Fatih Projesi VP10 Vestel Tabletleri

Validate
05-06-2013, 18:46   |  #726  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
0
Alıntı: vestelVP10cu  
ROm var bendene yapacaksın ki soyle beraber yapabiliriz bişeyler ;-)
 

Link atabilir misin özelden.(Vestel VP10 romu mu?)

Recovery açmayı biliyor musun?

Validate
05-06-2013, 18:47   |  #727  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: Bay Beyaz  
''Bu uygulamanın çalıştırılması mobil cihaz yönetim sistemi tarafından engellenmiştir.''
 

Geçmiş olsun.

İnternete bağlanmayı dene belki çözülür ayarlar.Sonra yine sıfırlayıp kullanırsın. ;)


Edit:Başkalarında da olmuş o yüzden iğneli bir yöntem var kaspersky kur iğneli yöntmi uygula sonra mdm disable et sonra tableti şifreleden sıfırla.

Son Düzenleme: Validate ~ 05 Haziran 2013 18:58
Validate
05-06-2013, 18:48   |  #728  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: byrmalkiz  
Beyler aslında google den bulduğumuz başka bi mdmyi(http://airwatch.ihs.com.tr/) tablete kursak vestelin mdmsi kalkar diye düşünü
 

su komutları kullanmadan (kısaca root atmadan) o kalkmaz sistem dosyası nasıl kalksın?

Ayrıca o farklı bir MDM bizimki engelleyici o destekleyici :D

Bay Beyaz
05-06-2013, 19:06   |  #729  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: Validate  
 

Geçmiş olsun.

İnternete bağlanmayı dene belki çözülür ayarlar.Sonra yine sıfırlayıp kullanırsın. ;)


Edit:Başkalarında da olmuş o yüzden iğneli bir yöntem var kaspersky kur iğneli yöntmi uygula sonra mdm disable et sonra tableti şifreleden sıfırla.

 tamam da hiç internete baplanmıyor hiç kayıtlı internet ağı yoktu sıfırlamak istesemde ayarlar açılmıyor

abcdefg123
05-06-2013, 19:07   |  #730  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
167 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

beyler iki sorum var
1) Klavyeli kılıf nerden temin edilebilir? ücreti ne kadar?
2) tabletime virüs bulaşmış olabilir. ne yapıcam? kaspersky felan yüklesem olr mu? mdm siler mi ne yapıyım?


Bi takın artık kaçıncı soruyorum

burak_atan
05-06-2013, 19:19   |  #731  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
107 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

Beyler şu bulduğunuz şeyleri  banada söyleseniz belki yardımım dokunur ömer şu bulduğun romu söyler misin özelden.Veya link atar mısın

Validate
05-06-2013, 19:56   |  #732  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: Bay Beyaz  
 tamam da hiç internete baplanmıyor hiç kayıtlı internet ağı yoktu sıfırlamak istesemde ayarlar açılmı
 

Tek çözüm tableti öğretmenine vermek vestele verecek ve onlar da yapacaklar.

Validate
05-06-2013, 19:57   |  #733  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: abcdefg123  
beyler iki sorum var
1) Klavyeli kılıf nerden temin edilebilir? ücreti ne kadar?
2) tabletime virüs bulaşmış olabilir. ne yapıcam? kaspersky felan yüklesem olr mu? mdm siler mi ne yapıyım?


Bi takın artık kaçıncı

 1.sini bilmiyorum :D

2.si kaspersky kur COMODO önerimdir.Tarat ikisiyle de sonra silersin.

quicksilver386
05-06-2013, 22:31   |  #734  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

Arkadaşlar bi arkadaş tableti şifrelemiş şimdi ilk önce kaspersky ile mdmyi disable etsek sonrada avg ile sıfırlama menüsüne girip tableti sıfırlasak tabletinizin yazılımı kırılmıştır dermi ? Acil lazım.

burak270
05-06-2013, 23:53   |  #735  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
17 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: quicksilver386  
Arkadaşlar bi arkadaş tableti şifrelemiş şimdi ilk önce kaspersky ile mdmyi disable etsek sonrada avg ile sıfırlama menüsüne girip tableti sıfırlasak tabletinizin yazılımı kırılmıştır dermi ? Acil lazım.
 

Arkadaşlar yazılımı kırılmıştır falan yok geçin artık bunları

Razor1611
06-06-2013, 00:49   |  #736  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

arkadaşlar hemen lafa giricem ben bir nedenden dolayı tableti bt ye verdim sonra o bana geri verdi ama şarj et geri getir dedi açtım baktım bu aleet çevrimiçi kurulum modunda ben bunu evden yapabilirmiyimCool

burak_atan
06-06-2013, 12:28   |  #737  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
107 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

Razor.fotoğrafını çekip koyar mısın.

azimkar007
06-06-2013, 14:40   |  #738  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

arkadaşlar tablete göre şarj aleti bulabilir miyim bu resmen adaptör hiçbir yere götürülmüyo

burak_atan
06-06-2013, 16:59   |  #739  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
107 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2013

Beyler artık bildiğiniz yöntemleri paylaşsanız özelden bu haftada bitti.

abcdefg123
06-06-2013, 19:04   |  #740  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
167 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: Validate  
 1.sini bilmiyorum :D

2.si kaspersky kur COMODO önerimdir.Tarat ikisiyle de sonra silersin.

 Link verebilir misin? bi sorum daha var. alt tab yöntemini yaptım. bluetuth acılıyo. bi dosya, oyun felan atmak istiyorum. oyunu yükledim. masaüstüne koydum(ne diyim :) tableti açtığımızda açık olan ekran yani:) ) üstüne basılı tutup paylaş diyorum göndereceğim yeri seçiyorum yolluyo ama url yolluyo.. farklı farklı şeyler yani.. bunu nasıl yapabilirm? dosya gönderme, oyun vb. gönderme anlatır mısın?

Validate
06-06-2013, 19:19   |  #741  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: abcdefg123  
 Link verebilir misin? bi sorum daha var. alt tab yöntemini yaptım. bluetuth acılıyo. bi dosya, oyun felan atmak istiyorum. oyunu yükledim. masaüstüne koydum(ne diyim :) tableti açtığımızda açık olan ekran yani:) ) üstüne basılı tutup paylaş diyorum göndereceğim yeri seçiyorum yolluyo ama url yolluyo.. farklı farklı şeyler yani.. bunu nasıl yapabilirm? dosya gönderme, oyun vb. gönderme anlatır mısın?
 

File managerden gönder masaüstğnden deil

bir de mdm tablet aktiveöolmasa bile kullanırken zorluk çıkarıyor ben de iki yöntemi de kullanıyorum play store açılıyor ama yükleye basınca gidiyor lisans kontrolü için kullanıyorum sadece.

abcdefg123
06-06-2013, 19:38   |  #742  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
167 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

File manager'da dosya gönderilmiyo astro'dan.. es file manager'dan gönderiliyo ama internet felan diyo.. bide es file'dan bi şeye basıp gönder yapınca taşınabilir hopspot açılabiliniyo (çıkanlardan birincisine basınca) işinize yarar belki.. özelden konuşabilrmiyz?

JustWatch54
06-06-2013, 19:52   |  #743  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

play store u nasıl açtın bana anlatırmısın bende "maalesef google play store durdu" hatası veriyor

abcdefg123
06-06-2013, 19:52   |  #744  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
167 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

aynen bende özelden onu felan sorcaktım..

JustWatch54
06-06-2013, 19:56   |  #745  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

ben bi dosya göndereceğim zaman ChatOn programını kullanıyorum 1Mobile den indir atacağın kişide indirsin sonra üye olun birbirinizi arkadaş olarak ekleyin sohbet açın sonra oradan ataç işareti gibi bi şe var oraya tıkla ordan dosyayı seç gönder

NOT: ChatOn skype gibi bi program

JustWatch54
06-06-2013, 19:58   |  #746  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

pes 2012 yi açamıyorum lisans hatası veriyo google play olmayıncada olmuyor nasıl yaptığını anlatsa bi

fbhasanfb1907
06-06-2013, 20:14   |  #747  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

ya beyler benim tablet dondu sonra reset attım oyunları yapacam olmuyor sonra bi ara oldu zannettım gırdım es fileye mdmyi kasperyi flan yapacam ilk mdm yi yaptım yukledım sonra tam pushu yapacakken oyunlar kapandı hatası geldı cıktı sonra oyunlar hiç açılmamaya basladı bu nedenlede mdm ve kaspery flanda yapamıorum yardım lütfennnnn...!!!!!!!

Validate
06-06-2013, 20:21   |  #748  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013

Xda dan en son sürümünğ alın play storenin

Google play hizmetleri de yüklü olsun.

Validate
06-06-2013, 21:11   |  #749  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2013
Alıntı: fbhasanfb1907  
ya beyler benim tablet dondu sonra reset attım oyunları yapacam olmuyor sonra bi ara oldu zannettım gırdım es fileye mdmyi kasperyi flan yapacam ilk mdm yi yaptım yukledım sonra tam pushu yapacakken oyunlar kapandı hatası geldı cıktı sonra oyunlar hiç açılmamaya basladı bu nedenlede mdm ve kaspery flanda yapamıorum yardım lütfennnnn...!!!!!!!
 

İğneli yönyem var resetli ilk 10 sayfaya (7.sayfadaydı) yap sonra disable et

fbhasanfb1907
06-06-2013, 21:38   |  #750  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

biliyorum o yöntemi zaten iğne ile yaptım resetlemeleri