En iyi Strataji Oyunları

burak_55
11-05-2007, 23:09   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Abi ben The Battle for Middle - Earth onu çok beğeniyorum.
Beyler Sizinde Fikriniz Alalım..

arslankurt
12-05-2007, 11:03   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
393 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

En iyisi COMMAND & CONQUER başka söze gerek yok...
BFME 2'yi de oynadım ama bitirdikten sonra tekrar oynamak gelmedi içimden.C&C'de bitir bitir yine oyna bıkma diye bişey olmuyor

burak_55
12-05-2007, 16:38   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Bende COMMAND & CONQUER var ama keygeni bilmediğim için daha oynamadım.BideEmpires Dawn of the World var oda iyi oyun.

chaosmaker
13-05-2007, 00:28   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
250 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

kulağım warcraft frozenthrone diye çınlıo....

159
18-05-2007, 20:34   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

the Lord Of The Rings The Battle For Middle Earth 1
abi o nazgülleri yönlendirişim surlardaki adamların bağırışı beni he pçok etkiler kale savunmalarım Mordora Karanlık Kapılara dalışım bu liste böyle uzayıp gider :D

Son Düzenleme: 159 ~ 19 Mayıs 2007 12:08
BOOMFUNKMCS
18-05-2007, 20:44   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
3,375 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Age Of Empires serisi ve comandos serisi

PcMaKeR
20-05-2007, 01:05   |  #7  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

aoe ile aom den başkasını sevmiyom ağalar.

BOOMFUNKMCS
20-05-2007, 01:07   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 11
3,375 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
PcMaKeR
aoe ile aom den başkasını sevmiyom ağalar.
aom Titan versiyonunu oynadınmı?

daha etkileyici.

arslankurt
20-05-2007, 19:02   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
393 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

Starcraft2 de çıktı :))))

hayaletnedved
03-11-2007, 00:35   |  #10  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

BENCE EN GÜZELİ ROME TOTAL WAR SÜPER Bİ OYUN BENCE

onurcakir1903
03-11-2007, 12:51   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
340 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

Konu biraz hortlamış.BeğendimMedieval 2 nin üstüne strateji tanımam.Command&Conquer3: Tiberium Wars ı da severim.

zotop
05-11-2007, 23:33   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
133 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

s.a command serisi derim baskada demem selametle