Fatih Projesi VP10 Vestel Tabletleri

HobbitDead
14-06-2013, 20:48   |  #1751  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

 

vp10cu ömer simdi dört kere geçtikten sonra ekrandaykenmi tablete yapıp kapatcaz yoksa ok diyipmi yapcaz de be

elvandalton
14-06-2013, 20:50   |  #1752  
Üye
Teşekkür Sayısı: 4
76 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

beyler tableti çok karıştırıyorsunuz.millet daha oyunları açamıyor siz nelerle uğraşıyosunuz. çok karıştırmayın bence.

2.34 güncellemesi ile ilgili hiç bir bilgim yok. olsaydı da elimden geleni yapardım.

Hadibeeordan
14-06-2013, 20:50   |  #1753  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: Hadibeeordan  
olmuor ya bu adam nerden bilio guncel tablete yapmis mi ki?
Guncel tabletlerde uygulama acmayi kim bilmus e postasini biseyini versin gorusmem lazim

hllylmaz
14-06-2013, 20:50   |  #1754  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: Hadibeeordan  
olmuor ya bu adam nerden bilio guncel tablete yapmis mi ki?
 birde 250 kere şifreyi yanlış girme gibi bi yöntem vardı galiba

Hadibeeordan
14-06-2013, 20:51   |  #1755  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: elvandalton  
beyler tableti çok karıştırıyorsunuz.millet daha oyunları açamıyor siz nelerle uğraşıyosunuz. çok karıştırmayın bence.

2.34 güncellemesi ile ilgili hiç bir bilgim yok. olsaydı da elimden geleni yapardım.

Adamsin be bi de yardimci olsan nese dusunmen yeter

Hadibeeordan
14-06-2013, 20:52   |  #1756  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

Alıntı: hllylmaz  
 birde 250 kere şifreyi yanlış girme gibi bi yöntem vardı
Arkadas onda apexi acman lazim ama ben hic bise acamion anladin acsam zateb uhuu

Hadibeeordan
14-06-2013, 20:53   |  #1757  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: elvandalton  
beyler tableti çok karıştırıyorsunuz.millet daha oyunları açamıyor siz nelerle uğraşıyosunuz. çok karıştırmayın bence.

2.34 güncellemesi ile ilgili hiç bir bilgim yok. olsaydı da elimden geleni yapardım.

Adam dedigin budur

vestelVP10cu
14-06-2013, 20:54   |  #1758  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: HobbitDead  
vp10cu ömer simdi dört kere geçtikten sonra ekrandaykenmi tablete yapıp kapatcaz yoksa ok diyipmi yapcaz de
 

şu an  ne yapıyosun  hala aynı yerde mmsin yeni geçtim bilgisaya apardon

bmersan21
14-06-2013, 20:54   |  #1759  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
155 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

kardeş sen ayarlara bilemi giremiyosun yoksa?

Hadibeeordan
14-06-2013, 20:54   |  #1760  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

Bisey acsam gerisi gelcek sadece bi sey yaa

HobbitDead
14-06-2013, 20:54   |  #1761  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: HobbitDead  
vp10cu ömer simdi dört kere geçtikten sonra ekrandaykenmi tablete yapıp kapatcaz yoksa ok diyipmi yapcaz de
 hllyılmaz bi baksan

elvandalton
14-06-2013, 20:55   |  #1762  
Üye
Teşekkür Sayısı: 4
76 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: Hadibeeordan  
Adamsin be bi de yardimci olsan nese dusunmen
Kardeş bilgim olsa keşke yardımcı olsam. Kolay gelsin iyi şanslar

Hadibeeordan
14-06-2013, 20:55   |  #1763  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: bmersan21  
kardeş sen ayarlara bilemi giremiyosun yoksa?
Kim ben mi ayalara giriom tableti sifrele yokki

vestelVP10cu
14-06-2013, 20:56   |  #1764  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: HobbitDead  
 hllyılmaz bi
 

ben geldim tamam bana da sorabilirsin :)

vestelVP10cu
14-06-2013, 20:56   |  #1765  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: Hadibeeordan  
Kim ben mi ayalara giriom tableti sifrele
 

adb den  denedin mi usb hata ayıklama açılıyomu ?

Son Düzenleme: vestelVP10cu ~ 14 Haziran 2013 21:00
Hadibeeordan
14-06-2013, 20:57   |  #1766  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: elvandalton  
Kardeş bilgim olsa keşke yardımcı olsam. Kolay gelsin iyi ş
Kardes su mdmyi arastirsan hem sen root ta yaptin mdmyi degistirip yollasan ya da ne biliyim bi tavsiyede bulunsan ya da ne biliyim iste bisey vardir

bmersan21
14-06-2013, 20:57   |  #1767  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
155 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

ben sana diyomki herşeymi engelledi sen bana diyosun tableti şifrele anlaşılan beynin sulandı oyunları kapanınca

Hadibeeordan
14-06-2013, 20:59   |  #1768  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: bmersan21  
ben sana diyomki herşeymi engelledi sen bana diyosun tableti şifrele anlaşılan beynin sulandı oyunları kapanı
Hayir sadece uygulamalar iste disardan yuklenenler

HobbitDead
14-06-2013, 20:59   |  #1769  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013
Alıntı: vestelVP10cu  
 

ben geldim tamam bana da sorabilirsin :)

simdi ben o dört kere ypmayı falann yaptım en son geri yükle falan var pc de önncemi ok diyeceğim bide kapat aç varya önce 3 maddelik olanamı ok diyeceğiz

bmersan21
14-06-2013, 21:00   |  #1770  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
155 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

kardeş şunları dene

tableti arkadan resetle açıldığı gibi durmadan uygulamara bas(tabi tablet internete bağlı olsun)

interneti unut sonra aç açtığın gibi uygulamaya durmadan tıkla

Hadibeeordan
14-06-2013, 21:00   |  #1771  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
123 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

Ya arkiler ben sadece eba market uygulamalarini acabiliom ya kaspersyi eba market uygulamasi gibi yapamaz misiniz?

vestelVP10cu
14-06-2013, 21:00   |  #1772  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
124 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013

kardeşim bi fotosunu atsan daha iyi olur

hllylmaz
14-06-2013, 21:01   |  #1773  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

arkadaşlar bende srsroot win7 de kurulumda bile hata veriyordu oracle vm virtualbox aracılığıyla sanal olarak winxp kurdum(windows un sitesinde var 300 mb gibi bişeydi) srs root u yükledim adımları takip ettim tableti hiç 4 kere kapatıp açmaya gerek kalmadan root ettim

HobbitDead
14-06-2013, 21:03   |  #1774  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
42 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2013

tablete gectim ömer kardeşim birinde babam birinde istesem karne dandik laf edecek : hllyılmmaz sen nasıl yaptın

abcdefg123
14-06-2013, 21:03   |  #1775  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
167 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013

hllylmaz özelden adımları yollarmısın