format sorunu

gokhanyigit
03-02-2009, 15:04   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

 

arkadaşlar pc 'ye format atmaya çalışıyorum fakat cd'yi taktığımda cd'den önyükleme için bir tuşa basın demeden kuruluma geçiyor.Daha sonra C'yi D'yi felan biçimlendirmeleri yapıyorum.Ntfs ile biçmlendir felan onlarıda yapıyorum.Sonra Ntfs yüklemesinden sonra pc kapanıyor.Yeniden açıldığında Xp yi 39 dakka kaldı felan çıkması gereken yükleme çıkmıyor.Tekrar önceki yüklemeyi yapıyor.Yani kur dosyaları yüklüyor felan bunu tekrar yapıyor.Bios'ta cd'de felan hiç bir sorun yok.Başka harddisk'i denedim istediğim gibi çalışıyor.Harddisk'im seagate ST3160815A 160 gb ide girişliğ.Mazblast programıyla bile silme işlemi yaptım.İkincil harddisk olarakta gayet iyi çalışıyor.3-4 gündür bu problemle ğraşıyorum arkadaşlar.Bu soruna çare olacak biri varsa gerçekten çok makbule geçecek.

MBTGROUP
03-02-2009, 15:09   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,727 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

https://www.chip.com.tr/forum/Ayr ... Rehberi_t85796.html
cd den önyükleme ve ayrıntılı format burda

gokhanyigit
03-02-2009, 15:18   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

ben daha önce defalarca format attım.Yani gayet iyi biliyorum bios ayarlarını felan.Zaten aynı pc ye başka harddisk takıncada cd'den önyükleme yazısı çıkıyor.Bu harddsik'te çıkmıyor.

antimurat
03-02-2009, 19:03   |  #4  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Walla değişik bi durum (:

gokhanyigit
03-02-2009, 22:29   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

gerçektende çok değişik bi durum.Bende 40 lık bi harddisk 'i taktım. 160 lığıda ikincil kullanıyom.

Banned
03-02-2009, 22:42   |  #6  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 20
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008
gokhanyigit
ben daha önce defalarca format attım.Yani gayet iyi biliyorum bios ayarlarını felan.Zaten aynı pc ye başka harddisk takıncada cd'den önyükleme yazısı çıkıyor.Bu harddsik'te çıkmıyor.
Biostan ve jumperden hardiskin master olarak ayarlandığına eminmisiniz ? Gendelde bbu ayarda proplem varsa bu sorun çıkar.