. anakart çapında asustan bi tane al derim ben ..

Son Düzenleme: clairvoyant ~ 26 Nisan 2011 15:43
anarxia
26-04-2011, 15:25   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 41
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

700 lira çıkar dersen, bu anakartı alabilirsin:

Asus M4A89GTD PRO/USB3 AMD 890GX AM3 DDR3 SATA3 USB3 ATX Anakart