En iyi Muhasebe Programı Hangisidir?

DoubleTrouble
24-11-2017, 22:41   |  #26  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2017

Tamamen ücretsiz olan ön muhasebe programları için destek alma imkanı çok kısıtlı oluyor.
Aynı zamanda bunlar windows uygulaması olduğu için kurulum, yedekleme vb. gerekiyor.
İhtiyaçlarınız çok detaylı değilse Excel kullanarak kendinize bir sistem oluşturabilirsiniz.

Ücretsiz değil ama çok uygun fiyatlı online bir çözüm var. Onu da deneyebilirsiniz. 
www.kobifit.com

İçerisinde Gelir-Gider, Cari, Kasa, Banka, Stok, Depo... özellikler var.

SılaBaşak
07-12-2017, 20:35   |  #27  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2017

Aymet firmasının yeni Mobil Muhasebe Pro ürününü inceliyorum, gerçekten çok iyi bir uygulama. Şirket dışındayken tüm işlerimi yapabiliyorum ayrıca şirkettekilerin yaptığı tüm işlemleri online takip edebiliyorum. Sıcak satış içinde oldukça iyi bir ürün bence. El terminalini bitirmişler resmen.

SılaBaşak bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 3 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
velicetintas
05-01-2018, 00:19   |  #28  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2018

Yaylasoft Ticari Entegre muhasebe programını herkese tavsiye ederim. Birkaç yıldır kullanıyorum memnunum kullanıcı dostu bir yazılım.

Yeni sürümlerin tümünden ücretsiz yararlandırıyorlar programın lisans süresi sınırsız.. teknik destek ücreti yok. program ücreti makul.


melihaterzi
12-01-2018, 14:02   |  #29  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 7
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2016
Alıntı: SılaBaşak  
Aymet firmasının yeni Mobil Muhasebe Pro ürününü inceliyorum, gerçekten çok iyi bir uygulama. Şirket dışındayken tüm işlerimi yapabiliyorum ayrıca şirkettekilerin yaptığı tüm işlemleri online takip edebiliyorum. Sıcak satış içinde oldukça iyi bir ürün bence. El terminalini bitirmişler resmen.
 

Evet bende Aymet'in muhasebe programını kullanıyorum gerçekten güzel bir ürün, sorunsuz çalışıyor ve işimi de kolayca görüyorum. Ancak mobil programı denemedim, en kısa sürede onu da denemek isterim. Tavsiyeniz için teşekkürler.

melihaterzi bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
4juandiaz
16-02-2018, 16:49   |  #30  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2018

biz 2 yıldır medipa yazılımın programını kullanıyoruz işimizi çok rahat görüyor ön muhasebe işi için gayet kullanışlı hemde ucuza aldık. ilk aldığınızda programı anlatırlar size fatura dizaynını ya siz yaparsınız ya onlara yaptırırsınız sonra destek isteyeceğiniz bir şey olmaz zaten kullanımı kolay google'da aratınca çıkıyor ama yinede link vereyim www.medipayazilim.com

melihaterzi
17-02-2018, 11:13   |  #31  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 7
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2016

En sonunda zaman bulup Aymet Mobil Muhasebe programını denedim, gerçekten Sıla hanımın dediği gibi çok güzelmiş, hem de ana muhasebe kayıtlarınızla entegre çalışıyor, her yerden cep telefonunuzla işlem yapabiliyorsunuz. Tavsiye ederim.

melihaterzi bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
Tolstoy
17-02-2018, 15:44   |  #32  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
381 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Güvenlik bölümü ile Muhasebe programının ne ilgisi var ? Reklamınızı kurallar elveriyorsa ilgili bölümlerde yapmanızı öneririm. Aksi taktirde bu bölüme zarar veriyorsunuz. Duyarlı olalım arkadaşlar..

FIKRET DEMİR
09-03-2018, 14:51   |  #33  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2018
Alıntı: Lider47  
En iyi Muhasabe programı Hangisidir?Acaba yardımcı Olabilir Misiniz?
 Bizim kendi programımız var. ELYT YAZILIM bünyesinde.

Daha kolay ve personel yerine daha çok program çalıştırarak kolaylaştırdık

ELYT YAZILIM  bir DEMIR TEKNOLOJI iştirakidir.

Fikret DEMİR

0532 415 75 83


ELYT YAZILIM

Muhasebe Stok teklif E işlemler konusunda diğer programlara göre daha kolay olduğumuzu düşünüyoruz


Merhaba bu konuda sanıyorum çok fazla alternatif yok gibi milyonlarca firma var ve 10 civarında program yazan firma var

FIKRET DEMİR
09-03-2018, 18:21   |  #34  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2018

ELYT Muhasebe Yazılı­mı Bir işletmenin;


  • Stok işlemleri, pers­onel işlemleri,çek havuzu ile ödeme­de kullanılacak olan eft havale senet kredi kartı gibi yönt­emlerle hem alım sat­ım hem de ödeme ve gelir gider işlemler­inde büyük kolaylıkl­ar sağlar.
  • Teklif sisteminde is­tenildiği an teklifin direk satışa sunu­lması veya teklifin yapılan satışını ipt­al edilmesi olanakla­rı ile büyük kolayl­ık sağlar.
  • Yapılantüm işlemlerin rapor­lamalarını kelime ba­zlı olarak tüm alanl­arda aramalarla çok detaylı veya çok öz­el aramalar yaparak çok kısa zamanda is­tenilen bilgilerin listelenmesine olanak tanır.
  • Personellerin tüm me­sai ve devamsızlık takibini yapmaya ola­nak tanıyarak tüm pe­rsonel maliyetlerinitakip etmemize olanak tanır.


  • Karekod`la tüm harek­etleri makbuzları, faturaları, listelene bilgileri ; PDF, Word, Excel vb. gibi dökümanlara aktarma­yı destekler.


  • Barkod okumayı deste­kler aynı zamanda ba­rkodları internet üzerinden tarayarak ekrana satış fiyatını ve adını yansıtarak otomatik giriş yap­ar.


  • Program tüm bilgiler­i, Bilgisayardaki kl­asörüne ve bulut si­stemi üzerine olmak üzere2 farklı yere yedek­leyerek tüm verileri güvence altına alır

Aslanlar
16-03-2018, 19:42   |  #35  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 3
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2018

Bende size katılıyorum Sıla hanım, Aymet programını beğendim.

Son Düzenleme: Aslanlar ~ 16 Mart 2018 19:45
Aslanlar bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 2 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
Erman Yapici
17-03-2018, 12:57   |  #36  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2018

Herkese Merhaba,
Son günlerde yaşanan kripto saldırıları sonrası suncularımıza kurularak localde çalışan logo mikro eta gibi programlar güvenlik ve donanım masraflarına girmeden kullanılamaz hale geldi.
Bende size Dia Yazılımı önereceğim tamamen bulutta çalışan bir çok sektöre yönelik çözümleri var.
Her programda stok cari tutup fatura kesebiliyoruz ancak bazı özellikler varki hayatımızı kolaylaştıracak onlardan bahsedeceğim size.
Restoran programı alıyorsak yemeksepeti entegrasyonu mutlaka olmalı mesela 2 ekrana bakmaktan yıldı insanlar
Eticaret kullanıyorsak siparişlerin direk programa düşmesini ve eklediğim stokların o an eticarettede otomatik yayınlanmasını sağlamalı.
Bulutta olması şubeli yapılarda çok artı katıyor istediğim anda istediğim yerden bağlanılabiliyor.Bulutta olduğu için çekincemiz vardı alışmış olduğumuz klavye kısayollarını kullanamama gibi kendi browserlarını yazmışlar masaüstü program gibi rahat kullanabiliyorsunuz.
Mobil versiyonu var.Android-İos versiyonlarında araçlarda fatura kesebiliyoruz.Mobilden barkod okutarak araçlardaki ürünlerin çıkışını yapıyoruz.
Crm modülü var potansiyellerimizi fırsatlarımızı takip ediyoruz.
Üretim Modülü var geri ve ileri izlenebilirlik.,Seri lot takibi,Makina ve istasyon doluluk oranlarına göre planlama modülleri var.
Efatura entegratörü olduğu için ayrı bir entegratör firmaylada muhattap olmuyorsunuz kontör ücretleri en ucuz olan firma diyebilirm.
Mağaza yönetimi modülleri var.Dokunmatik ekranda kullandığımız.
Saymakla bitmiyor anlıcağınız arkadaşlar destek konusunda direk satışları yok bayi üzerinden satış yapılıyor.
Ancak lisanslama yapıldıktan sonra 90 gün boyunca Dia destek hizmetlerinden ücretsiz destek alabiliyorsunuz.Zaten programın 90 günde uyarlaması tamamlanmış oluyor.Bayiniz sizinle sonraki süreçte istek sorunlarınızla ilgileniyor.
Paraşüt gibi aylık lisanslama değil.Lisansı satın alıyorsunuz.Cüzi miktar yıllık bulut hizmet bedeli ödüyorsunuz.
Tavsiye ederim...

Kağan Aktuna
23-03-2018, 15:25   |  #37  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2018
Alıntı: Aslanlar  
Bende size katılıyorum Sıla hanım, Aymet programını beğendim.
Bir süredir ben de Aymet programını test ediyordum, oldukça sade ve tüm işlerimi yapabildiğim bir program olduğunu gördüğüm için satın aldım, şimdilik çok memnunum, bir sıkıntı yok, herşey yolunda.

Kağan Aktuna bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 2 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
cemremansiz
28-04-2018, 17:06   |  #38  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2018

şahıs veya limited şirket iseniz Cari, Kasa, Stok, Fatura, İrsaliye, Çek, Senet, Teklif, Sipariş, Banka, Personel takibi için kullanımı kolay ve profesyonel bir arayüz ile FENESOFT ÖN MUHASEBE PRO programını öneririm.

piyasada bundan daha kolay kullanımı olan ve tüm işletim sistemleri ile sorunsuz çalışan bir ön muhasebe programı bulamazsınız, tecrübeyle sabittir.

MertIven
02-05-2018, 17:54   |  #39  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2018

Bazı firmalar  DOS ortamında çalışmaya devam ediyor. Bunlar günümüzde kullanmak çok zor. Dos ortamı mı kaldı Allah aşkına. Hem destekleri de çok pahalı tok satıcı çoğu. Yine de kullanım yerine göre değişiklik göstermek ile birlikte resmi muhasebe kullanmayı düşünüyorsanız Zirve Muhasebe şu anda revaşta. Ama zirve de tasarım olarak Dos tan iyi olmasına rağmen Windows tasarımları baştan savma olmuş. 

Eğer Kobi iseniz ve Muhasebenin m'sinden anlamam diyorsanız kolay ve yeni teknoloji ile yazılmış bizzat kendimim kullandığı L10 Muhasebe var. Windows 8 ile birlikte gelen metro tasarım temel almışlar ve web arayüzünü andıran masa üstü muhasebe programı. Aynı zaman da Responsive yani tüm bilgisayarlarını ekranlarına uyum sağlaya biliyor. L10 Muhasebe asıl hedef kitlesi Kobi olan bu yazılım destekleri de çok iyi. Gereksiz çağrı merkezi ve santral  ile uğraşmıyorsunuz. Direk olarak yetkili ile bağlantı kurulabiliyor. Kurulumu da çok kolay. Gereksiz eklentileri programları yükleme gereği duymuyor, tüm ihtiyacını internetten bulup bilgisayarınıza kurulum yapıyor. Eskiden olduğu gibi bir gün boyunca kurulum yapmıyor, max 15 dk kurulum gerçekleşmiş oluyor. Kendiniz de indirip ileri ileri diyerek kurulumu tamamlaya biliyorsunuz. 

Online çalışan web bulut muhasebe istiyorsanız ve eğer kobi iseniz paraşüt accounting bizim hesap vb online muhasebe programları var. Ama büyük bir işletme iseniz muhtemelen işnizi görmeyecektir. En büyük dez avantajı internet olmadan çalışmıyor olması.

MertIven bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
dargman29
12-05-2018, 01:01   |  #40  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
23 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2017

banada bir tane lazım. logo almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz

Enis Oğuzhan
21-05-2018, 09:39   |  #41  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2018

Merhabalar,

Golden ERP esnaf paket işinizi görür. Turbim.com resmi web sitesinden programın 30 günlük deneme sürümünü indirebilirsiniz. 30 Hazirana kadar tek kullanıcı fiyatı 599 TL.  Program SQL kullanıyor fakat access bilen biri programdan istediği raporu alabiliyor.

Daha fazlasına ihtiyacınız varsa diğer paketlerde resmi muhasebe, insan kaynakları, satış, satınalma ve üretim de mevcut.

Son Düzenleme: Enis Oğuzhan ~ 21 Mayıs 2018 09:43
YükselSolmaz
02-08-2018, 10:32   |  #42  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2018

Arkadaşlar geçenlerde bu site üzerinden bir tavsiye üzerine Mobilys diye yeni bir program kullanmaya başladık. Bir süredir kullanıyoruz, sayesinde derin bir nefes aldık. İşin içinden çıkamaz  haldeydik. Kullandığım teklif, tahsilat, fatura ve stok modüllerini fazlasıyla işimizi gördü. Diğer modülleriyle ilgili bir fikrim yok. Destek ekibi de gayet iyi. Tavsiye ederim.

Oğuzhan İsa Temiz
12-09-2018, 11:51   |  #43  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2018

Uyumsoft Muhasebe yönetimini tavsiye ederim arkadaşlar. Ben muhasebeci ile kavga ettikten sonra muhasebe ve finans yönetimimizi çok uygun fiyata yapıyorlar sağolsunlar. Devlet destekli bir firma olduğundan da bir problem yaşamadım şuana kadar. Eğer program olarak derseniz de logo tiger tavsiye ederim.

melihaterzi
15-09-2018, 13:44   |  #44  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 7
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2016
Alıntı: dargman29  
banada bir tane lazım. logo almayı düşünüyorum tavsiye
 

Daha önce bu konuda detaylı bir yazıyı ya bu forumda veya bir başka yerde de yazmıştım. Burada tekrar kısaca yardımcı olmaya çalışayım. Bana sorarsanız hangi programı alacağınıza karar vermeden önce neye ihtiyacınız olduğunu tespit etmeli ve ona göre seçenekleri araştırmalısınız. Mesela siz "logo almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz" yazmışsınız, evet tavsiye ederim ancak eğer işletmenizin özellikle ticari işlemlerini tutmak istiyorsanız ve işletme büyüklüğünüz en azından 50 ve üzeri personel barındırıyorsa, bir de en azından ortalama 15.000 TL civarı bir para ödeyebilecekseniz Logo olabilir. Eğer siz öncelikli olarak resmi muhasebenizi tutmak istiyorsanız o zaman Zirve veya Eta programlarını tavsiye edebilirim. Ancak ticari işlemlerinizi tutmak istiyorsanız ve personel sayınız 40-50'den daha azsa ve bu işe ayıracağınız bütçeniz 10.000 TL'nin altında ise size tavsiyem Aymet programı olur.

Yani sizin anlayacağınız öncelikle birinci amacınız ticari faaliyetlerinizi takip etmek için mi yoksa resmi muhasebe işlemlerinizi takip etmek için mi istiyorsunuz. Aslında yukarıda adı geçen tüm programlarda her iki işi de yaparlar ama bazıları ticari işlemlerin takibinde daha iyidir (Logo ve Aymet gibi) bazıları da resmi muhasebe işlemlerinin takibinde iyidir (Zirve ve Eta gibi) Tabii ki bu programların dışında da başka bir çok alternatif var ama ben kısaca özetlemeye çalışıyorum ve öncelikli tavsiye edeceğim programları burada belirtmek istiyorum.

Karar vermek zor ama iyi araştırmakta fayda var, kolay gelsin.

Eray Kemerci
17-09-2018, 10:36   |  #45  
Eray Kemerci avatarı
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

uyumsoftu öneririm

https://www.uyumsoft.com/smmm-programi

Destekleri çok iyi problem olduğunda hızlı dönüş yapıyorlar

YSFSNDL
21-11-2018, 10:17   |  #46  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2018

Merhabalar,
Orman ürünleri sektöründe hizmet vermekte olan bir firmayız. Hem üretimimiz hem de toptan ticaretimiz var.
Yaklaşık olarak 2 yıldır Atiker Yazılım ürünlerini kullanıyoruz. Ticari, E-Belge, Üretim ve İnsan Kaynakları modülünü 20 kullanıcı seviyesinde aktif kullanıyoruz.
Daha önceki kullanmış olduğumuz yazılımla ilgili destek alma konusunda sıkıntılarımız vardı. Bir sorunumuz olduğunda geri dönüş yapmaları 1-2 günü bulabiliyordu. Bazen de olanı olduğu gibi kabullenmek zorunda kalıyorduk.
Atiker Yazılım'la şu ana kadar herhangi bir sorun yaşamadık. Yerli bir firma olması dolayısıyla çözüme ulaşmamız daha kolay oluyor.
Atiker Yazılım'a geçmemizin en önemli etkenlerinden biriside Müşterimizle ve tedarikçilerimizle olan bağlantılarımızın takibini yapmak istememizdi.
Daha önceki yazılım firması bu modül için bize çok fahiş bir fiyat çekti. Ayrıca bu modül ile ilgili bir sunum alamadık, bayinin bu modül hakkında bilgisi olmadığını sezinledik.
Bilgi işlem firmamızın yoğun tavsiyesi üzerine Atiker Yazılım'la görüştük. Bizim için bağlantı ve fiyat listelerinin kritik olduğunu söyledik. Bize bir demo yaptılar.
Şuan 40 tane fiyat listesi, 140 tane bağlantı ile sistemimiz tıkır tıkır işliyor. Daha önce fiyatlar, fabrikanın göndermiş olduğu fiyat listelerinden hesap makinesiyle hesaplanarak giriliyordu.
Ve bu işi 8 kişi yapıyordu. Şuan sipariş girişi yapan 3 kişi var. Atiker Yazılım'a çok teşekkürlerimizi sunuyoruz. Yerli ve milli yazılımı destekliyoruz.
İlave olarak mobil desteği sayesinde (ios - android) istediğim yerde istediğim zaman bilgilerime ulaşabiliyorum

cemrealagoz99
24-01-2019, 15:32   |  #47  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2019

senin sayende bende nasiplendim teşekkürler

ElifNaz18
27-01-2019, 23:23   |  #48  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2018
Alıntı: melihaterzi  
Daha önce bu konuda detaylı bir yazıyı ya bu forumda veya bir başka yerde de yazmıştım. Burada tekrar kısaca yardımcı olmaya çalışayım. Bana sorarsanız hangi programı alacağınıza karar vermeden önce neye ihtiyacınız olduğunu tespit etmeli ve ona göre seçenekleri araştırmalısınız. Mesela siz "logo almayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz" yazmışsınız, evet tavsiye ederim ancak eğer işletmenizin özellikle ticari işlemlerini tutmak istiyorsanız ve işletme büyüklüğünüz en azından 50 ve üzeri personel barındırıyorsa, bir de en azından ortalama 15.000 TL civarı bir para ödeyebilecekseniz Logo olabilir. Eğer siz öncelikli olarak resmi muhasebenizi tutmak istiyorsanız o zaman Zirve veya Eta programlarını tavsiye edebilirim. Ancak ticari işlemlerinizi tutmak istiyorsanız ve personel sayınız 40-50'den daha azsa ve bu işe ayıracağınız bütçeniz 10.000 TL'nin altında ise size tavsiyem Aymet programı olur.

Yani sizin anlayacağınız öncelikle birinci amacınız ticari faaliyetlerinizi takip etmek için mi yoksa resmi muhasebe işlemlerinizi takip etmek için mi istiyorsunuz. Aslında yukarıda adı geçen tüm programlarda her iki işi de yaparlar ama bazıları ticari işlemlerin takibinde daha iyidir (Logo ve Aymet gibi) bazıları da resmi muhasebe işlemlerinin takibinde iyidir (Zirve ve Eta gibi) Tabii ki bu programların dışında da başka bir çok alternatif var ama ben kısaca özetlemeye çalışıyorum ve öncelikli tavsiye edeceğim programları burada belirtmek istiyorum.

Karar vermek zor ama iyi araştırmakta fayda var, kolay gelsin.

 Aynen katılıyorum,ben Aymet muhasebe programı aldım,çok memnunum.

Emin26
30-01-2019, 11:05   |  #49  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2018

Merhabalar ben Eskişehir Arıman Hırdavatta satış ve pazarlama sorumlusu olarak görev yapıyorum. Bundan 2 ay öncesine kadar siz gibi bir ön muhasebe programı arıyordum. Fakat onun haricinde görev ve iş yönetimi için ayrı bir program kullanıyordum. Hepsi hem iş yükü açısında zor hem de ücret açısından maliyetli oluyordu. Bizde bunun için hepsini içinde barındıran bir program arayışı içine girdik. Netten kısa bir araştırma sonunda Evobulut buldum. 14 günlük bir demo sürecinde inceleme fırsatı bulduk. Hem görev ve iş yönetimini içinde barındıran hem de ön muhasebe kısmı bulunan güzel bir program. Sonrasında deneme amaçlı olarak aylık 2 kullanıcı olarak kullanmaya karar verdik. Oldukça memnunuz şimdi 2 yıllık Evobulut kullanıcısıyz. İncelemek isterseniz linki aşağıya bırakıyorum.

Ön Muhasebe

KuzeyKoprusu
14-02-2019, 11:17   |  #50  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2018

Bir alternatif olarak incelemenizi öneririm;

FORTIS Ön Muhasebe Programı

https://www.fortismuhasebe.com/

Son Düzenleme: KuzeyKoprusu ~ 14 Şubat 2019 11:18