far cry 2 bölüm geçme lütfen yardım edin

memoali
08-11-2008, 12:02   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
108 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

 

arkadaşlar ben herşeyi yaptım ama bölümü geçemiyom bana elması bul diyo gps filan diyor bu nasıl olacak ayrıntılı açıklarmısınız şimdiden teşekkürler

dsof
08-11-2008, 16:53   |  #2  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
51 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2004

Mezbaha gibi yerde elemanla konuştuğun yer var ya.Oranın arkasında tren vagonları var onlardan birinin içinde çantada elmaslar.Ben de ordan sonra oynamadım sarmadı...

Mustilucky
09-01-2009, 16:54   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
47 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

selam arkadaşlar. memoali kardeş sen herşeyi yapmışsın bölüm geçemiyorsun ama ben daha ilk bölümü geçemedim. nasıl oynanır bulamadımda. ilk bölümde gidiyorum gidiyorum adam bayılıyor sonra uyandığımda yine aynı odadayım. hayret bişey. yardımcı olacak arkadaşa şimdiden teşekkürler.

Kapalı Hesap (76993)
09-01-2009, 17:43   |  #4  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,382 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Görev alanınızın dışına her çıkışınızda karakter bayılıyor. Ben %50'sini tamamladım görevlerin ilk bölümü pek hatırlamıyorum ancak ilk Slaugther House gibi bir yer var orada ki bölüm galiba o mu?

zaferzafer
13-01-2009, 16:37   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Ya ben crysis 2'yi yeni oynamaya başladım ama daha başında kaldım uçaktan çıktım ama ne yapacağım. kendine çatışma alanınıda uygun bir yer bul diyor uçaklar havadan sürekli bombalıyor ne yapacağım

69 PC 69
18-01-2009, 09:48   |  #6  
69 PC 69 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
242 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
zaferzafer
Ya ben crysis 2'yi yeni oynamaya başladım ama daha başında kaldım uçaktan çıktım ama ne yapacağım. kendine çatışma alanınıda uygun bir yer bul diyor uçaklar havadan sürekli bombalıyor ne yapacağı
haritada gösterilen yere gidersen bulursun.Göz kırpma

OyunUzamanıX
18-01-2009, 20:24   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Arkadaşım oyunun mission bölümünden uzaklaşırsan seni ger iatar o normal.Bir de ilaç meselesi var.ilacını alması lazım ara sıra H tuşu ile.Beğendim(ilaç biterse Pedere git o veriyor.)

İlk bölümde gbs aletleri var cephanelik olan yere git 5 e bas sağa tıkla diğer silahlığı göster yesil olunca tıkla...

zayed
18-01-2009, 20:30   |  #8  
zayed avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
326 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

arkadaşım far cry 2 de et doğrama ambarı gibi bir yer olacak işte orada tren vagonu var içeri girer girmez sol tarafta çanta var onu aç elması al.. türkçesi çıksa da oyunun rahat tadını çıkarsak..

zaferzafer
19-01-2009, 15:41   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

haritayı takip ettim escape olan noktaya geldim ama duvar var onu geçemiyorum başlamadan sıkıldım duvarı nasıl geçeceğim

wickerman
20-01-2009, 16:04   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
644 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2005
zaferzafer
haritayı takip ettim escape olan noktaya geldim ama duvar var onu geçemiyorum başlamadan sıkıldım duvarı nasıl geçeceğ
Başlardaki görevse tepenin üstüne çıkacaksınız.

eskut
07-04-2009, 21:47   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

ilk haritalı olan yerde elması nasıl bulacağımı hala anlamadım arkadaşlar. haritanın sonuna kadar gittim, askerleri öldürdüm ama elmas çantasını hiç biryerde bulamadım. Lütfen ilk bölümü geçenler söylesinde şu oyunu silmeyeyim.

barobaso
25-08-2009, 19:12   |  #12  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

arkadaşlar göreve ilk başta 5-6 kişiyle başlıyorsu geminin içinde kapta lee  o gemmini diğer tarafında ama ben oraya gidemiyorum

barobaso
25-08-2009, 19:14   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

arkadaşlar göreve ilk başta 5-6 kişiyle başlıyorsu geminin içinde kapta lee  o gemmini diğer tarafında ama ben oraya gidemiyorum

alien_fx
25-08-2009, 22:06   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,676 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

benim cevabım iki kelime;
oyunu bırak
az ve öz

limalagun
31-12-2009, 09:56   |  #15  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
15 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

arkadaşlar oyunu çoktan silmişsindir ama sölyleyeyim sadece şunu bilmen yeterli 5 e basıp eline harita ve gps yi aldığında gps nin kenarında bir ışık yanıp söner.o ışık ne kadar çok yanıp sönerse elmasa o kadar yaklaştın demektir.bölylece elmas kazanarak çeşitli silah ve araç alabilirsiniz bilginizde olsun

emrah103
30-09-2010, 22:45   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2010

Aynen öyle.GPS'indeki ışık elmaslara yaklaştığını belirtir.

AxaTurk
19-08-2011, 20:09   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

ben daha oyunun basindayim. kubuden uyaniyorum masa ustunde silahi aliyorum. disri cikarken masa geliyor onume. zipla ikazi variyor. spsace tusu ile zipliyorum zipliyorum masayi asamiyorum. kaldim kulubede :))      sar cry 1 de bitirmistim. acemide degilim

1x2C
25-08-2011, 14:20   |  #18  
1x2C avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
111 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

gzl oyundu far cry 2 sarmıştı beni son bölüm süprizliydi bitirmek o kadarda zor diil yan görevlerle uraşmassın sürekli ana görevleri alırsın onlarda şehrin ortasında saten simgeleri fln var pek hatrlamıyorum şimdi ama öyle yani saten oyun basit adam öldür bişeyler çal bilgi topla vs vs biraz kafa patlatmak gerekiyo bu arada adamın bayılmaması için pedere gitmek gerek o sana hap veriyo ama karşılığında senden bişeyler iletmeni istiyo ilettiğin adamda sanı hapı veriyo gzl oyun uğraş gerek ;)

ysnaygn
29-05-2012, 16:27   |  #19  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

mrb ıyı gunler balıkcı barınagı bolumunde rehınelerı kurtarma gorevı verılıyor harıtada kırmızı renklı gorev yerıne gelıyorum cevreyı temızledıkten sonra evın kapısını acamadım yardım edermısınız

Turhost