ekran kartı ram kullanımı

efe_efe
22-10-2008, 20:10   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
117 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

 

slm benim ekran kartı 512 pcı exp bilgisayarda 1024 olarak görünüyor ekran kartı bellekten o miktarı kullanıyormu acaba ve kullanıyorsa performansa etkisi nedir ?ve nasıl engelleyebiliriz tşk?

Quad-Core
22-10-2008, 20:46   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

eğer onboard dışında pci yuvasına takılan ekran kartları çok zor duruma düşmedikleri sürüce ramdan bellek çalmazlar ki sende 512 mb ekran kartık var..Yani çalması imkansız..Ama soruyu pek anlamadım biraz daha açıklıyıc bir dil kullansan ben ve diğer arkadaşlar sana yardımcı olabiliriz.

efe_efe
22-10-2008, 20:51   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
117 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

sorduğum sorunun cavabını vermişsin tşk... zaten elimdeki kart düşük seviye... palit x1550 512 mb
sorum 512 pcı ekran kartı kullanıyom sistemde 1 gb olarak görünüyo bunun sebebi ne? eğer ram den çalıyosa nasıl düzelte biliriz oyun dışındaki işlemlere etkisi varmıdır...
verdiğin cvp yeterli tşk

Quad-Core
22-10-2008, 20:56   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
844 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

512mb ekran kartının sistemde 1gb gibi görünmesi değişik bi durum..Büyük ihtimal (eğer windows altına bakıyorsan) windows bombalama yapmış olabilir..Yada daha profesyonel programlar kullanabilirsin donanım hakkında bilgi edinmek için..ör: everest home..

efe_efe
22-10-2008, 21:01   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
117 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

ekran kartım 512/1024 mb 1 gb ram olduğu zaman 1024 e çıkıyormuş diye yazıyodu kutuda 512mb up to 1024 1gb ram işte benim sorumda bu windows ortamında neden böle görünüyor....
eğer ram den çalıyosa nasıl düzeltilebilir zaten oyunlara fazla bi etkisi yok...

Son Düzenleme: efe_efe ~ 22 Ekim 2008 21:01
ugur204
22-10-2008, 21:27   |  #6  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

ekran kartın paylaşımlı anlamına geliyor o.

efe_efe
23-10-2008, 16:53   |  #7  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
117 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

paylaşımlı olduğunu biliyomda...
neyse oyunlardayken gerektiği zaman ramdan destek alıyor... nedeni bu
windows ortamıonda neden 1024 olarak görünüyo onu anlamadım

Reborn91
23-10-2008, 19:27   |  #8  
Reborn91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Vista ise benim 256mb 8600gt yi de 1024 olarak görüyor. Bir sorun teşkil etmez.