Fatih Projesi VP10 Vestel Tabletleri

furkan5757
07-05-2013, 21:36   |  #376  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
0
Alıntı: SeregonN  
arkadaşlar işinize yarayacak dosyaları biryerde topladım.inş işinize yarar,kendi uploadımdır.

İçindekiler:

MDM

1mobile market (herkes biliyor zaten android market.)

blackmart alpha (başka bir android market.)

no wallpaper (şarjın daha uzun süre dayanması için siyah duvar kağıdı)

es file explorer (dosya yöneticisi)

kaspersky (antivirüs mdm'yi silmek için)

opera mini (meb engelli sitelere girmek için.Youtube'a girmiyor:(  )

wifi connection manager (dns ayarlarını değiştirebilmek için.)

on-off widget (uçak modunu açıp kapayabilmek için.)

içinde nasıl yapılacağının anlatımı var.Ayrıca opera mini yüklenmiyor diyenler için dns değiştirin giriyor.(denendi)

Dosya: (12Mb) http://www.mediafire.com/download.php?b9pvyxclpd7do5u

Rar şifresi:  admal

istek olursa dahası gelecektir.

 sağol kardeşim ben biliyordum ama iyi yapmışsın. ancak bazı sorularım var. okulda you tube nasıl gireceğiz ? birde mesela biz okey oynuyoruz derste bunu bluetooth ile yapabilme şansımız varmı ? yani arkadaşlar anlaşsak oynasak falan ?

Validate
07-05-2013, 21:40   |  #377  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: furkan5757  
 sağol kardeşim ben biliyordum ama iyi yapmışsın. ancak bazı sorularım var. okulda you tube nasıl gireceğiz ? birde mesela biz okey oynuyoruz derste bunu bluetooth ile yapabilme şansımız varmı ? yani arkadaşlar anlaşsak oynasak falan ?
Bana sorarsan derste yakışık almaz ama bluetooth destekleyen okey apkları mevcut. Onu kullanabilirsiniz.

Validate bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
burak_atan
08-05-2013, 16:49   |  #378  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
107 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

Beyler şu root atmayı veya usb flash bellek okutmayı yapabilen var mı veya tablete format atmayı?

burak_atan
08-05-2013, 16:57   |  #379  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
107 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

Şu root atmayı veya  flash belleği okutabilirsiniz diyen arkadaş yapabilmiş mi acaba?Bide Vestel servis sd karttan format atıyo ve recovery moda sokabiliyorsa demek ki yapılabiliyormuş.

DarqKniFe
08-05-2013, 16:58   |  #380  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
46 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: SeregonN  
arkadaşlar işinize yarayacak dosyaları biryerde topladım.inş işinize yarar,kendi uploadımdır.

İçindekiler:

MDM

1mobile market (herkes biliyor zaten android market.)

blackmart alpha (başka bir android market.)

no wallpaper (şarjın daha uzun süre dayanması için siyah duvar kağıdı)

es file explorer (dosya yöneticisi)

kaspersky (antivirüs mdm'yi silmek için)

opera mini (meb engelli sitelere girmek için.Youtube'a girmiyor:(  )

wifi connection manager (dns ayarlarını değiştirebilmek için.)

on-off widget (uçak modunu açıp kapayabilmek için.)

içinde nasıl yapılacağının anlatımı var.Ayrıca opera mini yüklenmiyor diyenler için dns değiştirin giriyor.(denendi)

Dosya: (12Mb) http://www.mediafire.com/download.php?b9pvyxclpd7do5u

Rar şifresi:  admal

istek olursa dahası gelecektir.

 İndirme yapamıyorum :/ İndirmiyor dosyayı yani

DarqKniFe
08-05-2013, 17:31   |  #381  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
46 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

şimdi bnm tablette yazılım kırılmıştır yazısı çıktı o yazı çıkmadan önce tablette ilk mdm yi yüklemiştim sonra aktivasyonu girmiştim herşeyi açıyodu işte face ye yine girmiyodu ama dns yi blmiyodum o sonradan çıktı :D sonra kasperskyi yükledim işte mdm yi disable ettim resetledim yazılım kırılmıştır çıktı serviste şimdi yarın birgün alırım şimdi tableti geri alınca ben mdm yi disable etsem ama resetlemesem rootlarmı ?? unlock root rootlarmı yani tablet rootlanırmı ?? şimdi ben yine aynısını yaparım aynı yazı çıkar yine beklerim 2 hafta yardım edin arkadaşlar

DarqKniFe
08-05-2013, 19:21   |  #382  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
46 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

şimdi bnm tablette yazılım kırılmıştır yazısı çıktı o yazı çıkmadan önce tablette ilk mdm yi yüklemiştim sonra aktivasyonu girmiştim herşeyi açıyodu işte face ye yine girmiyodu ama dns yi blmiyodum o sonradan çıktı :D sonra kasperskyi yükledim işte mdm yi disable ettim resetledim yazılım kırılmıştır çıktı serviste şimdi yarın birgün alırım şimdi tableti geri alınca ben mdm yi disable etsem ama resetlemesem rootlarmı ?? unlock root rootlarmı yani tablet rootlanırmı ?? şimdi ben yine aynısını yaparım aynı yazı çıkar yine beklerim 2 hafta yardım edin arkadaşlar ya kimse yokmuuuuuuuuuuuuuuuuuu

SeregonN
08-05-2013, 20:26   |  #383  
SeregonN avatarı
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: DarqKniFe  
 İndirme yapamıyorum :/ İndirmiyor dosyayı
 

Link yenilenmiştir..

DarqKniFe
08-05-2013, 20:31   |  #384  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
46 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: SeregonN  
 

Link yenilenmiştir..

 Siteye Erişim Engellenmiştir :D Mahkeme Kararıyla Yine İndirilmiyo Kardeş

ilo573457
08-05-2013, 21:01   |  #385  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

arkadaşlar okula gelen vestel yetkililerine tablet verince garntide kaç gün bekliyoruz ?  bi tane daha sorum olacak  ben okul wifi connection manageri indirdim dns değiştirdim ama yine mahkeme tarafından engellenmiştir diyo ne yapmalıyım ?? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

furkan5757
09-05-2013, 06:21   |  #386  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: ilo573457  
arkadaşlar okula gelen vestel yetkililerine tablet verince garntide kaç gün bekliyoruz ?  bi tane daha sorum olacak  ben okul wifi connection manageri indirdim dns değiştirdim ama yine mahkeme tarafından engellenmiştir diyo ne yapmalıyım ?? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
 kardeşim 3 hafta beklersin tahminen. wifi connection manageri dns değiştirdin sonra opera mini indir o web tarayıcısından gir facebook a o zaman sorun kalmaz

RED RUBİN
09-05-2013, 18:01   |  #387  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

Arkadaşlar ...

Sayfayı uzun süredir takip ediyorum. Aklıma takılan birkaç soru var .

1- İnternet için Wifi Connection manageri indirdim diyelim . Fakat ; Benim tabletim dışarıdan indirilen hiç bir şeyi açmıyorki ? Anca reset yöntemiyle açılıyor .Ondada internete bağlanamıyorum bağlanınca tekrar açılmamaya başlıyor .Siz bu işi nasıl yapıyorsunuz ?

2- Hem internete girip hem tabletimizdeki oyunları nasıl oynayabilirz ?

vestelVP10cu
09-05-2013, 18:22   |  #388  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: RED RUBİN  

Arkadaşlar ...

Sayfayı uzun süredir takip ediyorum. Aklıma takılan birkaç soru var .

1- İnternet için Wifi Connection manageri indirdim diyelim . Fakat ; Benim tabletim dışarıdan indirilen hiç bir şeyi açmıyorki ? Anca reset yöntemiyle açılıyor .Ondada internete bağlanamıyorum bağlanınca tekrar açılmamaya başlıyor .Siz bu işi nasıl yapıyorsunuz ?

2- Hem internete girip hem tabletimizdeki oyunları nasıl oynayabilirz ?

 http://mebtabletleri.blogspot.com/ kardeşim buraya yazdım herseyi videosunu da çektim  bugun upload ediceğim

vestelVP10cu
09-05-2013, 19:35   |  #389  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

http://mebtabletleri.blogspot.com/ beyler video gelicek.... yapamayanlar içinn

SooNKsenoN
09-05-2013, 19:54   |  #390  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

açsalar herkes oyuna girse bi yerden sonra sıkılır bırakırlar bide artık sorumluluklarımızı bilecek yaştayız  ne zaman oyu ne zaman ders çalışacağımızı biliriz sırf bu kitlemeleri yüzünden root atcam !!!

SooNKsenoN
09-05-2013, 19:55   |  #391  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

Root atmayı bilen varmı ?? [..:"] Kahkaha

vestelVP10cu
09-05-2013, 19:56   |  #392  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: SooNKsenoN  
açsalar herkes oyuna girse bi yerden sonra sıkılır bırakırlar bide artık sorumluluklarımızı bilecek yaştayız  ne zaman oyu ne zaman ders çalışacağımızı biliriz sırf bu kitlemeleri yüzünden root atcam !!!
 

%200 katılıyorum kardeşim

masal38
09-05-2013, 20:00   |  #393  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

Root atınca yazlım kırılmıştır diyor kapatıp açınca. sakın ha yapmayın

Son Düzenleme: masal38 ~ 09 Mayıs 2013 20:00
ouzchen
09-05-2013, 20:17   |  #394  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

Arkadaslar bu yöntemleri hepsi tamam iyi oluyorda. Benim bir sorunum var Okulda veya evde tableti açıp internete bağlanıyorum kısa bır süre sonra kendiliğinden kesiliyor. Yeniden bağlanıyorum bir süre sonra yeniden kesiliyor 30sn filan tableti sıfırladım düzelmedi. Garantiye gönderdim 2 kere tableti değiştirip gönderdiler yine bişey değişmedi. Siz biliyomusunuz bu hatayı nasıl düzeltilirim?

vestelVP10cu
09-05-2013, 20:34   |  #395  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: masal38  
Root atınca yazlım kırılmıştır diyor kapatıp açınca. sakın ha yapmayı
 

root u nasıl attın ?

masal38
09-05-2013, 20:36   |  #396  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

arkadaş attı

blackeagle05
10-05-2013, 08:40   |  #397  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

beyler bu mdm yi disable etmessek resetlediğimizde yine yazılım kırılmıştır diyor mu???

vestelVP10cu
10-05-2013, 09:08   |  #398  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: masal38  
arkadaş attı
 

hang iarkadaş atmış bi linkini verir misin ?

kemer371
10-05-2013, 19:10   |  #399  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

BEYLER İLK BAŞTA SELAMIN ALEYKÜM BU FORUMDA İLK YORUMUM BEN KASPERSKY KURUYORUM AMA BLUETOOTH AÇIYORUM TAMAM AÇILIYOR 2-3 SN YE SONRA KENDİLİĞİNDEN GÜCENLİK İÇİN KAPATILDI DİYOR BUNUN İÇİN AYRI BİR PROGRAM VARMIŞ O PROGRAMI BİLEN ALLAH RIZASI İÇİN SÖYLEYEBİLİRMİ Validate SENDE BİR ŞEYLER SÖYLE

Validate
10-05-2013, 21:00   |  #400  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

Senin sorununun çözümü şu anda arka sıralardaki mesajlarda yatıyor : MDM

İlk sürüm kur zaten mesajlarda yazıyor onlar. ;) Eskilere bak.