en ucuz parçaların içinden en iyi toplama sistem?

yakuza_
05-11-2008, 11:42   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
349 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

 

amd athlon 4000 x2
msi K9N6PGM2-V AM2 DDR2 800MHZ vga anakart
1 gb kingston 800mhz ddr2 ram
1 gb geforge 8500gt ddr2
250 gb samsung sata hdd
17'' samsung 732 nw lcd ekran
kart okuyucu
dvdrw
codegen kasa 400 watt
genius klv+mause
webcam a4 tech
creative 1+1 speaker

fiyat 900 ytl.
sistem oyun ve ofis uygulamaları için kurulacak.
benim seçtiklerim bunlar ama yardımcı olursanız sevinirim, sizinde son bir görüşünüzü almak istiyorum. saygılar

Son Düzenleme: yakuza_ ~ 05 Kasım 2008 11:44
I_LoreNzo_I
05-11-2008, 12:10   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
643 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

BOARD : MSI K9A2 CF-F : 96 $ + KDV
CPU : AMD X2 5000+ 2.6 GHz ( 65nm) = 74 $ + KDV
E.KARTI : HIS ATI X1650 PRO 512MB 128BIT DDR2 : 48 $ + KDV
HDD : SAMSUNG 320GB SATA2 16MB CACHE : 54 $ + KDV
RAM : KINGSTON 2GB 800MHZ DDR2 : 36 $ + KDV
DVD W. : PHILIPS SPD-251 4BM 20X : 25 $ + KDV
KLAVYE/MOUSE : A4 TECH KB-21 & OP-51D : 15 $ + KDV
KASA : AOPEN QF50G 350W : 62 $ + KDV
LCD : SAMSUNG 920NW 19'' 5MS : 169 $ + KDV

mavibilgisayarın sitesinden topladım arkadaşım..ofis için arkadaşıma böyle bir şey toplayacaktım..ama sen oyunda istediğin için ekran kartında bi değişiklik yapabilirsin..ama ayda bi oyun oynucaksan bu yeterli..hatta hiç oynamayacaksan anakartın 780 yongalısını al board vga'yı kullan :)parçalarda değişiklik yapabilirsin ben mavibilgisayarın stoklarına göre yaptım bu sistemi ...birde cpu alırken 65nm teknolojili olanlarından al amd'lerde ;)

I_LoreNzo_I
05-11-2008, 12:50   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
643 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

bu da hepsiburada'dan yaptım..aynı orantı da ama daha stabil diye düşündüm...monitör hariç 370 $ + kdv tututo...

gigabyte ga-ma69vm-s2 , amd 64 x2 5200 + 2.7 ghz , kıngston 2gb 800mhz ram , sapphire ati x1650 pro 512mb 128bit ddr2 , samsung 320gb 7200rpm 16mb sata2 , aopen qf50-j02 350w , lgh20nb 20x sata , a4 tech kb-21 + op-620 ...

monitör de eklemek istersen philips 190cw8fb 19' 5ms modelini öneririrm..280 ytl o da .. hepsi toplam 950 ytl e geliyo 1.5 dolar kuruyla..umarım işini görür arkadaşım ;)

Son Düzenleme: I_LoreNzo_I ~ 05 Kasım 2008 12:53
I_LoreNzo_I
05-11-2008, 13:15   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
643 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

biraz eski bi teknoloji ama monitörü samsung 793df 17'' crt monitör olarak seçersen 460 $ + kdv e komple bi bilgisayar sahini olmuş oluyosun :)

Razorback
05-11-2008, 16:40   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
712 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

Lorenzo arkadaşım önerilerin için teşekkürler.
2 gün sonra bunlardan birini alacağız kuzenim yakuzayla beraber.
msi anakartlı olanı tam bir f/p ürünü. büyük ihtimal o alınır.
yalnız crt monitor alınmayacak çünkü kullanacak kardeşlerden biri gözlerinden rahatsızmış o bakımdan lcd istiyorlar

Son Düzenleme: Razorback ~ 05 Kasım 2008 16:43
I_LoreNzo_I
05-11-2008, 17:08   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
643 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

hmm o zaman tabi haklısın lcd olarak philips'in dediğim model f/p olarak hoşuma gitti.bi incele istersen..msi bilmiyorum bana çok soğuk geliyo :) gigabyte board , amd cpu , sapphire gpu , seagate hdd , kingston ram ... bunlar benim favorilerim :)

Z1mBaBwE
05-11-2008, 18:46   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,674 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

Ekran kartı x1650 yerine HD3650 olabilir

mladenbmv
05-11-2008, 22:09   |  #8  
mladenbmv avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
497 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

aynı sistem bende var ama bende ram ler 2 gb ekran kartıda 8600gt ve son oyunların hepsini oynuyom rahat rahat tabii normal ayarlarda.

Reborn91
05-11-2008, 23:45   |  #9  
Reborn91 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
3,307 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Paranı elinde tut derim şu dolar düşşsün ne olur. Bekle biraz daha tabi böyle gidipte dolar 2 milyonda olabilir , işin turşusu çıkabilir. Senin tercihin. 8500GT yerine hd 3850 olabilir. Bu kadar..

kalevra21
13-11-2008, 02:36   |  #10  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
96 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

bence doların inmesini hiç bekleme kardeş sonu hüsran olabilir alacaksan dolara bakmaksızın al bi hafta daha bekleyeyim düşşün falan dersen pişman olursun bence,,, hiç belli olmaz bi bakmışsın dolar 2 nin üstüne bile çıkmış...

Burak ÇAKAY
15-11-2008, 14:56   |  #11  
Burak ÇAKAY avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

900 ytl'ye daha iyi bir sistem toplayabilirsin. işlemci ve ekran kartinı daha üst seviye yapmalısın bence yoksa topladığına pişman olursun. son çıkan oyunlardan bir tat alamazsın. bence lcd yerine crt al mönitörden kıs. daha teknolojik bir makina topla.

Burak ÇAKAY
15-11-2008, 19:05   |  #12  
Burak ÇAKAY avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
433 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2007

BIOSTAR MCP6P-M2+ AM2+ NVIDIA (GF6150) ANAKART

KEYSMART 17" FLAT MONİTÖR   

SEAGATE 250GB 7200RPM 8MB NCQ SATA2 SABİT DİSK

SAPPHIRE ATI HD 3650 512MB 128BIT DDR3 (DirectX 10.1) PCI-E x16 EKRAN KARTI 11127-04-20R / 21R

PHILIPS SPD2514BM 20X SİYAH/KUTUSUZ SATA DVD YAZICI

AMD ATHLON 64 X2 DUAL 6000+ 3.0GHz (SOKET 940) İŞLEMCİ

A4 TECH 7 IN 1 USB 2.0 KART OKUYUCU

A4 TECH KM-72620D Q-TR PS/2 STANDART KLAVYE+2X OPTİK MOUSE

GIGABYTE GZ-X3 400W SİYAH KASA

A4 TECH PK-635M MİKROFONLU WEBCAM

FRISBY MS-582 540W 1+1 SPEAKER

KINGSTON 1024MB 800MHZ DDR2 MEMORY KVR800D2N5/1G

TOPLAM 930YTL. Yani 900 o sisteme vermene yazık bence. Al sana güncel bir sistem.

17 LCD'ye 300 verceğine CRT'ye 100 ver böyle sistem topla derim ben. Ya da LCD yap ama bütçeyi artır birazcık. 1000 1100 falan yap lcd ile topla bu sistemi. ama sana kalmış. teşekkürler.

PuNiShEr.
17-08-2009, 03:44   |  #13  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
66 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

amd x2 7850 black                                            74$                                                                                gigabyte-ga-ma790x-ud4                                  124$                                                                                palit 9600gt sonic 1gb                                       112$                                                                               samsung 320 gb sata2                                        46$                                                                               samsung p2350                                                285$                                                                              lg h55n-s                                                        29$                                                                                  feel  hurricane 2                                            109$                                                                                                                                  toplam        790$