Fatih Projesi VP10 Vestel Tabletleri

burak270
31-05-2013, 21:05   |  #651  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
17 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

 

Alıntı: muccos  
adf.ly/3188576/blogum
Arkadaşlar ayarlara giremeyenler için (ayarlarda sadece kablosuz bulunanlar için) çözümü buldum.sorunun çözümü bu adreste.
Bunu bilmeyen yoktur herhalde ne yapmaya calisiyorsin anlamadim.

bedirhanergul
31-05-2013, 21:17   |  #652  
bedirhanergul avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: quicksilver386  
Arkadaşlar elimde şifrelenmiş bir tablet var.Bunu sıfırlayıp aktivasyon ekranına döndürmenin bir yolu yok mu ?
Validatenin paylaştığı yöntem var. AVG Pro indir. Orda Wipe Data factory reset var tıkla normal sıfırlama yeri geliyo şifreleme yapmadan sıfırlayabilirsin. Ancak bunun için çok önceden kullandığımız bi yöntem vardı mobil cihaz yöneticisi hani böyle basıp basıp reset atıyoduk o şekilde AVG Proyu yükle aç. Becerezsen şarj yerini boz servise ver :D

bedirhanergul
31-05-2013, 21:18   |  #653  
bedirhanergul avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: burak270  
Bunu bilmeyen yoktur herhalde ne yapmaya calisiyorsin anlamadim.
Artist işte kendince blog yapmış burda bizde gördüğünü orda yazıyo :P

Son Düzenleme: bedirhanergul ~ 31 Mayıs 2013 21:21
bedirhanergul
31-05-2013, 21:20   |  #654  
bedirhanergul avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

Arkadaşlar kafanıza takılan bişeyler varsa özel mesaj ile veya e-postam (bedirhan.ergulhotmail.com) ile bana ulaşabilirsiniz. RESİMLİ ANLATIM YAPILIR. Ayrıca arkadaşım Validate ile de görüşebilirsiniz o da benim gibi bu konuda başarılı biri hatta bazı noktalarda farkını koyuyor :D

Son Düzenleme: bedirhanergul ~ 31 Mayıs 2013 21:21
salube
31-05-2013, 22:54   |  #655  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
27 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: bedirhanergul  
 

Ne zaman sileceksin MDM'yi, aktivasyon yaptıktan sonra mı?

Nasıl sileceksin?

Bence MDM'den önce başka şeyleri silmek gerek.

Bu arada "Kurulum Sihirbazı" silinebiliyor mu?

ya silmeyi başardım ama tekrar yüklendi hemde kurulum sihirbazı kalkarsa tableti kullanamayız
bide önce mdm ile başlayanları kaldırıp  sonradasistem güncellemeyi kaldırmalıyız

bedirhanergul
01-06-2013, 01:37   |  #656  
bedirhanergul avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: salube  
ya silmeyi başardım ama tekrar yüklendi hemde kurulum sihirbazı kalkarsa tableti kullanamayız
bide önce mdm ile başlayanları kaldırıp  sonradasistem güncellemeyi kaldırmalıyı
Sen nasıl kaldırdın ki root olmadan?

furkan5757
01-06-2013, 07:41   |  #657  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

beyler bu araştırdıklarınız bence çok saçma abi niye sıfırlıyosunuz ya mdm ile mdp push var onları kaspersky de kuruyorum wifi connection manager ile 8.8.8.8-8.8.4.4 yapıyorum okulda YouTube açılıyor ancak video izlenmiyo. bunu bulmuşlar nasıl olduğunu sonra klavyeyle gta oynamayı, bütün nfs leri açmayı bulmuşlar ve daha fazlası ama söylemiyorlar bilen varsa söylesin ya okullar kapanmadan az daha zevkimi alayım. fifa 2012 yükledim tablete çok sarıyo HD kalitesiyle tavsiye ederim. he bide bu tabletler beni öldürdü. 1. dönem 4 zayıf vardı şimdi 10 tane var tablete kendini derste kaptırıyorsun.. ister istemez

quicksilver386
01-06-2013, 09:11   |  #658  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: bedirhanergul  
Validatenin paylaştığı yöntem var. AVG Pro indir. Orda Wipe Data factory reset var tıkla normal sıfırlama yeri geliyo şifreleme yapmadan sıfırlayabilirsin. Ancak bunun için çok önceden kullandığımız bi yöntem vardı mobil cihaz yöneticisi hani böyle basıp basıp reset atıyoduk o şekilde AVG Proyu yükle aç. Becerezsen şarj yerini boz servise ver :
 

Onları yaptım ama tableti sıfırla bölümü kilitli.Onu nasıl aşabilirim ? Kasperskyla yapsam öyle sıfırlasam tabletinizin yazılımı kırılmıştır hatası verir mi ?

abcdefg123
01-06-2013, 09:12   |  #659  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
167 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

General Mobile tabletler için çözüm var mı yardım edin!

burak270
01-06-2013, 11:50   |  #660  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
17 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

arkadaşlar bildiğiniz güzel oyun varmı tableti alana kadar yükleyeyim :D

bedirhanergul
01-06-2013, 12:19   |  #661  
bedirhanergul avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: furkan5757  
beyler bu araştırdıklarınız bence çok saçma abi niye sıfırlıyosunuz ya mdm ile mdp push var onları kaspersky de kuruyorum wifi connection manager ile 8.8.8.8-8.8.4.4 yapıyorum okulda YouTube açılıyor ancak video izlenmiyo. bunu bulmuşlar nasıl olduğunu sonra klavyeyle gta oynamayı, bütün nfs leri açmayı bulmuşlar ve daha fazlası ama söylemiyorlar bilen varsa söylesin ya okullar kapanmadan az daha zevkimi alayım. fifa 2012 yükledim tablete çok sarıyo HD kalitesiyle tavsiye ederim. he bide bu tabletler beni öldürdü. 1. dönem 4 zayıf vardı şimdi 10 tane var tablete kendini derste kaptırıyorsun.. ister
Sakin şampiyon :D sen işi bitirmişsin biz daha bişey yapmayalım(!)

danbaku
01-06-2013, 22:35   |  #662  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

lan bende sıçtım bu tablet yuzunden 7 tane zayıf var mk.[:<>"]

RED RUBİN
01-06-2013, 22:35   |  #663  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

arkadaşlar...

müthiş bir proje üzerinde çalışıyorum fakat uçak modu lazım .

uçak modunu açma yolunu söylermisiniz ?

burak270
01-06-2013, 23:20   |  #664  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
17 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: RED RUBİN  
arkadaşlar...

müthiş bir proje üzerinde çalışıyorum fakat uçak modu lazım .

uçak modunu açma yolunu söylermisiniz ?

Hd widgets diye program var ordan ucak modlu widgeti secersen olur

Validate
01-06-2013, 23:21   |  #665  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

internetten settings apk sı bul anttek quick settings pro önerimdir.

RED RUBİN
01-06-2013, 23:47   |  #666  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

widget indirme linki verirseniz iyi olur :

6ahlat6
02-06-2013, 09:17   |  #667  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013
Alıntı: burak270  
Bunu bilmeyen yoktur herhalde ne yapmaya calisiyorsin anlamadim.
burak270
02-06-2013, 11:39   |  #668  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
17 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: RED RUBİN  
widget indirme linki verirseniz iyi olur :
http://www24.zippyshare.com/v/37242030/file.html  Hd widgets uygulamasi widgetlerde 4*1lik widgette olmasi lazim ucak modu

bedirhanergul
02-06-2013, 20:22   |  #669  
bedirhanergul avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

Beyler çalışmalarımızı saklamayalım paylaşalım

9007221289
02-06-2013, 20:39   |  #670  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
22 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

Paylaş .....

enginabi64
02-06-2013, 20:48   |  #671  
Üye
Teşekkür Sayısı: 2
60 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

beyler unlockroot un serial numarası olan var mı acil çok önemli bi çözüm yolu buldum root için ama serial key lazm pro versiyonu için bileniniz varsa hemen versin verince yöntemi açıklayacam

Validate
02-06-2013, 21:22   |  #672  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: enginabi64  
beyler unlockroot un serial numarası olan var mı acil çok önemli bi çözüm yolu buldum root için ama serial key lazm pro versiyonu için bileniniz varsa hemen versin verince yöntemi açı
 

Bende crackli vardı,bilgisayara geçince (bulursam) paylaşırım.Sen yöntemi söyle belki yapmışımdır.  :)

bedirhanergul
02-06-2013, 22:27   |  #673  
bedirhanergul avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: enginabi64  
beyler unlockroot un serial numarası olan var mı acil çok önemli bi çözüm yolu buldum root için ama serial key lazm pro versiyonu için bileniniz varsa hemen versin verince yöntemi açı
Abi gerilim filmi gibi :D ne buldun?

enginabi64
02-06-2013, 22:33   |  #674  
Üye
Teşekkür Sayısı: 2
60 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

SnapPea adlı programı kuruyoruz orda tabletimiz için uygun driveri bulup indiriyor ce bilgisayardan tabletimizi yönetebiliyoruz.bu programı kapatıp unlockroot ile yapacakmışız bi vestel vp10 u root eden birine sormuştum böyle anlattı.ama free versiyonla olmuyor denedim bi de pro versiyonla deniyecektim

enginabi64
02-06-2013, 22:49   |  #675  
Üye
Teşekkür Sayısı: 2
60 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

beyler yorumlarınızı bekliyorum