Galaxy Win Almalı mıyım??

can462008
26-05-2014, 22:14   |  #1  
can462008 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 3
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2013

 

Arkadaşlar ben yeni bir telefon almak istiyordum.ve araştırmalarım üzerine galaxy win hoşuma gitti.bu telefonu internete girmek,müzik dinlemek ve yüksek boyutlu oyunlar(fifa2014 vb.) oynamak için almak istiyorum.Sizce almalı mıyım?

can462008
27-05-2014, 13:45   |  #2  
can462008 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 3
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2013

hiç mesaj yazan yokmu

heathrow
28-05-2014, 22:06   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 4
36 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2014

Kardeşim kullanıyor ve memnun. Ancak cepte oyun oynamıyor. O yüzden oyun performansı ile ilgili yorum yapmam doğru olmaz. Cihazda 1 GB ram var ve çift çekirdekli işlemci var.

heathrow bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
can462008
29-05-2014, 17:31   |  #4  
can462008 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 3
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2013

Hocam teşekkür ederim.ama 4 çekirdek olması lazım.İnternette videoları var fakat yeterince bilgi sahabi de olamadım açıkcası :)

heathrow
29-05-2014, 22:04   |  #5  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 4
36 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2014

Kullanan kişi sayısı az olunca internette az yorum oluyor.

heathrow bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
mehmet_93
29-05-2014, 22:17   |  #6  
mehmet_93 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 97
593 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

1.2 Ghz dört çekirdekli işlemci var. 1 GB ram var 8 gB dahili hafza var. Hafıza yüksek kapasiteli oyunlarda yetersiz kalacaktır. Hafıza kartına oyun kurulmuyo problem oluyo. Batarya 2000 mAh yani şarj kablosu olmadan pek oyun oynaycak kadar dayanmaz. Alacağınız fiyat ne fiyat/performans yorumu yapayım

mehmet_93 bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
heathrow
29-05-2014, 22:20   |  #7  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 4
36 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2014

Düzeltme için teşekkürler. Aklımda iki çekirdek olarak kalmış.

heathrow bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
can462008
31-05-2014, 14:50   |  #8  
can462008 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 3
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2013

öncelikle hepinize teşekkür ederim. mehmet_93 hocam hepsiburada da bazen fiyatlar ucuzluyor.en fazla 600 tl lik alabilirim

mehmet_93
31-05-2014, 15:13   |  #9  
mehmet_93 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 97
593 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

dediğim gibi belki dahili hafıza sıkıntı olabilir ve de şarj baya problem olacaktır. Onu hesaba kattıysanız o fiyat aralığı için uygun gibi

mehmet_93 bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
heathrow
31-05-2014, 21:07   |  #10  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 4
36 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2014
Alıntı: mehmet_93  
dediğim gibi belki dahili hafıza sıkıntı olabilir ve de şarj baya problem olacaktır. Onu hesaba kattıysanız o fiyat aralığı için uygun
2000 mah batarya var?

heathrow bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
mehmet_93
31-05-2014, 21:38   |  #11  
mehmet_93 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 97
593 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010
Alıntı: heathrow  
2000 mah batarya var?
 

Arkadaş yüksek kapasiteli oyunlar oynamak istiyor ve benim su an kullandığım telefonda 2150 mAh batarya var olmasına rağmen oyun süresince tam bir şarj canavarı oluşuyor. Arkadaşın alacagı telefondada benzer bir durum olacaktır. Ben zaten batarya çok kötü demedim sadece oyun süresince sarja takmanız gerekecektir dedim. durumda hakikatten öyle oluyor yüksek kapasiteli oyunları oynarken şarj dayanmıyor

can462008
01-06-2014, 22:30   |  #12  
can462008 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 3
29 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2013

Herkese cevapları için teşekkür ederim :) Hocam kararımı verdim yakın zamanda alacağım. yardımlarınız için sağolun :)