Ekran Kartı Ne Olsun

cide37
22-12-2007, 16:20   |  #26  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007
0
Jorell
hmm .. anladım baya bi  =)

peki bir şey soracaağım .. bu nvidia "başarım"(performans)da iyi diyoruz , görüntü ATI diyoruz ama 8800Gt ile yine de görüntü olarak son derece keskin görüntüler canlı görüntüler elde edebileceğiz değil mi ?

Jorell sen ne alırsan ben o kartı alcam :) benim yerime sordun bütün soruları zaten.... :)

Jorell
22-12-2007, 16:23   |  #27  
Jorell avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
621 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

cide37 , ben ikimiz için soruyorum zaten  =))

İkimiz de aynı kartı alacağız da işte bilgi gerek .. Araştırmadan bi şey almak yanlış olur..  =))

Abi ben Zotac 8800Gt'de karar kıldım  =)

Arkadaşlar iyi diyor , vardır bi bildikleri , sonuçta boş bi yazışma sitesinde değiliz .. CHIP dergisi yani sonuçta ..

Bu yüzden seçtim gitti ya  =)

erdem187
22-12-2007, 17:42   |  #28  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,334 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

ZOTAC iyi bir seçim olacaktır size son sözüm bu..artık ZOTAC'ı daha fazla tutarsam forumda nickim zotac187 olcak..Kahkaha

Jorell
22-12-2007, 17:59   |  #29  
Jorell avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
621 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Tamamdır  =)  Anlaştık mı cide37 ?   =P

Neyse senin başlık sonuçta .. Ama sanırım ikimizin de kart aynı olacak .. Aslında daha iyi .. Bir sorun olduğunda falan rahatlıkla sorun giderilebilir sanıyorum ki .. Yani yardımlaşabiliriz ..

cide37
22-12-2007, 18:15   |  #30  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Tamam bende ZOTAC 8800GT alıorum Jorell. Walla araştırmadığım site kalmadı biraz daha araştırırsam pc almaktan vazgeçicem :) Artık gözüm kapalı gidip bana ZOTAC 8800GT ver dicem adama :)

Jorell
22-12-2007, 18:30   |  #31  
Jorell avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
621 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

=) Aynen .. =)

Tamam ben sistemimi artık tamamıyla kurdum .. =) Hadi hayırlı olsun cide37   =)

Z1mBaBwE
22-12-2007, 18:31   |  #32  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,674 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

Nvidia ve intel hep testlerde geçiyor zaten bir gerçekte geçse core 2 duo E4500 8600 GTS ve 2 GB ramle call of duty 4 te kasıyor bende ATHLON 3000+ orleans AM2 ve X1550 ekran kartı olmasına rağmen bir kere kastığını görmedim

cide37
25-12-2007, 09:55   |  #33  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Ekran kartı olarak ZOTAC 8800GT AMP EDİTİON aldım. Süper bi kart ya. Walla ekran kartı alıcaklar ilk bu kartı düşünmeli. Tabi piyasada bulmak baya zor. 3 gün bekledim gelmesini.

Mustafa Akın
25-12-2007, 19:17   |  #34  
Mustafa Akın avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,239 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

2 tane GT al , para biriktir sonra 3.üncüsünü al :D Ultradan daha iyi olur

Mustafa Akın
25-12-2007, 19:19   |  #35  
Mustafa Akın avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,239 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006
R3QU3M
Nvidia ve intel hep testlerde geçiyor zaten bir gerçekte geçse core 2 duo E4500 8600 GTS ve 2 GB ramle call of duty 4 te kasıyor bende ATHLON 3000+ orleans AM2 ve X1550 ekran kartı olmasına rağmen bir kere kastığını gö
ohaBeğendim

selim919
31-12-2007, 17:25   |  #36  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
102 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

MSI NX8800GTS-T2D640E 640 MB arkadaşlar yeni kurcağım sistemde bu kartı almak istiyorum önerirmisiniz veya fiyat çok oynamadan alabileceğim daha iyi kartı söylermisiniz?

Z1mBaBwE
31-12-2007, 20:52   |  #37  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,674 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007
mustafa91
R3QU3M
Nvidia ve intel hep testlerde geçiyor zaten bir gerçekte geçse core 2 duo E4500 8600 GTS ve 2 GB ramle call of duty 4 te kasıyor bende ATHLON 3000+ orleans AM2 ve X1550 ekran kartı olmasına rağmen bir kere kastığını gö
ohaBeğendim
inanmayabilirsin geçenlerde bir kez daha doğru olduğunu anladım intel işlemcili sisteme ati ekran kartı gitmez Q6600 ve Asus eah 3870 oyunlarda sorun yaşıyor bizzat test ettim arızaya gelen bir makinayı sorunu ise oyunlarda sorun yaşaması aynı ekran kartını AMD chipsetli anakarta taktım 4200 işlemci sorun yaşamadım.

erdem187
31-12-2007, 21:59   |  #38  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,334 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007
cide37
Ekran kartı olarak ZOTAC 8800GT AMP EDİTİON aldım. Süper bi kart ya. Walla ekran kartı alıcaklar ilk bu kartı düşünmeli. Tabi piyasada bulmak baya zor. 3 gün bekledim gelmesini.
memnnun olmanıza sevindim.çünkü sizi o karta ben yöneltmiştim...

erdem187
31-12-2007, 22:06   |  #39  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,334 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

birde ZOTAC 8800GT AMP! EDİTİON'ı nerden aldınız onu merak ettim?piyasada bulmak gerçekten zor...

DRAGON711
01-01-2008, 03:24   |  #40  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
157 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

bence de 8800GT al bak keyfine testlerde fln 3870'e göre öndeydi Forewer 8800GT bende bu kartı düşünüodum ama para gereği MSI HD3850 alacağım.:(

Tatari
01-01-2008, 13:02   |  #41  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
31 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Arkadaşlar 8800GT alacak arkadaşlara biraz daha para biriktirip 8800GTS(G92) yeni verisiyonunu almasını tavsiye ederim.8800GTS G92 olmasına dikkat edin çünkü eskileri GT den daha düşük model olmaktadır ama G92 ler GT' den daha verimli fakat beklemenizi 98** serisi bi ekran kartı almanızı tavsiye ederim nede olsa her gün ekran kartı almıcaz :) iyi seneler

Jorell
01-01-2008, 13:04   |  #42  
Jorell avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
621 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Onu bekliceksin sonra dicek örneğin Intel dicek işte nisanda yeni işlemciler çıkcak dicek , onları bekliceksin derken hiçbir şey alamıcaksın  =)

O yüzden şimdi günün en iyisini ya da en iyilerinden birisini topla geç .. masaüstü sonuçta , istediğin zaman parça değiştirirsin ..

Tatari
01-01-2008, 13:41   |  #43  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
31 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

oda doğru ama paranızı şu günlerde boşa harcamayın bildiğim kadarı ile Dx10.1 desteklemiyor heralde 8800 serisi belkide yanlışımdır fakat beleyip OpenGL3.0 PCI-X 2.0 Dx10.1 li 9*** serisi ekran kartı almak daha mantıklı şu aylarda tabiki yanılıyorda olabilirim

erdem187
01-01-2008, 14:10   |  #44  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,334 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

bi tane alacaksın tam olacak..8800GT yada 8800GTX gibi kart aldın mı zaten 9*** serisini beklemenize gerek yok.bence CRYSİS hariç söylediğim ekran kartları çoğu oyunda en yüksek kalitede oynatıyor....

Jorell
01-01-2008, 14:11   |  #45  
Jorell avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
621 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

10.1 ' i desteklemiyor .. HD3850 ve HD3870 destekliyor ..

9 serisi destekleyecek sanırım 10.1'i ..

8800GT Dx10 destekliyor ..

dmx59
02-01-2008, 02:57   |  #46  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
138 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008


BEN ATI HD 2900 PRO KULLANICISIYIM. AMA SU AN ZOTAC 8800 GT ALIRSAN EN DOĞRU SECIMI YAPMIS OLURSUN.

cide37
02-01-2008, 14:45   |  #47  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007
erdem187
birde ZOTAC 8800GT AMP! EDİTİON'ı nerden aldınız onu merak ettim?piyasada bulmak gerçekten zor...
erdem cvp biraz geç oldu kusura bakma. Kadıköy eksen bilgisayardan aldım. Adam bana benden başkası bu kartı bulamaz dedi. Gerçekten nereye gitsem yoktu. 3 gün sonra geldi.

Jorell
02-01-2008, 15:10   |  #48  
Jorell avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
621 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

Neden Zotac az bulunuyor ki ?

selim919
02-01-2008, 16:26   |  #49  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
102 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

en çok kullanılan olduğundan olabilir bence

erdem187
02-01-2008, 16:52   |  #50  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,334 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007
selim919
en çok kullanılan olduğundan olabilir
daha zotac yeni bir firma bu kadar çok kullanılması çok  değişik işler çıkarttığındandır...fan boyutunu her iki versiyonundada değiştirmesi vb...