Evobulut Ip Santral Özelliği

Emin26
17-04-2019, 14:21   |  #1  
Emin26 avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2018

Merhabalar ben yaklaşık 2 yıldır bulut tabanlı sistem olan bir crm yazılımı kullanarak müşterilerimin takibini hızlıca yapabilmekteyim. Kullandığım program Evobulut. Bu yazılım üzerinden müşterilerim ile yaptığım telefon kayıtlarını ses dosyası şeklinde tutabiliyorum. Ayrıca kaç dk görüşmüşüm ne konuşmuşum hepsine ulaşmak mümkün. 

Bunu ise Ip santral özelliği ile birlikte yapabilmekteyiz. Evobulut firması Elfe santral ile çalışmakta ve bu santral firması gerekli api bağlantılarını gerçekleştirdikten sonra sizlerde programın içerisinden dahilileri tanımladıktan sonra gelen çağrıları cevaplayarak süreci yönetebilmektesiniz. Ayrıca gelen ve giden çağrılar ekranınızda gelen ve giden arama aktivitesi şeklinde açılmakta sizde bu sayfanın içerisine ne görüştüyseniz yazabiliyorsunuz. Bu metnin altına ses kayıt dosyasını yüklemekte.

Böylelikle müşterilerinizle en son ne konuşmuşsunuz ne aşamada kalmışsınız. Hızlı ve kolay bir şekilde bunların takibini sağlayabiliyorsunuz. Ayrıca aktivite kayıtları sayfasından gelen ve giden arama, gelen ve giden maile göre fitlreleyerek bu işlemlerin kontrolünü de yapabilmektesiniz.

Müşterilerinizle sizlerde böyle bir süreç yürütüyorsanız kesinlikle incelemenizi öneriyorum. Link aşağıda.

Evobulut Ip Santral