Ekran kartı tavsiyesi???

Seskuec
30-06-2011, 15:24   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

 

Anakart:MSI K9AGM2 (MS-7327)
İşlemci:AMD Athlon (tm) 64 Processor  3200+2.00Ghz
Ram:Kingston 1gb ram
Şu an kullandığım ekran kartı:Ati radeon x1550 series
bütçem:200 lira

Arkadaşlar bu sisteme uygun ekran kartı tavsiyelerinizi bekliyorum.Kaldırmayacağanı bile bile resident evil 5 i kurdum belki açar die =) olmadı tabikide.Arkdaşımdan ödünç  (hp pavilion dv6 )notebook aldım ona kurdum aynı oyunu o gayet güzel açtı bu seferde felaket ısınmaya başladı bir zaman sonra -w-a-s-d- tuşları ısındı oyun kasmaya başladı bende korktum pahalı makine emanet zaten bişey olur diye daha oynamadım notebook soğutucu baktım en iyi soğutmayı zalman die bir marka yapıo diyolar.o desen 100 liradan başlıo.En iyisimi ben kendi masa üstü pc mde oynayayım.İnşallah açacak sistem vardır benim pc e uygun Teşekkürler saygılar...

sasax
30-06-2011, 15:47   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
692 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

Ati hd 4650 fazlası işlemci ile darboğaz yapar...

musti123
30-06-2011, 15:54   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
162 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

o kartı hiç alma daha iyi kullananlardan duydum araştırdım oyunlarda sorun yaratıyormuş siyah ekran gibisinden ama tercih senin biz sadece uyardık.

Seskuec
30-06-2011, 16:16   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

Cevaplar için sağolun üstadlarım.Yokmu başka alternatifim alabileceğim bi ekran kartı oyun oynarken sıkıntı yaşamamak için.Linkte koyarsanız şunu al gibisinden çok memnun olurum bugün alacam sizin verdiğiniz örneklerin bir tanesini.Yeterki sıkıntısız oyun oynayayım.Başka birşey istemiyorum...

musti123
30-06-2011, 16:19   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
162 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

bende senin gibi düşünüyordum yeni pc topladım 700-800 tl bütçen varsa oyun bilgisayarı toplayabilirsin.

Seskuec
30-06-2011, 16:41   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011
Alıntı: musti123  
bende senin gibi düşünüyordum yeni pc topladım 700-800 tl bütçen varsa oyun bilgisayarı toplayabilirsin.
Yok abicim o kadar bütçem ya valla bu kadar parayı şu an için zor biriktirdim zaten.Olsa fazla param ödünç notebooka kaliteli bir soğutucu alırdım aslında.