Fatih Projesi VP10 Vestel Tabletleri

amined
16-05-2013, 08:41   |  #476  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
26 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
0
Alıntı: vestelVP10cu  
wifi connection manager la olması lazım olöadıysa tigervpns yi
 

ya abi denedimgirdi ama sonra yine gitti ne yapmalıyım sing up felan diyo neye tıklamayılıyım yardım et

vestelVP10cu
16-05-2013, 17:11   |  #477  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

Kardeşim valla wifi connection manager benzeri program  indir yada tigervpn benzeri ..

47zembil
16-05-2013, 18:55   |  #478  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

arkadaşlar bu sıfırlama işleminden sonra geriye dönemezmiyiz lütfen biri cevap versin..

47zembil
16-05-2013, 19:01   |  #479  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

bife kullanıcı şifresini nerden bulabiliriz

furkan5757
17-05-2013, 17:28   |  #480  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

bi arkadaşımın tabletinin ekranını çatlattım. müdür yard. beni sorumlu tutuyor 1 hafta içinde yaptırmam lazım sizce fiyatı nedir ? gittim vestele birşey demediler

furkan5757
18-05-2013, 08:52   |  #481  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

bakın arkadaşlar arkadaşımın tableti kapalı vazıyette idi kılıfı falan vardı. ve ters duruyordu düz bir masanın üzerinde yanı kapalıydı kılıfı falan vardı ekran yere doğru bakıyordu bende tabi sebepsizce vurdum tablete ama yani hızlı vurmadım 1 kere vurdum sonra bi açtı tableti ekran çatlamış. amacım ekranı kırmak değildi zaten ters yüzeyiydi 5 tane falan çizgi var çatlamış. hemen kız gibi ağladı. hocaya gitti müdür yardımcısına 1 hafta içinde yaptıracaksın yoksa okldan uzaklaştırma var dedi böyle bişey mümkünmü ya ? tersinden kırılması imkansız. arkadaşımın sırasından düştü yere öyle kırıldı. bunu öyle kırılabilme sansı varmı çok merak ediyorum. o ekranın fiyatı nedir 100 tl varmıdır garantiye gitmiyormuş

XxxanılxxX
18-05-2013, 21:37   |  #482  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

mebtabletleri.blogspot.com   burda aradığınız herşey var :D

Validate
18-05-2013, 22:30   |  #483  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: furkan5757  
bi arkadaşımın tabletinin ekranını çatlattım. müdür yard. beni sorumlu tutuyor 1 hafta içinde yaptırmam lazım sizce fiyatı nedir ? gittim vestele birşey
 

Bizim arkadaş tableti kırdı 20 tl :-)

Bir tane daha var ekranı kırdı ücretsiz değişim yapıldı diye biliyorum uzaklaştırma almazsın yaw korkutmuştur seni (SANIRIM)

vestelVP10cu
19-05-2013, 00:36   |  #484  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

ÇOk az kaldı takipte kalın tamamen kırılmış tablet için ugrasıyoruz tabletin romunu bulduk recovery e aldık takipte kalın..

enginabi64
19-05-2013, 09:59   |  #485  
Üye
Teşekkür Sayısı: 2
60 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: vestelVP10cu  
ÇOk az kaldı takipte kalın tamamen kırılmış tablet için ugrasıyoruz tabletin romunu bulduk recovery e aldık takipte kalın..
 

kardeşim takipteyiz gelişmeleri yazarsan bii de anlatirsan çlk müthiş olur

furkan5757
19-05-2013, 11:02   |  #486  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: Validate  
 

Bizim arkadaş tableti kırdı 20 tl :-)

Bir tane daha var ekranı kırdı ücretsiz değişim yapıldı diye biliyorum uzaklaştırma almazsın yaw korkutmuştur seni (SANIRIM)

 anladım :) inşallah 20 tl tutar. dokunmatik işliyor ancak ekran çatlak işte. arkdaşında masadan düşmüştü daha kötü kırılmıştı onunkini garantiye almamış vestel. parayla yaptırılıyomuş o verdi vestele daha gelmedi.

furkan5757
19-05-2013, 11:03   |  #487  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: vestelVP10cu  
ÇOk az kaldı takipte kalın tamamen kırılmış tablet için ugrasıyoruz tabletin romunu bulduk recovery e aldık takipte kalın..
 biz hep takipteyizde bi gelişme daha yok

ilo573457
19-05-2013, 11:16   |  #488  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

arkadaşlar benim tablette bütün uygulamalar engellendi hiç birşey açılmıyor.. başkasının başına gel di mi ? bunu garanti mi yapıyor yoksa milli eğitim mi ?

ilo573457
19-05-2013, 11:18   |  #489  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: furkan5757  
bakın arkadaşlar arkadaşımın tableti kapalı vazıyette idi kılıfı falan vardı. ve ters duruyordu düz bir masanın üzerinde yanı kapalıydı kılıfı falan vardı ekran yere doğru bakıyordu bende tabi sebepsizce vurdum tablete ama yani hızlı vurmadım 1 kere vurdum sonra bi açtı tableti ekran çatlamış. amacım ekranı kırmak değildi zaten ters yüzeyiydi 5 tane falan çizgi var çatlamış. hemen kız gibi ağladı. hocaya gitti müdür yardımcısına 1 hafta içinde yaptıracaksın yoksa okldan uzaklaştırma var dedi böyle bişey mümkünmü ya ? tersinden kırılması imkansız. arkadaşımın sırasından düştü yere öyle kırıldı. bunu öyle kırılabilme sansı varmı çok merak ediyorum. o ekranın fiyatı nedir 100 tl varmıdır garantiye gitmiyormuş
 

furkan sinoplumusun sen hangi okul ? :)

ilo573457
19-05-2013, 11:19   |  #490  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

arkadaşlar benim tablette bütün uygulamalar engellendi hiç birşey açılmıyor.. başkasının başına gel di mi ? bunu garanti mi yapıyor yoksa milli eğitim mi ?

bmersan21
19-05-2013, 11:35   |  #491  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
155 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

kardeş takipteyiz nasıl clockworkmode aldın anlatırsan bende sana yardımcı olabilirim bilgim var bu konularda

cemerkal97
19-05-2013, 12:41   |  #492  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
18 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

bnm klavye çalışmıyor tablette başkar arkadaşların tablete klavyeyi takıyorum çalışıyor hocaya götğrdğm bi sorun yok dedi klavye çalışması için ne yapmalıyım acill söyleyin

bmersan21
19-05-2013, 12:54   |  #493  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
155 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

tableti cwm ye alabilen varmıı varsa nasıl almıs sölesin

bmersan21
19-05-2013, 19:02   |  #494  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
155 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

arkadaşlar ıkı sorum olacak bılen varsa cevaplasın sevınırım 

1=akıllıtahta admin şifresi ne hanı bişeylerı felan sılemıyozya o engelı nasıl kaldırabılırız

2 akıllı tahtaya team vıver yukleyebılırmıyız

tkelleci
19-05-2013, 20:40   |  #495  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
30 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

arkadaşlar ben tablete most wanted ile real racing 3 yükledim most wantedde 0 kasış reade sadece menüde kasış var sizde yükleyin apkyi tablete atın internete bağlayın. bazı oyunlar play store olmadan inmiyor fakat bunlar iniyor

YGU71
19-05-2013, 20:58   |  #496  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
66 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

AKILLI TAHTA ŞİFRESİ : vesdijm@n1453

aduket4996
20-05-2013, 01:12   |  #497  
Üye
Teşekkür Sayısı: 2
61 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim fakat benim birkaçtane sorum olacak yardımlarınız için şimdiden saolun.

tabletimi sıfırladım ve alt+tab olayını yaptım şu anda tabletimi özgürce kullanabiliyorum fakat bana ikidebir kullanıcı şifresi soruyo  bu sinirimi bozmaya başladı oyun oynarken aniden çıkıyo falan bu şifreyi girersem ne olur merak ediyorum ve bu şifreyi nerden bulabilirim?

tigervpn yi yükledim kudum ve connect dedim hatta uyarı geldi tamam dedim ama öyle deyinnce internete bağlanmaz oluyor wifi şeysi griye dönüyor

connect wifi manageri okulda çalştıramadım 8 tane aktivasyon ağı çıkıyor ve işe yaramıyor bunu nasıl düzeltebilirim

kırşehirde oturan arkadaşlar iletişime geçsin.

Son Düzenleme: aduket4996 ~ 20 Mayıs 2013 01:57
danbaku
20-05-2013, 09:24   |  #498  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

beyler örneğin mdm'yi kırdınız şifreyi şekil yaptınız. sonra tableti açıp kapadınız pin isteyecektir orada kesinlikle pin'i girin sakın iptal demeyin yoksa mdm tabletinize bağlanır ve yine her şeyi engeller.

bmersan21
20-05-2013, 11:29   |  #499  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
155 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

sifreyi bilgisayar hocasından bulabılırsın  ama sakın gırme tablet eskı halıne donuyor bılgıne bide harika bır program buldum bununla tum ayarlara erışebılıyosun anttek quick settings pro yazın ve indirin ordan menuden widget lere gırın anttek ın wıdgetı nı seçın oarada bır tanesı proxy ayarları dene bulursun kardeş umarım yardımcı olabılmısımdır

furkan5757
20-05-2013, 11:56   |  #500  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: ilo573457  
 

furkan sinoplumusun sen hangi okul ? :)

 sinopluyum :) düz lise sen ?