ekran kartımı görmüyor.

chaose
22-05-2011, 18:09   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

 

Arkadaşlar ben XP kullanıyordum daha sonra bilgisayarıma format attırıp windows 7 yükledim. Ekran kartım Nvidia 8600 M GT ama baktığımda VGA gösteriyor. CD'sini kaybettim . Nasıl çözebilirim?

chaose
22-05-2011, 18:19   |  #2  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

arkadaşlar nolur yardım..

mustafa2526
22-05-2011, 18:25   |  #3  
mustafa2526 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
709 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

http://www.pcpitstop.com/drivers ... Force~8600M~GT.html incele bir...
http://tr.driver-downloader.com/ ... windows7-64bit.html
http://tr.driver-downloader.com/ ... indir/windows7.html

Son Düzenleme: mustafa2526 ~ 22 Mayıs 2011 18:27
chaose
22-05-2011, 18:34   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

teşekkürler deniyorum şu an

Kapalı Hesap (203105)
22-05-2011, 18:39   |  #5  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

o kullandığınız pc laptop sanırım ve işletim sisteminiz de 32 bit mi  ben size kendi sitesinden bulayım driver ini  tabi sorduklarımı cevaplamanız lazım

mustafa2526
22-05-2011, 18:43   |  #6  
mustafa2526 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
709 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

32 bit xp : http://www.nvidia.com/object/not ... 58-whql-driver.html
64 bit xp : http://www.nvidia.com/object/not ... 58-whql-driver.html
32 win7 : http://www.nvidia.com/object/not ... 61-whql-driver.html
64 bit win7 : http://www.nvidia.com/object/not ... 61-whql-driver.html

chaose
22-05-2011, 18:46   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

mustafa ben o gönderdiğini ilk indirdim yanında başka şeyler de indirdim belki onlardandır ama sürücü çalıştırmadı yani ekran gelmiyodu. Şimdi daha temkinli davranmak istiyorum. PC dizüstü 64 bit win7

chaose
22-05-2011, 18:48   |  #8  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

glsckn tamam olur bekliyorum sorularını

M.G.G
22-05-2011, 18:52   |  #9  
M.G.G avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

http://www.nvidia.com/object/not ... 61-whql-driver.html
istedğiniz driver bu sorun yok ;)

chaose
22-05-2011, 18:54   |  #10  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

peki indiriyorum.

chaose
22-05-2011, 18:56   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

arkadaşlar bu grafik sürücüsü vs. yüklüyor benim bilgisayarım direk sürücüyü göremiyor. Yani bilinmeyen aygıtlarda 3 şey var biri muhtemelen o. Bu sanki güncelleme yapıyor?

chaose
22-05-2011, 18:59   |  #12  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

arkadaşlar indirdim yükledim aygıt sürücüsü yazılımı yükleniyor dedi ve yüklenemedi dedi.

Kapalı Hesap (203105)
22-05-2011, 19:00   |  #13  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011
Alıntı: M.G.G  
arkadaş gerekli link i vermiş

chaose
22-05-2011, 19:01   |  #14  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

ya onu indirdim yüklenemedi diyor.

M.G.G
22-05-2011, 19:21   |  #15  
M.G.G avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,367 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009
Alıntı: chaose  
ya onu indirdim yüklenemedi diyor.
Denetim masasından sürücüleri sil tekrar dene(Nvidia ile ilgili olan herşeyi sil ;)).Yanlız kurulumu çalıştırmadan önce kurulum dosyasının üstüne "sağtuş\yönetici olarak çalıştır" yap ;)

chaose
24-05-2011, 20:13   |  #16  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

ya yaptım gene windows 7 windows başlatılıyor geliyo sonra ekran kararıyo arkadan ses falan geliyo ama ekran yok.